Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Lennard

Bestel-API, whitelabel Minecraft servers verkopen

Aanbevolen berichten

Jespar (link):
Lennard (link):
Rik (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Behalve als je hem (handmatig) verlengt.
Ja dan komt er toch gewoon telkens 1 maand bij?

Als de API wat gebruikt wordt zal ik meer opties toevoegen zoals al gezegd had, dus dan komen er opties om te verlengen, verloopdatums te checken, kijken hoeveel ruimte er nog op de server vrij is, enzovoorts.

en ook dat ze kunnen betalen en meteen een server krijgen als ze betaald hebben?

Dat kun je zelf maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jellesch (link):
Jespar (link):
Lennard (link):
Ja dan komt er toch gewoon telkens 1 maand bij?

Als de API wat gebruikt wordt zal ik meer opties toevoegen zoals al gezegd had, dus dan komen er opties om te verlengen, verloopdatums te checken, kijken hoeveel ruimte er nog op de server vrij is, enzovoorts.

en ook dat ze kunnen betalen en meteen een server krijgen als ze betaald hebben?

Dat kun je zelf maken.

Mollie of paypal api smiley.
Is niet heel lastig er zijn kant en klare voorbeelden. Alleen ik ben zelf te lui om het te doen dus ik doe het in het weekend een keertje. Eventueel kan ik het dan wel als download vrijgeven? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janm (link):
Jellesch (link):
Jespar (link):

Dat kun je zelf maken.

Mollie of paypal api smiley.
Is niet heel lastig er zijn kant en klare voorbeelden. Alleen ik ben zelf te lui om het te doen dus ik doe het in het weekend een keertje. Eventueel kan ik het dan wel als download vrijgeven? smiley

Leuk smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toe maar, gaat lekker of niet? We zjin dus al bij server 6, als dit goed loopt zul je binnen paar maand server 10 hebben. Jammer dat ik zelf niet mee kan doen, maar leuk gedaan!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het gaat niet slecht, maar het is niet zo dat alle 6 de servers vol zitten. Ik ben bezig met het opzetten van een nieuwe structuur (Multicraft centraal draaien) en daar moeten nieuwe servers voor worden ingericht. De oude servers gaan leeg en daar komen nieuwe voor terug. Uiteindelijk komen er denk ik 2 of 3 Minecraft-servers met 16GB RAM te draaien, e.e.a. afhankelijk van hoe goed server 6 het doet, dat is een goed moment om te kijken of de processor/RAM-verhouding goed is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Is het ook mogelijk dat wanneer een gebruiker betaald, er punten op jouw account gestort worden en vervolgens de server van die punten wordt gekocht? (Het kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb, sorry daarvoor dan.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Job (link):
Is het ook mogelijk dat wanneer een gebruiker betaald, er punten op jouw account gestort worden en vervolgens de server van die punten wordt gekocht? (Het kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb, sorry daarvoor dan.)
Jep, dan kun je gewoon de bel- of SMS-api inbouwen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyvc (link):
Ik hoop dat dit er ook komt voor hosts, domeinen smiley

Dat is lastiger ivm Gegevens die erbij horen. MCHosten staan niet op naam.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kan je het niet maken dat bij de hosts een emailadres ingevuld moet worden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jasperxs (link):
Jordyvc (link):
Ik hoop dat dit er ook komt voor hosts, domeinen smiley

Dat is lastiger ivm Gegevens die erbij horen. MCHosten staan niet op naam.

Je kunt ze niet opvragen via een naam?
Maar iemand zal toch verantwoordelijk moeten zijn voor de server? Ergens moet er een naam staan lijkt me?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kan je er mods bij gebruiken, zoals forge-mods?
(De mods zijn dan in een andere map, en de mod-api in de minecraft.jar file)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen