Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
boebie

Win 2 punten, geef een naam op!

Aanbevolen berichten

Beste, mensen.

Ik ben opzoek naar een nieuwe naam voor beltegoedwissel.
De gene die een mooie naam weet en de naam is beschikbaar (.com)
Die verdient er 2 punten mee PM als je er een weet.

Wat is beltegoedwissel.nl?
Je kan er je beltegoed cashen naar je bankrekening of paypal.
Je kan er domeinen kopen, webhosts, minecraft en vps.
Forum, Handelen, en berichtesysteem
Kortom BIJNA het zelfde als One2xs.

Mvg, Boebie.

Deadline: 24-09-2013

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Volgens mij doe je het niet helemaal volgens de regels.
http://www.one2xs.com/forum/topic?id=19140
Regels:
Bij contests:
- Iemand laten winnen die niet actief heeft meegedaan is verboden
- Elke deelnemer moet zijn inzending in het topic kenbaar hebben gemaakt en duidelijk hebben gemaakt dat hij meedoet, anoniem meedoen is niet toegestaan
- Het kiezen van een winnaar voordat de deadline is verstreken is niet toegestaan; hetzelfde geldt voor het laten blijken van een voorkeur voor een of meerdere winnaars
- Het laten winnen van personen die je persoonlijk kent of lijkt te kennen is -behoudens vóóraf door one2xs aangewezen uitzonderingen- niet toegestaan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurrie (link):
Volgens mij doe je het niet helemaal volgens de regels.
http://www.one2xs.com/forum/topic?id=19140
Regels:
Bij contests:
- Iemand laten winnen die niet actief heeft meegedaan is verboden
- Elke deelnemer moet zijn inzending in het topic kenbaar hebben gemaakt en duidelijk hebben gemaakt dat hij meedoet, anoniem meedoen is niet toegestaan
- Het kiezen van een winnaar voordat de deadline is verstreken is niet toegestaan; hetzelfde geldt voor het laten blijken van een voorkeur voor een of meerdere winnaars
- Het laten winnen van personen die je persoonlijk kent of lijkt te kennen is -behoudens vóóraf door one2xs aangewezen uitzonderingen- niet toegestaan

Dus ik MOET een van deze namen kiezen.
Dat wordt em niet.
Domeinnaam is nu MijnDeals.com

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee, je moet in ieder geval een winnaar kiezen. Je hoeft die naam dan niet persé te gebruiken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat Bart en Jurrie zeggen inderdaad; de regels zijn duidelijk: je moet iemand van hier kiezen en die de prijs geven.
Anders kan iedereen wel een contest starten, een naam kiezen, en dan zeggen dat iemand anders is gekozen en dus niet betalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat is dat nou voor onzin, ik zoek een leuke naam meer niet als ik een leuke naam heb gevonden door een vriend van mij buiten heeft hij dus de prijs gewonnen.
ik gebruik geen naam van hier dus ik geef niet zomaar 2 punten weg.
ik zou zeggen wijzig de regels wat is er nou belangrijker een topic of de domeinnaam flauwekul zeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Boebie (link):
Wat is dat nou voor onzin, ik zoek een leuke naam meer niet als ik een leuke naam heb gevonden door een vriend van mij buiten heeft hij dus de prijs gewonnen.
ik zou zeggen wijzig de regels wat is er nou belangrijker een topic of de domeinnaam flauwekul zeg.

Regels zijn regels, daar moet je je maar aan houden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Boebie (link):
Als je die regels onzin vindt dan moet je geen topic starten.

Iedereen doet hier moeite om een naam te bedenken en dan kies je er niet eens een, DAT is pas onzin. Had dat dan op zn minst in je startpost gezet, dat vrienden van je ook meedenken en je daar misschien een naam van kiest, dan had iedereen dat geweten en had ik me er wellicht nog in kunnen vinden. Dit is gewoon kinderachtig want je weet hoe de regels zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Boebie (link):

Iedereen doet hier moeite om een naam te bedenken en dan kies je er niet eens een, DAT is pas onzin. Had dat dan op zn minst in je startpost gezet, dat vrienden van je ook meedenken en je daar misschien een naam van kiest, dan had iedereen dat geweten en had ik me er wellicht nog in kunnen vinden. Dit is gewoon kinderachtig want je weet hoe de regels zijn.

+1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik snap jullie heel goed maar waar ik niet mee akkoord ga is dat ik nu 3,50 euro ga internet bankieren naar one2xs voor 2 punten om het voor een tpoic van 1 dag geopend, weg te geven aan mensen die heel erg hun best hebben gedaan ^-^ (ik zelf vind alle namen heel snel verzonnen en past totaal niet bij de website) enige wat ik kan doen jongens is mijn excusses aanbieden en het niet meer doen.
Jullie kunnen mij niet verplichten om 3 euro 50 voor iemand te betalen als dat het niet waard is en als je goed leest ze moesten mij een PM sturen dus niet op het forum plaatsen dus zij zijn ergens ook niet mee akkoord gegaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Boebie (link):
Ik snap jullie heel goed maar waar ik niet mee akkoord ga is dat ik nu 3,50 euro ga internet bankieren naar one2xs voor 2 punten om het voor een tpoic van 1 dag geopend, weg te geven aan mensen die heel erg hun best hebben gedaan ^-^ (ik zelf vind alle namen heel snel verzonnen en past totaal niet bij de website) enige wat ik kan doen jongens is mijn excusses aanbieden en het niet meer doen.
Jullie kunnen mij niet verplichten om 3 euro 50 voor iemand te betalen als dat het niet waard is en als je goed leest ze moesten mij een PM sturen dus niet op het forum plaatsen dus zij zijn ergens ook niet mee akkoord gegaan.

Lennard kan jouw ook verbannen dan heb je helemaal niks meer aan je punten smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Boebie (link):
Als ik hiervoor (een vergissing) wordt verbannen dan vind ik dat wel triest.

Het zijn de regels, dus helemaal geen vergissing.
Dus je kan kiezen, je vertelt wie de beste naam heeft bedacht en geeft 2 punten.
Of lennard en de rest zegt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Boebie (link):
als je goed leest ze moesten mij een PM sturen dus niet op het forum plaatsen dus zij zijn ergens ook niet mee akkoord gegaan.

In "Prijsvragen & contests" moet het in topic geplaatst worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Boebie (link):
Ik maak hier geen worden aan vuil.
Ik hoor wel wat Lennard gaat zeggen.
Owja Luukieboy jij bent echt zielig volgens mij doe jij alles voor punten je lijkt wel een punten s...t.

Nee, ik hoef toch niet persee de winnaar te zijn?
Maar regels zijn regels.
Als je in het topic had vermeld dat andere buiten one2xs ook gingen bedenken kon lennard het nog over het hoofd zien.
Maar we zien wel wat er gebeurt.
Bij deze report

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Boebie (link):
Ik maak hier geen worden aan vuil.
Ik hoor wel wat Lennard gaat zeggen.

Lennard (link):
Boebie (link):

Dit zegt Lennard toch? Het lijkt me dan duidelijk wat je te doen staat; een winnaar kiezen en de prijs uitreiken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen