Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Rik

[New] Guildjuhhs Ledensysteem V2

Aanbevolen berichten

Nou je hoort het, zolang je de "Design made by kfb-design.nl | Based by Rik |" laat staan is het gebruik van die layout toegestaan. Maar een eigen layout is natuurlijk wel leuker ^^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Rik:
Nou je hoort het, zolang je de "Design made by kfb-design.nl | Based by Rik |" laat staan is het gebruik van die layout toegestaan. Maar een eigen layout is natuurlijk wel leuker ^^
Maar hoe doe je dat xD?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
+- half uurtje (exl forum). Qua bugjes wegpoetsen en hier en daar aanpassingen maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Rik:
+- half uurtje (exl forum). Qua bugjes wegpoetsen en hier en daar aanpassingen maken.

Hoe bedoel je exl forum?
Ga je hem verkopen incl forum?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fskpro:
Rik:

Hoe bedoel je exl forum?
Ga je hem verkopen incl forum?

Incl. forum of forum appart, maar ik weet dus niet hoe lang het forum precies duurt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Forum is bijna het belangrijskte van de site xD
Dan kan je in contact blijven xD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik zijn er nu al is updates ? want volgens mij moest er nog veel in de admin gebeuren.
En in het profiel dat de plaatjes worden verkleind zou wel nice zijn smiley
En dat youtube filmpjes werken zou ook wel nice wezen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
De admin is zowat klaar, images worden al geresized en youtube kan ik binnenkort wel kijken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Lars:
A oke nice smiley
Ik hoor het wel als je een update voor me hebt ofzo..

Heb jij hem dan al?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil hem graag bestellensmiley.
Edit:
Ik wacht liever tot forum helemaal af is. En Youtube zooi errin zit.. Hoewel er kans is dat dat binnenkort er ook weer uit moet door die nieuwe regel. Dat gaat veel geld kostensmiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik,
Ik bedoelde dat het lang duurt voor je bubble in het systeem erbij zit. Er staat dat je een bubble hebt gekocht en dan moet je nog 10 sec wachten (Wat je dan zelf niet weet) voor de refresh en als je al weg hebt geklikt wordt de bubble ook gewoon echt niet toegevoegd.

En het handelen werkt niet echt goed. alles onder de 1 pakt hij niet. Terwijl er met bubble wel met decimalen wordt gewerkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jesse:
Rik,
Ik bedoelde dat het lang duurt voor je bubble in het systeem erbij zit. Er staat dat je een bubble hebt gekocht en dan moet je nog 10 sec wachten (Wat je dan zelf niet weet) voor de refresh en als je al weg hebt geklikt wordt de bubble ook gewoon echt niet toegevoegd.

En het handelen werkt niet echt goed. alles onder de 1 pakt hij niet. Terwijl er met bubble wel met decimalen wordt gewerkt.

als je weg klikt komt de bubble er wel in hoor? smiley
Waneer er staat dat je word doorverwezen staat de bubble er allang in. Nog voor dat de pagina geladen was.

En met handelen kan ik gewoon 0.1 invullen (je moet met punt werken, niet met komma).
Inmiddels is dit verholpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen