Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast One2xs

De W van one2xs!

Aanbevolen berichten

Gast One2xs
Daar sta je dan: de hittegolven komen als tsunamis over je heen, oranjetoempoezen verdringen zich in de straten om opgegeten te worden, Amalia en Alexia doen belletjeleur... het is zover: we krijgen een koning! smiley

En om dat te vieren hebben we natuurlijk allereerst de site geheel in het oranje gehuld. Want ja, dat is natuurlijk het minste wat je kan doen. Maar dat is natuurlijk niet genoeg, dus hebben we twee spetterende acties voor jullie!

Ja, dames en hieren, hier is de actie die jullie wisten dat zou komen: op het one2xs koninginnedagkleedje vind je alle webhosts en Minecraft-servers die je maar wil, mét 50% korting! Koop dus snel tussen zaterdag 27 april en donderdag 2 mei je nieuwe product met 50% koningskorting!

En one2xs is niet voor niets oranje, dus nog een koningsactie: raad hoeveel mensen er dinsdag 30 april op de Dam in Amsterdam zijn en win! Je krijgt het ultieme Koningspakket die bestaat uit een prachtige set pennen, en 2 producten naar keuze! Roep je gok hier in het topic en wacht af of je wat wint. Aanpassen van je post mag tot maandag 29 april 18:00 uur.

De W van one2xs, dingen kopen.

Hou je veilig! smiley

Klik om de spoiler te openen (Kleine letters)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oh, nog even voor de duidelijkheid: met aantal mensen op de dam bedoel ik de mensen die op het evenement afkomen, dus dat kan in heel Amsterdam zijn:

Quote:
Het gaat om het aantal mensen die op de dag in Amsterdam afkomen (als de NOS een andere definitie hanteert dan geldt die).

Naar koninginnedag vorig jaar kwamen er 700.000 mensen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Oh, nog even voor de duidelijkheid: met aantal mensen op de dam bedoel ik de mensen die op het evenement afkomen, dus dat kan in heel Amsterdam zijn:

Quote:
Het gaat om het aantal mensen die op de dag in Amsterdam afkomen (als de NOS een andere definitie hanteert dan geldt die).

Ik denk het dubbele. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):

Quote:

smiley dat wordt zeker verbroken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk heul veul. Maar tellen polisiemensen, bea, willem, schoonmakers aan het einde van de dag, etc ook mee?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sanderc (link):
Hoe moet ik het weten waar over het gaat, je ne suis pas un Hollandère

Niet reageren of opzoeken en meedoen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindesign (link):
Ik denk heul veul. Maar tellen polisiemensen, bea, willem, schoonmakers aan het einde van de dag, etc ook mee?
het gaat om het getal dat de NOS meldt, als daar schoonmakers enzo bij zitten dan moet je die ook meenemen in je schatting smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sanderc (link):
Hoe moet ik het weten waar over het gaat, je ne suis pas un Hollandère
We hebben nu een koningin en we krijgen een koning. smiley

En we hebben een dom lied met domme zinnen die je deels terugvindt in die post, niet dat je denkt dat mijn spelling brak is. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):

Quote:

Oh smiley Mogen we dan opnieuw gokken?
Dan gok ik 800.000

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Reinier (link):
Lennard (link):

Quote:

Oh smiley Mogen we dan opnieuw gokken?
Dan gok ik 800.000
Jahoor, je mag gokken en je gok wijzigen tot het moment dat in het bericht wordt gemeld. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessaaa (link):
Koninginnen-/Koningdag interesseert me eigenlijk gewoon helemaal niks. smiley

Hoe kan je zoiets als de troonswisseling nou niet interesseren smiley!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thommity (link):
Tessaaa (link):
Koninginnen-/Koningdag interesseert me eigenlijk gewoon helemaal niks. smiley

Hoe kan je zoiets als de troonswisseling nou niet interesseren smiley!

Ik vind het sowieso gewoon onzin dat er zon complete dag aan geweden moet worden, het kost bakken vol met geld. Óns belastinggeld, wij maar betalen en vervolgens hebben we zoveel schulden. Dat ze eens lekker bezuinigen op die dagen en dat we eens stoppen met het geven van geld aan andere landen. Ja er is heel veel wat ik aan de manier van regeren hier zou willen veranderen als ik het recht had.
Ik vind koninginnendag iets commercieels, vergelijkbaar met sinterklaas. Daar vind ik ook geen zak aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen