Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jvdw

ruzies

Aanbevolen berichten

Ik lach me serieus kapot met jullie,
Dit onzin topic, is dus bedoeld voor onzin...Dus er moet wel gelachen worden.
Word niet zo hard geraakt als er een mopje over je land of inwoners word gemaakt, lach gewoon mee.
Dit is totaal niet bedoeld om ruzies uit te lokken, het is totaal het omgekeerde...
Idd, je mag hier alles posten, maar moeten we dan serieus over alles huilen.

dus, eens of oneens?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mee eens, anders moet je het topic überhaupt niet bezoeken als de titel als beledigend is. Niet zeuren dus, je klikt er zelf op en het is maar een grapje, geen wereld ramp smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fanorg (link):
Mee eens, anders moet je het topic überhaupt niet bezoeken als de titel als beledigend is. Niet zeuren dus, je klikt er zelf op en het is maar een grapje, geen wereld ramp smiley

Jep zo bedoel ik het smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Eensch smiley

Om die belgen te troosten heb ik net ook al een paar moppen over Nederlanders geplaatst smiley
daar hoor ik ook geen enkele Nederlander (Behalve robin) over janken.. Dus moeten zij dat ook niet doen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gaat meteen al lekker. Heb gewoon de belgen / hollander / duitsers moppen topics gesloten. Komt alleen gezeik van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Beetje jammer dat sommige hier niet mee om kunnen gaan.. Maar overal zitten wel rotte appels tussen, voor de rest vind een meerderheid van de gebruikers het volgens mij wel goed gaan/leuk hoor smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Gaat meteen al lekker. Heb gewoon de belgen / hollander / duitsers moppen topics gesloten. Komt alleen gezeik van.

Zulke topics waren te verwachten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fanorg (link):
Beetje jammer dat sommige hier niet mee om kunnen gaan.. Maar overal zitten wel rotte appels tussen, voor de rest vind een meerderheid van de gebruikers het volgens mij wel goed gaan/leuk hoor smiley

Azdinnn (link):
Rik (link):

Zulke topics waren te verwachten

Uiteraard waren die te verwachten. Maar als mensen er niet mee kunnen omgaan dan moeten we toch één lijn trekken. Jammer, maar dat is te danken aan de kinderachtige leden die niet met de verantwoordelijkheid om kunnen gaan en meteen ruzies maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kjeld (link):
[trollmode]Er hebben ook 2 belgen gestemd zie ik smiley[/trollmode]

ikzelf ben ook belg, en ik lach om belgenmoppen. Ik vind het kunnen, het moet kunnen, het is gewoon een deel van de gehele samenleving

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, ik vind het ook absoluut niet erg als er moppen over Nederlanders voorbij komen. Daarnaast wordt ik door Sjoerd en Luuk en Rik veelal Belg genoemd gezien ik zo dicht bij de grens woon smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb er ook geen probleem mee. Ik denk dat het mag maar erger me er toch aan;

Een heel topic voor 1 domme mop terwijl er een algemeen topic bestaat voor moppen. Zo is het heel onoverzichtelijk en vind je de algemene topics niet meer terug.

Ik vind dat de gewone moppen in het algemene topic moeten enzo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kan ook lachen met Belgenmoppen, maar wel goede.. En niet waar je een half uur moet over staan denken en je het dan nog niet door hebt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Jordyvc (link):
Ik kan ook lachen met Belgenmoppen, maar wel goede.. En niet waar je een half uur moet over staan denken en je het dan nog niet door hebt smiley

Dan is jouw humor nog niet doorontwikkelt :c

post jij anders leuke? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Xjessex (link):
Jordyvc (link):

Maar ik bedoel, die van robin, ik snap niet van die Belg aan die uitlaat ofzo? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Altijd leuk moppen uitleggen..

Een belg die een bus opblaast.. Dan denk je aan explosieven etc.. Terwijl je ook een ballon kan opblazen, dit doe je aan het tuitje.. Bij een bus heb je niet zon tuitje maar wel een uitlaat.. Dus wil de belg aan de uitlaat blazen zodat hij de bus opblaast als een ballon.. Maar als die bus net gereden heeft, komt er allemaal warme lucht etc uit die uitlaat en uitlaatgassen / stoffen en is die uitlaat pijp dus heel warm.. En als hij dan zijn mond op die uitlaat zet om die bus op te blazen, brand hij zijn mond..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Xjessex (link):
Altijd leuk moppen uitleggen..

Een belg die een bus opblaast.. Dan denk je aan explosieven etc.. Terwijl je ook een ballon kan opblazen, dit doe je aan het tuitje.. Bij een bus heb je niet zon tuitje maar wel een uitlaat.. Dus wil de belg aan de uitlaat blazen zodat hij de bus opblaast als een ballon.. Maar als die bus net gereden heeft, komt er allemaal warme lucht etc uit die uitlaat en uitlaatgassen / stoffen en is die uitlaat pijp dus heel warm.. En als hij dan zijn mond op die uitlaat zet om die bus op te blazen, brand hij zijn mond..

Ah nu snap ik het smiley

toevoeging op 31 oktober 2012, 17:07:49:
Bedankt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyvc (link):
Xjessex (link):
Jordyvc (link):

Maar ik bedoel, die van robin, ik snap niet van die Belg aan die uitlaat ofzo? smiley

Hij blaast de bus op via de uitlaat. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Robindesign (link):
Jordyvc (link):
Xjessex (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Hij blaast de bus op via de uitlaat. smiley

Ik heb hem al uitgelegd.. =)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Die belgen moppen zijn eigk rasistish dus niet toegestaan

smiley

Tuurlijk niet, een mop is gewoon een grap.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen