Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
superb

Glybe Source

Aanbevolen berichten

Bash (link):
Lodwijk (link):
Ik kan hem niet downloaden omdat ik in curacao woon kan ik mischien toestemming krijgen smiley.

Jij bent echt 100% een idioot. Lees even het hele topic door en kom later nog eens terug.

Nee is hij niet, er zit inderdaad een beveiliging op waardoor alleen mensen uit Nederland en België op de site kunnen..

Jochems (link):
Job (link):
Ik vraag me toch echt af of die aangifte gaat werken. Verder denk ik wel dat Jochems in zijn recht staat, maar naar mijn mening had er toch echt wel wat besproken kunnen worden zonder meteen naar de politie te stappen, maar dat wou je niet. Ik ben benieuwd wat de politie hiermee gaat doen, maar hou er rekening mee dat al 10+ mensen het script waarschijnlijk in handen hebben (inclusief ikzelf).

Dat wou ik niet? Bas heeft nog geen contact met mij opgenomen hoor?
Je weet dat Bas door jou nog een groter probleem krijgt? Want hoe meer mensen het hebben, hoe hoger de schadeclaim.

Ik zit hier zeker ook niet elke keer in dit topic te vragen of jij mij die screens wilt sturen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Superb (link):
Bash (link):
Lodwijk (link):
Ik kan hem niet downloaden omdat ik in curacao woon kan ik mischien toestemming krijgen smiley.

Jij bent echt 100% een idioot. Lees even het hele topic door en kom later nog eens terug.

Nee is hij niet, er zit inderdaad een beveiliging op waardoor alleen mensen uit Nederland en België op de site kunnen..

Jochems (link):
Job (link):
Ik vraag me toch echt af of die aangifte gaat werken. Verder denk ik wel dat Jochems in zijn recht staat, maar naar mijn mening had er toch echt wel wat besproken kunnen worden zonder meteen naar de politie te stappen, maar dat wou je niet. Ik ben benieuwd wat de politie hiermee gaat doen, maar hou er rekening mee dat al 10+ mensen het script waarschijnlijk in handen hebben (inclusief ikzelf).

Dat wou ik niet? Bas heeft nog geen contact met mij opgenomen hoor?
Je weet dat Bas door jou nog een groter probleem krijgt? Want hoe meer mensen het hebben, hoe hoger de schadeclaim.

Ik zit hier zeker ook niet elke keer in dit topic te vragen of jij mij die screens wilt sturen smiley

Het ging over die hele discussie smiley

- Jochem moet jou helemaal geen screens sturen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bash (link):
Lodwijk (link):

Wat heb jij is een grote mond hij is staat nog steeds te downloaden als je in België of Nederland woont dus ik heb toestemming om tevragen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
nou jochem succes met je aangifte.

Maar hierbij staat Bas en Niels gewoon in hun recht zij zijn de eigenaren en makers van dit script.
Alle licenties worden dus door hun beheerd hun mogen dus ten alle tijden dit vrij uitgeven daar is niks verboden aan.

Maar de politie doet hier toch niet mee ze hebben wel andere dingen te doen dan dit soort zaken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lodwijk (link):
Bash (link):
Lodwijk (link):

Wat heb jij is een grote mond hij is staat nog steeds te downloaden als je in België of Nederland woont dus ik heb toestemming om tevragen

Kan je hem nu downloaden? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jochem je zegt wel hele tijd ik heb gebeld dit dat maar is er nou al serieus aangifte gedaan?? Ik zou namelijk wel het einde van het verhaal willen weten. Daarbij succes Bas en Niels (naam genoot) smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sharpfmm (link):
Jochem je zegt wel hele tijd ik heb gebeld dit dat maar is er nou al serieus aangifte gedaan?? Ik zou namelijk wel het einde van het verhaal willen weten. Daarbij succes Bas en Niels (naam genoot) smiley

En jij gelooft dat iemand hier van one2xs aangifte zal doen om dit soort dingen.
Laat me niet lachen zeg heb al vaker van dit soort mensen gehoord die aangifte willen doen om een reden waar ze niet in hun recht staan.
Het lijkt hier wel de omgekeerde wereld zeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nielsie (link):
Lodwijk (link):
Bash (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Kan je hem nu downloaden? smiley

Ja dankje wel he

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Daiman (link):
Sharpfmm (link):

En jij gelooft dat iemand hier van one2xs aangifte zal doen om dit soort dingen.
Laat me niet lachen zeg heb al vaker van dit soort mensen gehoord die aangifte willen doen om een reden waar ze niet in hun recht staan.

Aha ik geloof het zelf ook niet maar ik dacht vraag het even smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Daiman (link):

Maar hierbij staat Bas en Niels gewoon in hun recht zij zijn de eigenaren en makers van dit script.
Alle licenties worden dus door hun beheerd hun mogen dus ten alle tijden dit vrij uitgeven daar is niks verboden aan.

Maar de politie doet hier toch niet mee ze hebben wel andere dingen te doen dan dit soort zaken smiley

Als ik een script maak voor een klant heb ik automatisch alle rechten totdat de klant mij betaald. Daarna even we niet beidn maar alle rechten, maa neemt hij de rechten van mij over en heb ik geen rechten meer en moet ik het bestand verwijderen.

Als iemand daarna een juist zelfde script vraagt, moet ik deze opnieuw volledig scripten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bash (link):
Milan (link):
Huil huil huil,

1) First of all, chatlogs en printscreens zijn geen geldig bewijs, aangezien je deze kunt bewerken (en ja dat is zo).

2) Tweede, heb jullie een duidelijke verkoop overeenkomst, waar de rechten besproken worden? (email of sms oid?, geen chatlogs).

3) En den derde, politie onderneemt geen stappen.

1) Dit is het wel, sinds enige tijd is dit ingegaan. Je moet bewijs leveren dmv de bronbestanden. Bij MSN is dit als xml.

2) Je zegt zelf dat chatlogs en printscreens geen bewijs is, maar nu vraag je of ze een overeenkomst via email of sms hebben.

3) Jij bent geen agent.

toevoeging op 1 november 2012, 19:40:38:
Maar Jochem, jij bent dan verplicht om Bjarn zijn gemaakte kosten terug te betalen. Jij bent toch licentiehouder? smiley

MSN / chatlogs zijn inderdaad geen geldig bewijs. Waarschijnlijk vraagt de politie ze mee te sturen om een duidelijker beeld te krijgen van de zaak. Maar het is geen geldig bewijs. En ik weet niet, maar jouw bronbestanden kun je heel gemakkelijk aanpassen -> dus vandaar dat het geen geldig bewijs is smiley E-mails en/of smsjes zijn daarentegen niet makkelijk aan te passen en daarom zijn ze wel geldig als bewijs.

edit: Overigens leuk dat je het vrijgeeft -> leuk om een keer naar te gaan kijken! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Antonn (link):
Daiman (link):

Als ik een script maak voor een klant heb ik automatisch alle rechten totdat de klant mij betaald. Daarna even we niet beidn maar alle rechten, maa neemt hij de rechten van mij over en heb ik geen rechten meer en moet ik het bestand verwijderen.

Als iemand daarna een juist zelfde script vraagt, moet ik deze opnieuw volledig scripten.

De klant hoeft niet persee alle rechten in een keer tekopen misschien hebben jullie besproken dat hij voor 50% de rechten krijgt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Antonn (link):
Daiman (link):

Goed gezegd Anton!!1!111!1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Daiman (link):
Sharpfmm (link):

Het gaat hier wel om een xxx geldbedrag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Jochems (link):
Daiman (link):
Sharpfmm (link):

Jochem, minder praten meer doorvoeren. Hier bereik je nu niks meer mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jochems (link):
Daiman (link):
Sharpfmm (link):

Je denkt serieus voor een simpel forum script dat gepubliceerd is xxx euro te krijgen?
Serieus, denk heel even na

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eleky (link):
Jochems (link):
Daiman (link):

Je denkt serieus voor een simpel forum script dat gepubliceerd is xxx euro te krijgen?

Leer lezen.
Ik heb enkele maanden geleden ALLE rechten van B. Milius overgenomen voor xxx EUR.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jochems (link):
Eleky (link):
Jochems (link):

Leer lezen.
Ik heb enkele maanden geleden ALLE rechten van B. Milius overgenomen voor xxx EUR.

Okay, maar dan nog heeft Niels al zijn rechten nog.
Ergens geleden stond dat bas je al zijn rechten heeft verkocht, dan heeft Niels dus nog rechten:-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Excuses, Bas, dat je nu een hogere schadeclaim kan krijgen, al ben ik er nog niet van overtuigd dat die wel komt Lees: Ik denk het gewoon niet. Verder lijkt het me ook een idee als een moderator hier eventjes komt kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Job (link):
Excuses, Bas, dat je nu een hogere schadeclaim kan krijgen, al ben ik er nog niet van overtuigd dat die wel komt Lees: Ik denk het gewoon niet. Verder lijkt het me ook een idee als een moderator hier eventjes komt kijken.

Dat lijkt mij ook een strak plan. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Topic = gereport. Niet omdat ik per se voor iemand ben maar omdat dit op ruzie uit gaat lopen, in hoeverre dat het nog niet was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Job (link):

Is er een moderator online smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Job (link):
Topic = gereport. Niet omdat ik per se voor iemand ben maar omdat dit op ruzie uit gaat lopen, in hoeverre dat het nog niet was.

Ruzie is niet de beste oplossing. Als de politie geen stappen onderneemt, dan kan ik natuurlijk altijd nog even een halfuurtje in de auto stappen richting Grolle. (ben ik vorige week nog geweest) Geen bedreiging, maar ik wil wel eens een face-to-face gesprek met meneer Milius aangaan.
Via internet is zo lastig communiceren. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen