Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
janm

Post je droomauto!

Aanbevolen berichten

Izzyy (link):
Jellerth (link):
Izzyy (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Lennard design dacht ik smiley

Ik bedoelde eigelijk die auto erachter... smiley

Dat is ook een Lennard design hoorsmiley

Zn 2e baan is zeker autos ontwerpen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Janm (link):
Wat vinden jullie mooi aan oude autos?

Het feit dat je gasgeeft met een pendaal ipv een computer en een paar servo motorensmiley

Ook de geurtjes en geluiden, echt motor geluid, je kan ze zelfs zelf onderhouden en repareren!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Sevvlor (link):
Janm (link):

Het feit dat je gasgeeft met een pendaal ipv een computer en een paar servo motorensmiley

Ook de geurtjes en geluiden, echt motor geluid, je kan ze zelfs zelf onderhouden en repareren!!

En je kunt er frituurvet ingooien smiley
Of slaolie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Bash (link):
Sevvlor (link):
Janm (link):

En je kunt er frituurvet ingooien smiley

Kan alleen bij diesels, bijna alle aangepaste dieselsmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janm (link):

Strakker, brutaler en meer charme

Een dikke V8 6 liter motor en een auto die helemaal uit metaal is gebouwd vind ik gewoon minder gay zeg maar.

Vergis je niet hoor; al die audis en BMWs die langskomen in dit topic zou ik ook maar al te graag hebben

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Lennart (link):
Janm (link):

Een dikke V8 6 liter motor en een auto die helemaal uit metaal is gebouwd vind ik gewoon minder gay zeg maar.

Vergis je niet hoor; al die audis en BMWs die langskomen in dit topic zou ik ook maar al te graag hebben

Audie, beejemwee en dat soort merken moet ik gelijk denken aan een verkeershufter smiley

toevoeging op 9 december 2012, 00:12:15:
Bash (link):

Is dat van tron?

Hij is lelijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Lennart (link):
Janm (link):

Audie, beejemwee en dat soort merken moet ik gelijk denken aan een verkeershufter smiley

Bash (link):

Is dat van tron?

Hij is lelijk

Ja, het is logisch dat je denkt aan een verkeershufter want met zon mooie en snelle (dure) auto wil je geen 20km per uur mee rijden.

Die auto die bash postte is trouwens wel lelijk smiley. Ik heb het niet zo met BMW, dat vind ik te vierkant vooral de x-serie. Ik vind mercedes dan nog wel mooi maar audi nog het mooiste. Ik vind alleen de q7 wel weer katslelijk van audi, hij is alleen wel motherfocking huge. Ik heb er in gezeten smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Janm (link):
Sevvlor (link):
Lennart (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Bash (link):

Is dat van tron?

Hij is lelijk

Ja, het is logisch dat je denkt aan een verkeershufter want met zon mooie en snelle (dure) auto wil je geen 20km per uur mee rijden.

Die auto die bash postte is trouwens wel lelijk smiley. Ik heb het niet zo met BMW, dat vind ik te vierkant vooral de x-serie. Ik vind mercedes dan nog wel mooi maar audi nog het mooiste. Ik vind alleen de q7 wel weer katslelijk van audi, hij is alleen wel motherfocking huge. Ik heb er in gezeten smiley

Nee, maar dan hoef je me ook niet af te snijden of for no good reason ff de auto de ABS in te trappen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil sowieso geen dure/snelle auto die teveel opvallen hier, je mag hier met moeite 130 rijden op bepaalde wegen en anders moet je naar zon speciaal circuit, zelfs daar weet ik niet of het wel of niet mag. (of naar het buitenland ofc)

Doe mij maar lekker die Golf die ik eerder postte, valt niet zoveel op en is gewoon baas smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Azdinnn (link):
Ik wil sowieso geen dure/snelle auto die teveel opvallen hier, je mag hier met moeite 130 rijden op bepaalde wegen en anders moet je naar zon speciaal circuit, zelfs daar weet ik niet of het wel of niet mag. (of naar het buitenland ofc)

Doe mij maar lekker die Golf die ik eerder postte, valt niet zoveel op en is gewoon baas smiley

Natuur dit natuur datsmiley

Een auto heeft bijna geen impact op de global warming bullshit.

Gewoon standaard 130 invoeren.
Maar goed, smiley

Ik hoop dat ik ooit een Ford Super Heavy duty kan kopen smiley

(En die impala)

toevoeging op 9 december 2012, 00:23:16:
Ilyasftw (link):
Ilyasftw (link):

Kijk die passie die in deze auto zit

Dat is de pausmobiel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Azdinnn (link):

Natuur dit natuur datsmiley

Een auto heeft bijna geen impact op de global warming bullshit.

Gewoon standaard 130 invoeren.

Dat heeft echt weinig met natuur te maken. In Nederland heb je om de 100 meter een af- of oprit en als je daar te hard rijdt heb je natuurlijk zo een ongeluk. In Duitsland heb je dat niet, daar heb je kilometers rechte stukken waar je de tijd hebt om in te voegen en gewoon hard door kan rijden.

toevoeging op 9 december 2012, 08:43:16:
En ook met geluidsoverlast natuurlijk, want in ons land staan overal wel huizen en is er een bepaalde quote voor de hoeveelheid db. Het stukje natuur wat er bij komt kijken is niet eens echt voor het broeikaseffect, maar meer voor de inwoners van een naastgelegen stad die anders bij hogere snelheid meer fijnstof krijgt en dat is slecht voor de gezondheid.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen