Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Lennard

Bestel-API, whitelabel Minecraft servers verkopen

Aanbevolen berichten

Dylanh (link):
Kan je ook via die API verlengen?
Nope, op dit moment is het enkel bestellen.
Als de API gebruikt wordt door een paar leden zal ik kijken of ik er meer opties bij kan maken. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als je dan via die API minecraft besteld, en die gene die koopt via de one2xs bel api heb je dan ook een kvk nodig of niet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zodra je iets verkoopt heb je in principe een KvK nodig, het maakt dan niet uit of je zelf servers huurt of dat je ze via een API ergens (bijvoorbeeld hier op one2xs dus) bestelt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mja zolang het niet om heel veel geld gaat kijkt niemand zo krap, maar officieel moet het wel, tenzij het gewoon een hobby-projectje is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Goed alleen ben ik bang dat de concurrentie behoorlijk toe gaat nemen. Omdat iedereen wel minecraftservers wil verkopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
En dat maakt uit omdat? Een beetje gezonde concurrentie tussen verschillende leden kan geen kwaad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
En dat maakt uit omdat? Een beetje gezonde concurrentie tussen verschillende leden kan geen kwaad.

Ja dat klopt. Maar daardoor word het wel moeilijker de klant te overtuigen voor wie hij moet kiezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindesign (link):
Rik (link):

Ja dat klopt. Maar daardoor word het wel moeilijker de klant te overtuigen voor wie hij moet kiezen.

Dan moet je maar goede marketingtaktieken toepassen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dus het is nu nog wachten op de "Wie ken de AAPI installeren op me leej-out"-topics...smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jellesch (link):
Kan je maken dat je de API in test mode kan zetten dat er geen server besteld wordt ofzo smiley
Dat zit er al in, zie http://www.one2xs.com/profiel/bestelapi_doc

Quote:
testmode:

0 of 1, 0 voor testmode uitgeschakeld, 1 voor testmode actief (je krijgt dan een PM als alles is gelukt, de server wordt niet besteld en het kost je geen punten)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Livonias (link):
Dus het is nu nog wachten op de "Wie ken de AAPI installeren op me leej-out"-topics...smiley

Als je dat al niet kun, zou ik geen hosting beginnen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het werkt wel goed, alleen te lui om er een Mollie api bij in te bouwen. Dat doe ik in het weekend wel een keer smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sebastiaanh (link):
Nog even over dat KvK verhaal - klopt het dat in 2013 (dit jaar dus smiley) KvK voor eenmanszaken gratis wordt? Ja toch?
Afgezien van dat het compleet offtopic is smiley jeps dat klopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Sebastiaanh (link):
Nog even over dat KvK verhaal - klopt het dat in 2013 (dit jaar dus smiley) KvK voor eenmanszaken gratis wordt? Ja toch?

Is het echt gratis? Niet alleen jaarlijkse bijdrage? Maar echt alles voor een eenmanszaak?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bjarnootjuh (link):
Lennard (link):
Sebastiaanh (link):

Is het echt gratis? Niet alleen jaarlijkse bijdrage? Maar echt alles voor een eenmanszaak?
Maak even een apart topic daarvoor svp.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites