Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
azdin

Ctrl+v

Aanbevolen berichten

Dylan (link):
Stef (link):
Dylan (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Voor echo is dat Nice

Dit, ja smiley

moet je wel spaties gebruiken he

Waarom? Je typt toch ook geen spatie in variabelen?
Een beetje goede editor highlight die tags verschillend van HTML dus ik vind het lekker overzichtelijk smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Luukvdo (link):
Stef (link):
<?=$account->getFriendsDifference()?>

Short tags smiley

Voor echo is dat Nice

Ik ben er persoonlijk echt geen fan van, maar dat ligt er vooral aan dat (en nu ga ik mezelf oud laten klinken) toen ik met PHP begon, de <?= short tag niet standaard aan stond, afhankelijk van de short tag setting in php.ini. Sinds PHP 5.4 staat de <?= tag standaard aan, maar daarvoor kon het zijn dat je een host had waar short tags uit stonden en die tag dus niet werkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Luukvdo (link):
Dylan (link):
Luukvdo (link):

Short tags smiley

Voor echo is dat Nice

Ik ben er persoonlijk echt geen fan van, maar dat ligt er vooral aan dat (en nu ga ik mezelf oud laten klinken) toen ik met PHP begon, de <?= short tag niet standaard aan stond, afhankelijk van de short tag setting in php.ini. Sinds PHP 5.4 staat de <?= tag standaard aan, maar daarvoor kon het zijn dat je een host had waar short tags uit stonden en die tag dus niet werkt.

Tegenwoordig is het standaard en voor dit template achtige zaken in mijn ogen niet fout. Maar I get ya, ik wilde er zelf ook niet aan in het begin.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Luukvdo (link):
Dylan (link):

Voor echo is dat Nice

Tegenwoordig is het standaard en voor dit template achtige zaken in mijn ogen niet fout. Maar I get ya, ik wilde er zelf ook niet aan in het begin.

Je kan beter gewoon een goede template engine draaien imho.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Sevvlor (link):
Luukvdo (link):

Ik wil op stefvanderwel.nl kunnen bepalen welke kleur de website is.
Dit kan ik doen door een class toe te voegen aan alle onderdelen die die kleur moeten gaan gebruiken. Dat doe ik nu zo:
Codeblok:
1
<header class="header <?=$color->color?> z-depth-1 white-text">

maar jij zou dus dit doen?:
Codeblok:
1
<header class="header <?php echo $color->color; ?> z-depth-1 white-text">

Daar wordt het toch juist minder overzichtelijk van of heb ik dat nou smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):
Rik (link):
Sevvlor (link):

Dit kan ik doen door een class toe te voegen aan alle onderdelen die die kleur moeten gaan gebruiken. Dat doe ik nu zo:
Codeblok:
1

Codeblok:
1

Template engine met
Codeblok:
1
<header class="header {$color} z-depth-1 white-text">

smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Stef (link):
Rik (link):

Codeblok:
1

Codeblok:
1

Template engine met
Codeblok:
1
<header class="header {$color} z-depth-1 white-text">

smiley

Oh smileysmiley
En hoe maak ik gebruik van zon template? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
[15:06:08] [Client thread/INFO]: [CHAT] Wiewie21 : /msg xFloortjeh ja maar meschien doet hij dat niet
[15:06:14] [Client thread/INFO]: [CHAT] [] Donator Spooky99: Ga hie dood en je krijgt van mij Voel dia en de RanK
[15:06:16] [Client thread/INFO]: [CHAT] xFloortjeh : /msg Wiewie21 ach joh, doe gwn!
[15:06:21] [Client thread/INFO]: [CHAT] [] Wiewie21: oke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Border(config)# ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 s0/0/1
Border(config)# ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 198.133.219.5
Border(config)# ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 s0/0/0
Border(config)# ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 198.133.219.6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Middelbare scholen in Zeeland gaan hun lesrooster aanpassen aan de nieuwe dienstregeling van de NS. Op 11 december gaan de nieuwe treintijden in. In de provincie Zeeland worden alle aankomsttijden een kwartier verschoven. Daarom komen leerlingen of veel te vroeg, of te laat aan op school.

In ieder geval vijf middelbare scholen laten de lessen na de kerstvakantie een kwartier later beginnen. "De treinen komen later, de bussen komen later en daarom beginnen we later", zegt de woordvoerder van een school tegen Omroep Zeeland. Volgens hem worden de pauzes mogelijk ingekort om te voorkomen dat de leerlingen niet te laat thuis zijn.

In een overleg met alle scholen in Zeeland is de vernieuwde dienstregeling besproken. Daarin werd duidelijk dat de verandering grote gevolgen heeft voor de reistijden van leerlingen. Het is dus mogelijk dat nog meer scholen besluiten hun lestijden aan te passen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als u koopt op afstand hebt u een wettelijke bedenktijd van veertien dagen. Uw bedenktijd begint op de dag nadat u het product hebt gekregen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen