kjeld 0 Geplaatst 1 november 2012 Hallon ik ben henkkoekje en dis me geyle friendin ingrid en we hebben heel veel seks maar dat is wel moeilijk want ingrid is dik en dan moet ik altijd goed zoeken maar we gaan ook wel eens naar de kameelzoetra beurs en das ook kei leuk met al die seksspeeltjes en ik wil dan altijd een dildo in mn kond. groentjens henkkoekje oohja nog even een filmpje van ik en ingird op de kameelzoetra beurs v4xXDS28gjg Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 1 november 2012 Hahaha, dat lachje van die gast, priceless! He nog even wat anders, volgens mij ben ik deze gasten al 2x bij de McDonalds in Zwolle tegengekomen! Zij zijn echt vaag xD Die meid liet haar hamburger vallen en had een vlek groter dan de Mount Everest op haar shirt en zat daar te schelden en te doen Heerlijk Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luukvdo 0 Geplaatst 1 november 2012 +1 voor dit topic Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
caspervm 0 Geplaatst 1 november 2012 Ik moest lachen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kjeld 0 Geplaatst 1 november 2012 Caspervm (link): Ik moest lachen Daarom maakte ik dit topic ook toevoeging op 1 november 2012, 16:13:31: Menier niet goed nederlandsj en stadswacht ook niet Isch NATUUR! Ik vind helemaal mooi Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robindh 1 Geplaatst 1 november 2012 Wat een bazen topiq. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kjeld 0 Geplaatst 1 november 2012 Robindesign (link): Wat een bazen topiq. Ik maak alleen maar bazentopiques. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robindh 1 Geplaatst 1 november 2012 Kjeld (link): Robindesign (link): Wat een bazen topiq. Ik maak alleen maar bazentopiques. Ojah dat was ik bijna vergeten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ewan 0 Geplaatst 1 november 2012 Kjeld (link): Caspervm (link): Ik moest lachen Daarom maakte ik dit topic ook toevoeging op 1 november 2012, 16:13:31: YouTube-filmpje Menier niet goed nederlandsj en stadswacht ook niet Isch NATUUR! Ik vind helemaal mooi Dat hoort niet bij ! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kjeld 0 Geplaatst 1 november 2012 Nou en, dit is mijn topic! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ewan 0 Geplaatst 1 november 2012 Kjeld (link): Nou en, dit is mijn topic! Het ging om zijn tekst Ik vind helemaal dure dingen, hoendred Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
caspervm 0 Geplaatst 1 november 2012 Hoendred euro voor blikje, ik vind niet normaal, alles duur! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites