Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
robinkoch

Clash of clans topic

Aanbevolen berichten

Wat Jasper zegt klopt, ze kunnen je dorp wel 100% verwoesten waardoor je veel goud en elixir verliest maar als je weer online komt komt dan word alles automatisch weer opgebouwd binnen enkele seconden. Je bent dan alleen wat goud en elixir kwijt kwijtgeraakt de vijand heeft gestolen.
Een reset zal er niet komen, er zijn maar enkele spelers die hun dorp volledig heeft gemaximaliseerd. Die spelers hebben er dan ook enorm veel geld in gestopt, denk gerust aan een paar duizend euro. Als ze een reset krijgen hebben zij echt een probleem smiley

toevoeging op 23 december 2013, 00:30:25:
Zojuist mijn 125e level 8 muur geüpgraded smiley
Nu nog 125 te gaan, ze zijn 500.000 per stuk dus dat schiet niet opsmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Plaatje
Eindelijk 250 level 8 muren smiley
Op 23 december 2013 moest ik er nog 125, dus daar heb ik twee volle maanden over gedaan smiley

Hoe staat het er bij jullie voor of zijn jullie inmiddels allemaal gestopt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jochems (link):
Ik heb ook Clash of Clans, level 14(?) en een eigen clan. smiley

Nicesmiley hoe heet je clan, misschien kom ik even langs. Kan ik je leuke troepen doneren mocht je er interesse in hebben smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robbert (link):
Jochems (link):

Nicesmiley hoe heet je clan, misschien kom ik even langs. Kan ik je leuke troepen doneren mocht je er interesse in hebben smiley

Ty, ja als je wilt graag smiley
Zienesch053 is de naam van de clan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robbert (link):
Jochems (link):

Sunrise Elite
P0WeRZz
//Had posts boven me niet gezien fail... (Je mag alsnog gewoon langskomen hoor !! )

Momenteel ligt mn iPod bij de Saturn, dus kan alleen s avonds een kleine 10 min. op de iPad van me pa smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 april heeft Supercell eindelijk zijn lang verwachte Clan Wars bekend gemaaktsmiley
Op de facebook van Clash of clans worden dagelijks nieuwe feiten over de aangekondigde clan wars bekend gemaakt, voor zover ik gelezen heb word het best tof!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):
Ik snap dr echt niets van smiley

Heb het op mn iPhone maar heb geen idee wat ik moet doen smiley

Goud en elixir sparen om je upgrades van gebouwen/verdedigingswerken te kunnen betalensmiley Je kunt goud/elixir zelf minen/collecten maar ook door andere spelers aan te vallen en hun stad te beroven. Niet zo lastig te begrijpen toch! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sanderosz (link):
Momenteel heb ik TH7, nog even sparen voor de Barbaren koning... iemand tips hoe je snel aan duistere elixir komt?

Afbeelding

Eentje die veel toegepast word door stadshuis level 7 is het zappen van de dark elixir opslag, dus gewoon zoveel mogelijk bliksemspreuken maken en die gebruiken op de dark elixir opslag als iemand veel dark elixir heeft. Verwacht wel dat je enkele keren gerevenged word omdat het toch best vervelend is als dit bij je gebeurt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ben niet zo goed als jullie, maar hier is mijn dorp:
Plaatje

Weten jullie waarom er mensen zijn die expres weinig troffeen willen en daarom maar 1 troep gebruiken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Videotube (link):
Afbeelding

Weten jullie waarom er mensen zijn die expres weinig troffeen willen en daarom maar 1 troep gebruiken?

Dan willen ze minder dan 200 bekers hebben, het schijnt dat er tussen de 0 en de 200 bekers relatief veel inactieve dorpen zijn waardoor goud/elixir makkelijk te stelen is. Heb het zelf nooit ervaren, want als je offline bent word je een stuk of 10 keer aangevallen waardoor je weer veel bekers erbij krijgt, er is dus veel moeite voor nodig smiley

toevoeging op 17 juli 2014, 13:26:25:
Zou heb je trouwens ook mensen (zoals ik) die hun stadshuis buiten de muren zetten, dit doen ze omdat je dan vaak alleen daarop word aangevallen en zo een gratis schild in ruil voor enkele bekers krijgt waardoor je goud/elixir niet gestolen word smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robbert (link):
Videotube (link):
Afbeelding

Dan willen ze minder dan 200 bekers hebben, het schijnt dat er tussen de 0 en de 200 bekers relatief veel inactieve dorpen zijn waardoor goud/elixir makkelijk te stelen is. Heb het zelf nooit ervaren, want als je offline bent word je een stuk of 10 keer aangevallen waardoor je weer veel bekers erbij krijgt, er is dus veel moeite voor nodig smiley

Zou heb je trouwens ook mensen (zoals ik) die hun stadshuis buiten de muren zetten, dit doen ze omdat je dan vaak alleen daarop word aangevallen en zo een gratis schild in ruil voor enkele bekers krijgt waardoor je goud/elixir niet gestolen word smiley

Oh oke, dat wist ik niet smiley. Ik heb nu eigenlijk een trophy/hybrid base, misschien dat ik later farming base ga proberen en stadhuis buiten de muren zetten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robbert (link):
Videotube (link):
Afbeelding

Slim, ga ik ook proberen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
*logt in, druk wat, log uit omdat je dan een aantal uur moeten wachten*smiley Ik speel het net 3 dagen, iemand goede tips voor een beginner?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb mijn oude dorp verwijderd en ben opnieuw begonnen en ga nu snel lvlen om in de clan van mn vrienden te kunnen gaan. Ben sinds gisterenavond al lvl9 smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wie wil onze klassen clan joinen? We hebben wat meer leden nodig zodat we clanwar kunnen doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen