Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
Dylan

PHP ftp_size

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Ik krijg alleen maar -1 en op php.net staat er dat -1 een error is. Kan dit aan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Maak hier even een ticket voor aan, dan zoeken we uit of het mogelijk is en of het veilig is

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
De host is wel van iemand anders dus kan ik dan wel een ticket voor hem aan maken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Ik kan niet vinden waarom het op de ene server wel werkt en op de andere server niet, dus als het hier niet werkt dan zou ik ook niet weten wat ik er aan kan doen om te zorgen dat het wél gaat werken...

Kun je geen workaround maken door in ftp het SIZE commando te sturen ofzo?

En weet je zeker dat het script verder klopt? (Test het eens op je localhost ofzo om te kijken of het daar wel werkt?)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
De host is van mij waar Dylan het over had, maar ik vind het best dat hij een ticket aan mag maken hoorsmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Desire (link):
De host is van mij waar Dylan het over had, maar ik vind het best dat hij een ticket aan mag maken hoorsmiley
Maar om verwarring te voorkomen voeren we alleen tickets uit die over eigen producten gaan (tenzij het een algemene vraag is of bijvoorbeeld over een Minecraft-server van iemand anders gaat die is uitgevallen o.i.d.).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen