Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
jesse

moeilijk om punten te verdienen.

Vraag

het is nu heel moeilijk om punten te verdienen eerst waren er nog wel wat links waar je op kon klikken ( zonder aan te melden ) bijna niemand wilt zich aanmelden ergens voor.
Als er nou wat meer klik advertenties waren klikken er ook veel meer mensen op mijn site op ( habbspeedd.nl.tt
ik heb zoiezo elke dag wel 50 bezoekers met verschillende ips maar bijna niemand gaat ooit zich aanmelden! dus mijn vraag zouden er misschien wat meer klik advertenties kunnen komen xD want die doe advertenties zijn ook zo wat bijv bij 1tje moet je eten bij hun bestellen.
en als ik zelf al bijna niet 1 punt kan krijgen heb nu 0,3 punten hoe lang duurt het dan wel niet voor dat iemand die zich via mij aanmeld 1 punt heeft?

habbospeed.
dit wou ik even kwijt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0
Er moeten adverteerders zijn die een kliklink willen, zijn die er niet dan zijn er ook geen kliklinks.
Ik verdien zelf veel punten door de doe advertenties. Je moet gewoon geduld hebben tot ze worden gekeurd, het komt allemaal goed. En over een maand zul je wel genoeg punten hebben voor een host of domein.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Scratch2cash
Gratis SMS
Bidster.com
Infoyo-artikelen
See You Dance
Startze.nl - Maak je eigen startpagina
Siteverbeteren veele scripts en tuts
WebsiteSystemen.be
QuizWinners
Gratis sparen voor leuke cadeaus
Gekkengoud.nl

Deze zijn allemaal makkelijk en gratis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Habbospeed:
weet ik niet smiley is een beetje saai hier bijna niemand online >smiley

...
Net waren het er nog 20, maarja..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Kijk; doe-advertenties zijn vééél interessanter voor adverteerders dan klik-advertenties.
Scratch2cash en die Gratis SMS (SMScity) zijn gratis, makkelijk, snel uit te voeren, en worden - momenteel - binnen twee dagen gekeurd.
Bovendien kun je met SMScity ook nog eens gratis SMSen, dus wellicht dat wat vrienden van je er ook wel interesse in hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Ja, maar ze zijn niet ván mij, ik heb ze via een ander systeem waar ze eerst nog gekeurd moeten worden. Zodra dat gedaan is geef ik ze hier voor akkoord, en krijgen jullie de punten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Helaas niet.
Ik heb het liefst ook dat ze vandaag nog gekeurd worden, maarja, zo makkelijk gaat t niet jammer genoeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Niets, maar zij adverteren nog via veel meer kanalen denk ik, en zullen geen 100 medewerkers hebben, dus dan doen ze dat eens in de twee weken.
Bovendien moet je ook nog een tijdje actief blijven, dus kunnen ze niet direct keuren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen