Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
jasperxs

Wekelijkse mail??!

Vraag

In de profiel options staat nog steeds inschrijven voor nieuwsbrief maar ik heb die de laatste 6 maanden nog niet gezien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0
Gast
Moet je daar speciaal een topic voor maken? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
De laatste 6 maanden hebben we ook geen nieuwsbrieven uitgebracht. Misschien dat we in de toekomst weer een maandelijkste nieuwsbrief gaan doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Ik heb nog nooit een mail ontvangen.
En me mail staat wel goed ingesteld smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Dylanh (link):
Functie weg en die nieuws bericht in mededelingen doen.

Hij staat ook altijd in mededelingen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Een wekelijkse nieuwsbrief? Ik had er al moeite mee om hem eens in de x maanden te vullen; elke week wordt sowieso niks.

Plus het samenstellen en schrijven ervan kost al een paar uur; je moet wat boeiends te melden hebben want anders heb je er toch niks aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard (link):
Een wekelijkse nieuwsbrief? Ik had er al moeite mee om hem eens in de x maanden te vullen; elke week wordt sowieso niks.

Plus het samenstellen en schrijven ervan kost al een paar uur; je moet wat boeiends te melden hebben want anders heb je er toch niks aan.

Gewoon wat belangrijke nieuwtjes van nu.nl of zo kort samenvatten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Tessaaa (link):
Lennard (link):

Dat heeft toch niets met One2xs te maken?smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Jurrie (link):
Tessaaa (link):
Lennard (link):

Dat heeft toch niets met One2xs te maken?smiley

Nee maar zoveel dingen hier hebben niks met one2xs te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Maar een nieuwsbrief van one2xs moet toch op zn minst wel over one2xs gaan. Er komt ook geen topic in Mededelingen als er groot nieuws is ofzo; dat soort delen gaan altijd over one2xs en dat moet ook zo blijven omdat het anders een grote chaos met irrelevante informatie wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard (link):
Maar een nieuwsbrief van one2xs moet toch op zn minst wel over one2xs gaan. Er komt ook geen topic in Mededelingen als er groot nieuws is ofzo; dat soort delen gaan altijd over one2xs en dat moet ook zo blijven omdat het anders een grote chaos met irrelevante informatie wordt.

Ja is ook wel zo, maar ik weet niet. Vraag aan Jasper wat ie wil lezen dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard (link):

Dan kan je dat knopje toch weghalen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Jasperxs (link):
Dan kan je dat knopje toch weghalen?

Rik (link):
De laatste 6 maanden hebben we ook geen nieuwsbrieven uitgebracht. Misschien dat we in de toekomst weer een maandelijkste nieuwsbrief gaan doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
in die tijd dat ik op one2xs zit heb ik wel degelijk een paar e-mails gehad hoor (smiley)
Dus het komt wel maar niet vaak meestal hele belanrgijke dingen maar die staan dan ook bij mededelingen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard (link):

Een nieuwsbrief hoeft niet alleen over one2xs te gaan, dat kan de hoofdgedachte wel zijn.

Op deze website zijn veelal alleen maar ontwerpers en ontwikkelaars, toch? Als je nou in die nieuwsbrief handige tuts dan wel websites vermeld op een nette manier. Dan maak je hem misschien nog wel aantrekkelijker.

toevoeging op 8 mei 2013, 12:02:54:
Maar dan natuurlijk niet wekelijks.. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Patricka (link):
Lennard (link):

Een nieuwsbrief hoeft niet alleen over one2xs te gaan, dat kan de hoofdgedachte wel zijn.

Op deze website zijn veelal alleen maar ontwerpers en ontwikkelaars, toch? Als je nou in die nieuwsbrief handige tuts dan wel websites vermeld op een nette manier. Dan maak je hem misschien nog wel aantrekkelijker.

Gewoon als een soort tijdschrift waarin elke maand verschillende tutorials verschijnen en handige links en zo smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Tessaaa (link):
Patricka (link):
Lennard (link):

Gewoon als een soort tijdschrift waarin elke maand verschillende tutorials verschijnen en handige links en zo smiley

En dan wel de tuts voor en door leden. Kan len echt niet in zn eentje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Patricka (link):
Nee tuts van andere website, die hier op staan zijn vaak niet echt duidelijk.. smiley

Ja maar er zijn hier ook wel duidelijk tuts hoor smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Maar zon nieuwsbrief is toch niet zo belangrijk?
die tijd kan Lennard beter gebreuken om zijn To Do,lijst eens af te werken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Sanderc (link):
die tijd kan Lennard beter gebreuken om zijn To Do,lijst eens af te werken smiley

Ik kan eventueel dat wekelijkse nieuws wel doen heb ik tenminste wat nuttigs te doen hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Ja, dan maken we een soort One2xs-Magazine, met handige links op deh interwebz enzo.

Kan opzich best leuk zijn. Opgezet door leden, en wellicht in samen werking met Lennard als officieel magazine rondgestuurd worden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Tessaaa (link):
Sanderc (link):

Ik kan eventueel dat wekelijkse nieuws wel doen heb ik tenminste wat nuttigs te doen hier.

Meiden en vooral jij zijn altijd nuttig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Uiteindelijk is de motivatie er dan toch niet. We hebben al wel vaker leden dingen laten doen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Tessaaa (link):
Sanderc (link):

Jep, ik heb ook wel zin om hier aan mee te werken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen