Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
sanderc

Het huidige BurOS [MENING]

Aanbevolen berichten

Het ziet er heel erg gaaf uit, met originele logos enzo erin. Érg gaaf, ga zo door!!! Misschien zou ik trouwens bij het menu, als je die opent, de uitlijning beter doen, want nu ziet het er een beetje raar uit. Maar verder zou ik het een 8,5 geven!

toevoeging op 12 november 2012, 13:19:50:
Ow, en trouwens, ik zou de start button juist Zo laten, het is niet zon afgezaagd onorigineel ding, ik vind hem mooi en origineel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Xjessex (link):
het start menu is niet goed.
als je hem opent, komt er nog een of ander vreemd plaatje van boven naar beneden, wat vervolgens half verdwijnt onder je start menu smiley

toevoeging op 12 november 2012, 13:15:56:
en als je bijv. chrome () opent.. en dan start menu, gaat dat hele chrome venster mee naar beneden

toevoeging op 12 november 2012, 13:16:22:
en als je dan Twitter aan klikt verdwijnt chrome en komt er verder niets?

"Jij klikte op een menu optie. Momenteel kunnen deze nog niet herkend worden, hier word aan gewerk!" smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
@Antonn: Zal ik doen!
@Jesse: Bedankt voor je opbouwende kritiek smiley.
@Bvanhaaren: Bedankt voor je goede mening!
@Jordyvc: Ja, dat was ik vandaag van plan. Ik moet hier eerst een soort functie voor zoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het lijkt totaal niet op een desktop.. Hout als menubalk en een geverifieerd icoon als startknop.. Je kan beter je css includen ipv zo erin te zetten en al je images zelf hosten, dan ben je niet afhankelijk van anderen. Verder wel leuk gedaan.

Misschien heb je wat aan http://www.onlineosx.nl, is al een jaar oud en de code is volledige crap, misschien kan je er iets uit halen ofzo smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op mijn scherm overlapt het onderste menu jouw naam. Dus dat moet je even corrigeren, maar verder ziet het er prima uit. Best grappig dat bijna iedereen nu een OS probeert te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Thommity (link):
Xjessex (link):
het start menu is niet goed.
als je hem opent, komt er nog een of ander vreemd plaatje van boven naar beneden, wat vervolgens half verdwijnt onder je start menu smiley

toevoeging op 12 november 2012, 13:15:56:
en als je bijv. chrome () opent.. en dan start menu, gaat dat hele chrome venster mee naar beneden

toevoeging op 12 november 2012, 13:16:22:
en als je dan Twitter aan klikt verdwijnt chrome en komt er verder niets?

"Jij klikte op een menu optie. Momenteel kunnen deze nog niet herkend worden, hier word aan gewerk!" smiley

Psst, geheimpje: ik kan heus wel lezen hoor..

Maar het lijkt mij niet de bedoeling dat als je een programma opent, deze kan sluiten door een ander programma te openen (en dat dit programma dan zelf niet eens opent)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Reinier (link):
Het lijkt totaal niet op een desktop.. Hout als menubalk en een geverifieerd icoon als startknop.. Je kan beter je css includen ipv zo erin te zetten en al je images zelf hosten, dan ben je niet afhankelijk van anderen. Verder wel leuk gedaan.

Misschien heb je wat aan http://www.onlineosx.nl, is al een jaar oud en de code is volledige crap, misschien kan je er iets uit halen ofzo smiley

Maar wel mooi.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen