Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
superb

Glybe Source

Aanbevolen berichten

Ik weet toch echt beter, maar goed. Knap dat jullie mij zomaar iets verwijten, terwijl jullie me niet eens kennen, hahaha.
Ik zeg ook niet dat jullie off-topic moeten gaan? Vooral downloaden dat script. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik verwijt jou helemaal niks, je zit dit hele topic te verzieken met je aangifte en dan gaat het ons opeens niks aan. Kom op zeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jochems (link):
Waarom zou ik de aangifte publiceren? Volgensmij is dit dus echt iets tussen Bas, eventueel Niels en mij? Wat hebben jullie daar mee te maken?
Ik heb geprobeerd om contact te krijgen met Bas, maar dat is niet echt gelukt. Zoals ik al zei, ik heb alles gedaan wat ik kon doen, en ik stop ermee. De politie neemt het van mij over.

Contact met mij leggen? Je stuurde 1 smsje waarom whatsapp het niet deed.. Ik heb daarop geantwoord dat ik geen idee had en vervolgens kwam er niks meer.. Nou wat een contact leggen.. -.-

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Superb (link):
Jochems (link):
Waarom zou ik de aangifte publiceren? Volgensmij is dit dus echt iets tussen Bas, eventueel Niels en mij? Wat hebben jullie daar mee te maken?
Ik heb geprobeerd om contact te krijgen met Bas, maar dat is niet echt gelukt. Zoals ik al zei, ik heb alles gedaan wat ik kon doen, en ik stop ermee. De politie neemt het van mij over.

Contact met mij leggen? Je stuurde 1 smsje waarom whatsapp het niet deed.. Ik heb daarop geantwoord dat ik geen idee had en vervolgens kwam er niks meer.. Nou wat een contact leggen.. -.-

Je blockt me, kan ik me nog herinneren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sorry Jochem, misschien offtopic, maar WEBDEVELOPMENT in je onderschrift, je ken helemaal niks ofwa?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Jochems (link):
Ik weet toch echt beter, maar goed. Knap dat jullie mij zomaar iets verwijten, terwijl jullie me niet eens kennen, hahaha.
Ik zeg ook niet dat jullie off-topic moeten gaan? Vooral downloaden dat script. smiley

SST. smiley

Ontopic smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jochems (link):
Superb (link):
Jochems (link):

nou had me dat dan gezegd?
dan had ik je toch kunnen deblokkeren? wisten wij veel dat k je toen die tijd had geblokkeerd..
en had dan via sms verder gepraat,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Superb (link):
Jochems (link):
Superb (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

dan had ik je toch kunnen deblokkeren? wisten wij veel dat k je toen die tijd had geblokkeerd..

Gaat moeilijk als ik over me abbo heen ben? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Pfoeeh... laten we het gewoon simpel oplossen: Bas is baas, Jochem moet voortaan maar niks meer kopen, want bij elke deal van hem gaat mis heb ik nu wel door, en laten we nu maar ophouden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sebastiaanh (link):
Pfoeeh... laten we het gewoon simpel oplossen: Bas is baas, Jochem moet voortaan maar niks meer kopen, want bij elke deal van hem gaat mis heb ik nu wel door, en laten we nu maar ophouden.

Ik koop iig niks meer van Bas nee. Dit keer lag het echt niet aan mij hoor. smiley
Alle rechten, zijn echt alle rechten, toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jochems (link):
Sebastiaanh (link):

Ik koop iig niks meer van Bas nee. Dit keer lag het echt niet aan mij hoor. smiley

Ik had ALLE rechten van het script en Bas ook,
Jij hebt ALLE rechten van BAS gekocht

IK heb nu het script geupload (BAS alleen topic gemaakt)

Dus JIJ hebt niks te zeuren

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jochems (link):
Superb (link):
Jochems (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Gaat moeilijk als ik over me abbo heen ben? smiley

Is helemaal niet moeilijk, je kan gewoon door smsen alleen kost het wat meer.

En wat Niels hierboven zegt, klopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jochems (link):
@ Hierboven

PM?

toevoeging op 5 november 2012, 19:20:20:
Bas zei dat als ik het zou kopen, de enige was met rechten? smiley

Als je daar van bewijs hebt is dit gedoe opgelost. Zo niet dan heeft je aangifte geen enkele zin -.-

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jochems (link):
Sebastiaanh (link):

En ik koop niks meer van jouw, systeem gekocht.. wat denkje, achteraf zeggen dat php versie van one2xs host niet goed is. Triest..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen