Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
superb

Glybe Source

Aanbevolen berichten

Gast
Milan (link):
Huil huil huil,

First of all, chatlogs en printscreens zijn geen geldig bewijs, aangezien je deze kunt bewerken (en ja dat is zo).

Tweede, heb jullie een duidelijke verkoop overeenkomst, waar de rechten besproken worden? (email of sms oid?, geen chatlogs).

En den derde, politie onderneemt geen stappen.

Inderdaad, er moet expliciet gezegd worden dat hij alle rechten afstaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):
Huil huil huil,

First of all, chatlogs en printscreens zijn geen geldig bewijs, aangezien je deze kunt bewerken (en ja dat is zo).

Tweede, heb jullie een duidelijke verkoop overeenkomst, waar de rechten besproken worden? (email of sms oid?, geen chatlogs).

Ohnee? Ik heb toch met ze gesproken aan de telefoon? Dit is zeker strafbaar.

toevoeging op 1 november 2012, 19:29:05:
Sevvlor (link):
Milan (link):
Huil huil huil,

Inderdaad, er moet expliciet gezegd worden dat hij alle rechten afstaat.

Dat heeft hij ook gezegd, dat zijn rechten dan vervallen. Duidelijk ook. smiley

toevoeging op 1 november 2012, 19:29:15:
Ik maak me dus totaal geen zorgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jochems (link):
Milan (link):
Telefoon = gsm of telefoon = skype?

En Jochem, het gebeurd jou elke keer hé?

Nee, MSN. smiley

MSN is geen geldig bewijssmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Bjarnootjuh (link):
wss hebben al 16 mensen het script...

Ik ook smiley

Dankzij dit topic.
Ik wordt er alleen maar rijker op. Ik krijg het geld wel terug uiteindelijk.

Milan (link):
Jochems (link):
Milan (link):
Telefoon = gsm of telefoon = skype?

En Jochem, het gebeurd jou elke keer hé?

Nee, MSN. smiley

Wie weet het beter maatje, de politie of jij?
Ze zeiden tegen me dat ik het mee moest sturen. Erg jammer, meneer de beterweter.

toevoeging op 1 november 2012, 19:38:10:
En meneer B. Milius doet er ook helemaal geen moeite voor om uberhaupt een gesprek met me aan te gaan, maar goed. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Jochems (link):
Sevvlor (link):
Bjarnootjuh (link):
wss hebben al 16 mensen het script...

Ik ook smiley

Dankzij dit topic.

Milan (link):
Jochems (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Nee, MSN. smiley

Ze zeiden tegen me dat ik het mee moest sturen. Erg jammer, meneer de beterweter.

sorry? Ga je me aanklagen? Ik wens je veel succes smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Jochems (link):
Sevvlor (link):

Ik ook smiley

Dankzij dit topic.

Milan (link):

sorry? Ga je me aanklagen? Ik wens je veel succes smiley

Nee, iniedergeval Bas.
En hij is verantwoordelijk voor de schadeclaim die er komt. Hij moet dus ook jullie licenties aan mij betalen. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Milan (link):
Huil huil huil,

1) First of all, chatlogs en printscreens zijn geen geldig bewijs, aangezien je deze kunt bewerken (en ja dat is zo).

2) Tweede, heb jullie een duidelijke verkoop overeenkomst, waar de rechten besproken worden? (email of sms oid?, geen chatlogs).

3) En den derde, politie onderneemt geen stappen.

1) Dit is het wel, sinds enige tijd is dit ingegaan. Je moet bewijs leveren dmv de bronbestanden. Bij MSN is dit als xml.

2) Je zegt zelf dat chatlogs en printscreens geen bewijs is, maar nu vraag je of ze een overeenkomst via email of sms hebben.

3) Jij bent geen agent.

toevoeging op 1 november 2012, 19:40:38:
Maar Jochem, jij bent dan verplicht om Bjarn zijn gemaakte kosten terug te betalen. Jij bent toch licentiehouder? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bash (link):
Milan (link):
Huil huil huil,

1) First of all, chatlogs en printscreens zijn geen geldig bewijs, aangezien je deze kunt bewerken (en ja dat is zo).

2) Tweede, heb jullie een duidelijke verkoop overeenkomst, waar de rechten besproken worden? (email of sms oid?, geen chatlogs).

3) En den derde, politie onderneemt geen stappen.

1) Dit is het wel, sinds enige tijd is dit ingegaan. Je moet bewijs leveren dmv de bronbestanden. Bij MSN is dit als xml.

2) Je zegt zelf dat chatlogs en printscreens geen bewijs is, maar nu vraag je of ze een overeenkomst via email of sms hebben.

3) Jij bent geen agent.

toevoeging op 1 november 2012, 19:40:38:
Maar Jochem, jij bent dan verplicht om Bjarn zijn gemaakte kosten terug te betalen. Jij bent toch licentiehouder? smiley

Ik heb telefonisch contact gelegd met Politie Twente, en hun zeiden dat ik de chatlogs (MSN) mee moest sturen als ik die nog had. En datis dus wel het geval.

Nee, want Bjarn heeft het aan Antonn verkocht. Alleen ik en Antonn hebben dus de rechten. (Antonn gebruikerslicentie).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Aah dan heb ik niks gezegd. Het welbekende zinnetje: Eerst zien dan geloven. Ik wens je wel succes met de aangifte mocht die plaatsvinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vraag me toch echt af of die aangifte gaat werken. Verder denk ik wel dat Jochems in zijn recht staat, maar naar mijn mening had er toch echt wel wat besproken kunnen worden zonder meteen naar de politie te stappen, maar dat wou je niet. Ik ben benieuwd wat de politie hiermee gaat doen, maar hou er rekening mee dat al 10+ mensen het script waarschijnlijk in handen hebben (inclusief ikzelf).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Job (link):
Ik vraag me toch echt af of die aangifte gaat werken. Verder denk ik wel dat Jochems in zijn recht staat, maar naar mijn mening had er toch echt wel wat besproken kunnen worden zonder meteen naar de politie te stappen, maar dat wou je niet. Ik ben benieuwd wat de politie hiermee gaat doen, maar hou er rekening mee dat al 10+ mensen het script waarschijnlijk in handen hebben (inclusief ikzelf).

Dit mag/kan Jochem meeversturen als degelijk bewijs dat het onrechtmatig is uitgelekt en vrijgegeven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bash (link):
Job (link):

Dit mag/kan Jochem meeversturen als degelijk bewijs dat het onrechtmatig is uitgelekt en vrijgegeven.

En betekend dit dat eventueel de personen díe dit gedownload hebben ook strafbaar zijn, of is dit niet het geval?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Job (link):

Dat wou ik niet? Bas heeft nog geen contact met mij opgenomen hoor?
Je weet dat Bas door jou nog een groter probleem krijgt? Want hoe meer mensen het hebben, hoe hoger de schadeclaim.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Job (link):
Bash (link):
Job (link):

En betekend dit dat eventueel de personen díe dit gedownload hebben ook strafbaar zijn, of is dit niet het geval?

Nee jij bent niet strafbaar, jij bent slechts gedupeerd. Dont worry. smiley

toevoeging op 1 november 2012, 19:59:53:
Oke ik download hem ook ff eey, komt er dan 10 euro bij? Nee maat ze moeten hem wel eerst gebruiken. smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bash (link):
Job (link):
Bash (link):

Nee jij bent niet strafbaar, jij bent slechts gedupeerd. Dont worry. smiley

toevoeging op 1 november 2012, 19:59:53:
Oke ik download hem ook ff eey, komt er dan 10 euro bij? Nee maat ze moeten hem wel eerst gebruiken. smiley.

Ja, dat bedoel ik. Als hij online op internet staat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Lodwijk (link):
Ik kan hem niet downloaden omdat ik in curacao woon kan ik mischien toestemming krijgen smiley.

Jij bent echt 100% een idioot. Lees even het hele topic door en kom later nog eens terug.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen