Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
kjeld

Het wat heb jij vandaag ontworpen-topique

Aanbevolen berichten

Ik heb geen idee of deze er al was, maar mocht dat zo zijn is er in ieder geval al lange tijd niets in gepost.. Vandaar dat ik hem, na het succes van de geprogrammeerd-versie, alsnog aanmaak.

Titel zegt het al, wat heb jij vandaag ontworpen? Dit kan variëren van logos, complete huisstijlen, flyers, posters, icons, een simpele avatar of complete websites! Alles op het grafische gebied mag je hier tentoonstellen als je er trots op bent.

TS trapt af; ik heb vandaag een logo voor Wouter gemaakt (Vlaamsetv.be), en ik ben er best wel trots op smiley

Klik om de spoiler te openen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mogen hier ook linkjes naar eigen portfolios geplaatst worden zoals je eigen website, Behance, Dribbble ect?! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Patricka (link):
Mogen hier ook linkjes naar eigen portfolios geplaatst worden zoals je eigen website, Behance, Dribbble ect?! smiley
ontwerp je zoveel op 1 dag dan? smiley

Het idee lijkt me dat je hier net als in het programmeertopic post wat je hebt gemaakt die dag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Patricka (link):

Het idee lijkt me dat je hier net als in het programmeertopic post wat je hebt gemaakt die dag.

Ofcource, maar bij bijvoorbeeld Behance kun je projecten toevoegen die je gemaakt heb. Mag je van zon project een link plaatsen bedoel ik meer.smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Patricka (link):
Lennard (link):
Patricka (link):

Ofcource, maar bij bijvoorbeeld Behance kun je projecten toevoegen die je gemaakt heb. Mag je van zon project een link plaatsen bedoel ik meer.smiley

Zolang je dat vandaag gemaakt hebt, lijkt het mij geen probleem.

Mensen linken in het programmeertopic ook zovaak naar websites voor feedback.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Reinier (link):
Afbeelding
Redelijk simpel app ontwerp, app is inmiddels al geupload naar de App store smiley

En ik uitgewerkt kwa systeem dan smiley

Christopher (link):
Reinier (link):
Afbeelding
Redelijk simpel app ontwerp, app is inmiddels al geupload naar de App store smiley

Icons zijn beetje raar, voor de rest vind ik dat gele te "bijterig".

Icons zijn anders geworden en dat geel is mooi op je iDevice

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Reinier (link):
Afbeelding

Het is de bedoeling om te tonen wat je vandaag hebt gemaakt. En die had je al eerder gemaakt. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kingunit (link):
Afbeelding

Geïnspireerd op een andere website.
Nice smiley

Kleine opmerking over kingunit.com:
"Kingunit is a company found in 2012. Im running the company by myself. Im developing free snippits and precious graphical designs. Currently Im running the company by my own."
smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Kingunit (link):
Afbeelding

Nice smiley

Kleine opmerking over kingunit.com:
"Kingunit is a company found in 2012. Im running the company by myself. Im developing free snippits and precious graphical designs. Currently Im running the company by my own."
smiley

Ja kwam ik laatst ook achter, bedankt. smiley

toevoeging op 17 mei 2013, 12:09:11:
Kjeld (link):
Kingunit (link):
Afbeelding

Ziet er mooi clean uit! smiley

Thanks. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bartv (link):
Reinier (link):
Afbeelding

En ik uitgewerkt kwa systeem dan smiley

Christopher (link):
Reinier (link):
Afbeelding

Icons zijn beetje raar, voor de rest vind ik dat gele te "bijterig".

Icons zijn anders geworden en dat geel is mooi op je iDevice

Precies smiley

Robindesign (link):
Reinier (link):
Afbeelding

Het is de bedoeling om te tonen wat je vandaag hebt gemaakt. En die had je al eerder gemaakt. smiley

Klopt, maar is wel opnieuw gemaakt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen