anikata 0 Geplaatst 7 mei 2013 Lennard (link): Leedies and dzjentolmen, ze winnehr izzz...... 757.575 Anikata! Het antwoord was 750.000 en Anikata zat er het dichtste bij, dus die wint. Je kunt een PM naar me sturen voor verdere afhandeling. Oh, ik was het al vergeten.. 75 is gewoon mijn geluksnummer Ik zal er zo een sturen als ik mn werkstuk af heb. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 7 mei 2013 Ze heeft gekozen voor een .net domeinnaam met een starter-host. Pennen worden morgen of overmorgen verzonden als ik het niet vergeet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
verwijderd090614 0 Geplaatst 7 mei 2013 Lennard (link): Ze heeft gekozen voor een .net domeinnaam met een starter-host. Pennen worden morgen of overmorgen verzonden als ik het niet vergeet. Ik zal mijn adres versturen via pb Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
izzyy 0 Geplaatst 7 mei 2013 Lennard (link): Ze heeft gekozen voor een .net domeinnaam met een starter-host. Pennen worden morgen of overmorgen verzonden als ik het niet vergeet. En als de uitlaat van je auto niet kapot is Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 7 mei 2013 nee want desnoods fiets ik jonguh Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 7 mei 2013 Izzyy (link): Lennard (link): Ze heeft gekozen voor een .net domeinnaam met een starter-host. Pennen worden morgen of overmorgen verzonden als ik het niet vergeet. En als de uitlaat van je auto niet kapot is heeft hij hem ook opgeblazen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 7 mei 2013 ja maar hij is weer splinternieuw inmiddels inb4 ontopic Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
patricka 0 Geplaatst 8 mei 2013 Wat een prutsers zijn jullie ook Gefeliciteerd Anikata! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites