Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast One2xs

Raad de eindejaarsjackpot en win!

Aanbevolen berichten

Willemmm (link):
Ik ben benieuwd hoe hoog die dit keer wordt smiley, er zijn sinds 9 december elke keer meer als 50 loten per dag gekocht.
Ja het gaat snel smiley maar zal nu wel wat langzamer gaan tot 30 december, dan 31 dec nog een groot aantal misschien, en dan is het klaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Willemmm (link):
Ik ben benieuwd hoe hoog die dit keer wordt smiley, er zijn sinds 9 december elke keer meer als 50 loten per dag gekocht.
Ja het gaat snel smiley maar zal nu wel wat langzamer gaan tot 30 december, dan 31 dec nog een groot aantal misschien, en dan is het klaar.

Daarom, ik ben benieuwd hoe de verkopen na 16 december gaan, ik zal toch een schatting moeten maken smiley

Maar het kan ineens gebeuren dat iemand 500 loten koopt en tja, dan zit iedereen ernaast smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willemmm (link):
Lennard (link):
Willemmm (link):

Daarom, ik ben benieuwd hoe de verkopen na 16 december gaan, ik zal toch een schatting moeten maken smiley

Maar het kan ineens gebeuren dat iemand 500 loten koopt en tja, dan zit iedereen ernaast smiley

Dat zou heel slim van m zijn smiley

Dan wint die dit zowiezo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aangepast: Ik gok nu op 515 punten in de pot smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
@ Willemmm: ik gok dat het er minder zijn aangezien er zo rond de kerstdagen niet veel loten verkocht worden en omdat de meeste leden nu onderhand wel al "verzadigd" zijn smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marjolein (link):
@ Willemmm: ik gok dat het er minder zijn aangezien er zo rond de kerstdagen niet veel loten verkocht worden en omdat de meeste leden nu onderhand wel al "verzadigd" zijn smiley

Geen idee, ik zet maar hoog in omdat ik geloof dat er nog wel mensen komen die toch nog extra loten willen gaan kopen. Dat weet ik niet zeker maar we hebben nog 16 dagen de tijd om loten te kopen, en tot nu toe ging dat met 55 loten per dag (gemiddeld), als dat afzwakt tot 30 loten per dag klopt mn berekening nog steeds (voor een heel eind) smiley

toevoeging op 16 december 2012, 16:20:32:
// hm, ik zit te denken, misschien stel ik mn uitkomst vanavond wel wat naar beneden bij, omdat ik wel verwacht dat het afzwakt.

toevoeging op 16 december 2012, 18:41:09:
Zo, heb nu mijn berekening aangepast zodat ik 0.05 punten onder Samdesign zit (.80 kan toch niet.)
Dus ik denk dat het een kwestie wordt van hoger of lager dan zijn getal smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jullie moesten trouwens gokken via deze pagina he:
http://www.one2xs.com/loterij_raad

en niet hier in het topic.

Mensen die enkel hier in het topic hebben gereageerd maar niet op die pagina hun schatting hebben ingevuld, kunnen voor vanavond 20:00 een ticket aanmaken met een linkje naar hun post (die niet bewerkt of geplaatst mag zijn na vanochtend 00:00), dan zal ik het uit coulance nog even aanpassen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Lennard (link):
een kwart van de mensen heeft onder de huidige jackpot gegokt, dus je bent niet de enige smiley

Haha, dan is er nog hoop, want ik zit er wel aardig boven smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Als er niet te veel loten worden gekocht dan kan ik nog winnen xD
Ik heb m op 345 oid staan smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen