Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
janm

Post je droomauto!

Aanbevolen berichten

Lennard (link):
Jurgen (link):
Ik vind een Mitsubishi Galant wel een wijze wagen. Twijfel nog , maar met een 2.5 liter V6 is ie wel super gaaf smiley Wegenbelasting is alleen wel een stukje hoger dan mn huidige Golf. smiley
Plaatje
die golf is 100 keer mooier smiley

Ja? smiley De Golf is wel een super comfortabele wagen voor die leeftijd en ligt mooi strak op de weg. Maar een sedan vind ik stiekem ook wel vet eigenlijk en die Galant zie je niet zoveel. Een Volvo S70 staat ook op die verlanglijst, maar dat is helemaal een tank (wat zich vertaalt in de mrb smiley).

Sinds deze week een actioncam, super leuk zon groothoek. smiley
Plaatje

En nog een gangstah sfeerfoto met stadslichtjessmiley
Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luuko (link):
Mooie auto!
Hoop over een 3 kwart jaar ook in een volkswagen polo te rijdensmiley

Nice, VW altijd +1. Uit welk jaar? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurgen (link):
Ja? smiley De Golf is wel een super comfortabele wagen voor die leeftijd en ligt mooi strak op de weg. Maar een sedan vind ik stiekem ook wel vet eigenlijk en die Galant zie je niet zoveel. Een Volvo S70 staat ook op die verlanglijst, maar dat is helemaal een tank (wat zich vertaalt in de mrb smiley).

Plaatje

Plaatje

Ja een Golf zie je indd ietsie vaker dan die Galant smiley

Actioncam ziet er wel nice uit! Maar das niet als alternatief voor je dashcam toch?

En die hoodie op die gangsterfoto maakt het wel echt af smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heb een golf 7 proefgereden laatst. Vond m met zijn 86 pk niet erg snel vooruit komen. De grotere motoren zijn meteen weer een stukkie duurder.
Heb nu een grijze audi a1 S-line op het oog. (zoals op mijn profielfoto)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Jurgen (link):

Plaatje

Plaatje

Ja een Golf zie je indd ietsie vaker dan die Galant smiley

Actioncam ziet er wel nice uit! Maar das niet als alternatief voor je dashcam toch?

En die hoodie op die gangsterfoto maakt het wel echt af smiley

Nee, actioncam is eigenlijk gekocht voor verkeersonderzoek, maar ik denk dat het ook wel leuk is om hem op de motor te bevestigen. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janm (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Heb je m al smiley
Ik zou graag op mn 20e (over 2 jaar) een leuke Mercedes a klasse willen hebben, uit 2012 of een leuke Golf 7 smiley

Haha, ja tijd gaat snel en rijd nu in een tijdelijke opel corsa. Ik kijk at this moment voor de m135 of de class a250. Erg verschillend kwa moter, ga ze tegen eind dit jaar beide uitproberen en hopelijk begin 2016 aankopen ^^

toevoeging op zondag 20 november 2016, 14:30:54:
Janm (link):
Heb een golf 7 proefgereden laatst. Vond m met zijn 86 pk niet erg snel vooruit komen. De grotere motoren zijn meteen weer een stukkie duurder.
Heb nu een grijze audi a1 S-line op het oog. (zoals op mijn profielfoto)

Leuke auto die audi, maar voor mij een auto met teveel problemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen