Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast

Het ga op vakantie topic

Aanbevolen berichten

Gast
Hey,

Op 8 juli beginnen de algemene vakantieperiode voor bijna elke school en dat betekent dus dat er weer vele mensen eens een weekje weggaan naar de camping, of naar een ander land. Ik ben erg benieuwd wat jullie gaan doen in de vakantie, en waar jullie naar toe gaan. Plaats even een fototje waar je naar toe gaat, of een linkje naar welke bestemming e.d. Of blijf je lekker thuis?

TS begint:
Door een fout van Dreizen zijn ze er nog mee bezig, maar wij gaan 10 dagen naar Turkije.
http://www.d-reizen.nl/turkije/zuid-egeische-kust/marmaris/hotel-green-nature-resort-spa-5-club-4
Plaatje

Ben benieuwd smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga niet op vakantie, zit liever thuis in jaccuzie

En ook gewoon de normale gang van zaken, werken en wat voorbereidend werk doen voor school

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 week op kamp in de ardennen met jeugdbeweging, dat wordt echt zot, kamperen in tent smiley

Verder wss nog aantal weekends naar Duitsland met ouders smileysmileysmileysmileysmiley

En voor de rest? Thuis zitten PCen, zwembadderen, wat afspreken met vrienden, misschien wat feestjes afgaan en de normale gang van zaken dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyz (link):

En ook gewoon de normale gang van zaken, werken en wat voorbereidend werk doen voor school

Ik heb thuis ook een jaccuzi en zwembad, maar dan ga je graag toch ook eens op vakantie?

In meren zwemmen is ook veel nicer enzo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyz (link):

Waarom?

Reinier (link):
Calvin (link):
2,5 week Hong Kong!

Hong Kong smiley Vet!
Ik wil nog wel een keer naar Shanghai btw smiley

Paar jaar geleden naar Beijing geweest en Chinese Muur beklommen! Echt grappig, ik kwam daar ook een Nederlander tegen heel random haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christopher (link):
Hong Kong aka good replicas smileysmiley

haha, ik ben niet van plan om neppe dingen te halen daar.
Misschien als de iPhone is uitgekomen (wat niet zo is) dat ik daar via Apple haal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Calvin (link):
Jordyz (link):

Waarom?

Reinier (link):
Calvin (link):
2,5 week Hong Kong!

Hong Kong smiley Vet!

Paar jaar geleden naar Beijing geweest en Chinese Muur beklommen! Echt grappig, ik kwam daar ook een Nederlander tegen heel random haha.

Omdat ik ook gewoon nog moet werken?
Voorbereiden op volgend jaar? Dat doe ik iedere zomervakantie dan lees ik al wat samenvattingen zodat het wat makkelijker gaat vind ik altijd...

We krijgen een nieuwe tuin moet ik ook bij werken...

toevoeging op 20 juni 2013, 07:51:56:
Sanderc (link):
Jordyz (link):

Ik heb thuis ook een jaccuzi en zwembad, maar dan ga je graag toch ook eens op vakantie?

Nha, ik vind van niet.

Een zwembad in de grond zitten we over naar te denken, tuin is nog niet helemaal klaar enz.
Maar om dan op vakantie te gaan terwijl je een zwembad van duizenden euros in de tuin hebt liggen is wel een beetje overdreven?

toevoeging op 20 juni 2013, 07:52:13:
// En ga zowiezo niet zo graag op vakantie, vind het hier wel fijn in Nederland.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben net 2 weken terug van Frankrijk, Alpe DHuZes.
Voor deze zomer heb ik niet veel plannen, maar we willen misschien eind van de zomer last-minute naar Ibiza met een paar vrienden smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyz (link):
Calvin (link):
Jordyz (link):

Waarom?

Reinier (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Hong Kong smiley Vet!

Omdat ik ook gewoon nog moet werken?
Voorbereiden op volgend jaar? Dat doe ik iedere zomervakantie dan lees ik al wat samenvattingen zodat het wat makkelijker gaat vind ik altijd...

We krijgen een nieuwe tuin moet ik ook bij werken...

toevoeging op 20 juni 2013, 07:51:56:
Sanderc (link):
Jordyz (link):

Nha, ik vind van niet.

Een zwembad in de grond zitten we over naar te denken, tuin is nog niet helemaal klaar enz.
Maar om dan op vakantie te gaan terwijl je een zwembad van duizenden euros in de tuin hebt liggen is wel een beetje overdreven?

toevoeging op 20 juni 2013, 07:52:13:
// En ga zowiezo niet zo graag op vakantie, vind het hier wel fijn in Nederland.

Je gaat toch ook niet op vakantie voor een zwembad smiley

toevoeging op 20 juni 2013, 12:16:22:
Ik ga naar Spanje en Turkije smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Zojuist te horen gekregen dat we werden omgeboekt. Dus voor 200 euro duurder gaan we nu 11 dagen ipv 10 smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites