Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
thom

Offtopic topic #48 - de Thom editie

Aanbevolen berichten

Beetje heftig hoe erg het hier tekeer gaat, regen is nu bijna gestopt maar die bliksem damn de hele tijd lichtflitsen iedere 2-5 seconden ongeveer een flits smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Superb (link):
Raaoul (link):
Ik vind photoshop te uitgebreid en te log en traag smileysmiley

True, maar sinds ik mijn huidige laptop heb is het wel een stuk sneller smiley En meestal weet ik van te voren wel of ik de programmas ga gebruiken en start ik ze al eerder op smiley

Mja ik vind dat alles daar zo moeilijk gaat in vergelijking met paint.net smiley Maar ik doe ook geen professionele fotobewerking dus p.net zal wel goed genoeg zijn smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Raaoul (link):
Superb (link):
Raaoul (link):
Ik vind photoshop te uitgebreid en te log en traag smileysmiley

True, maar sinds ik mijn huidige laptop heb is het wel een stuk sneller smiley En meestal weet ik van te voren wel of ik de programmas ga gebruiken en start ik ze al eerder op smiley

Mja ik vind dat alles daar zo moeilijk gaat in vergelijking met paint.net smiley Maar ik doe ook geen professionele fotobewerking dus p.net zal wel goed genoeg zijn smiley

Ik gebruik wel photoshop voor websites en zo en als ik iets moet uitknippen doe ik dat nog steeds met photofiltre omdat dat sneller gaat vind ik smiley toch maar even kijken naar paint.net dan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thom (link):
Raaoul (link):
Superb (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Ik gebruik wel photoshop voor websites en zo en als ik iets moet uitknippen doe ik dat nog steeds met photofiltre omdat dat sneller gaat vind ik smiley toch maar even kijken naar paint.net dan

Photoshop gebruik ik ook zelden, 95% van alle gevallen probeer ik gewoon alles in Paint.NET, ook concepten enzo, want Paint.NET ondersteund gelukkig layers.
Mja, Photohop moet ik sowiezo kunnen voor mn opleiding dusja smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Superb (link):
Thom (link):
Raaoul (link):

Photoshop gebruik ik ook zelden, 95% van alle gevallen probeer ik gewoon alles in Paint.NET, ook concepten enzo, want Paint.NET ondersteund gelukkig layers.

Photoshop ondersteunt ook layers? smiley Ik heb even wat met paint.net geprobeerd maar ik ga maar weer snel terug naar photoshop smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thom (link):
Superb (link):
Thom (link):

Photoshop ondersteunt ook layers? smiley Ik heb even wat met paint.net geprobeerd maar ik ga maar weer snel terug naar photoshop smiley

Photoshop FTW

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thom (link):
Superb (link):
Thom (link):

Dat weet ik, maar ik bedoelde dat Paint.NET dat gelukkig ook ondersteund, zodat dat makkelijker is met concepten maken enzo smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Paint.net is een goede vervanger voor photofiltre aangezien photofiltre
1) oud is
2) vol met bugs is smiley maar dan serieus ook vol
3) lelijke UI heeft

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Superb (link):
Thom (link):
Superb (link):

Dat weet ik, maar ik bedoelde dat Paint.NET dat gelukkig ook ondersteund, zodat dat makkelijker is met concepten maken enzo smiley

Oh zo. Maar sowieso is het handiger om alles gewoon in een nieuwe layer te doen volgens mij, concept of niet concept.

toevoeging op 28 juli 2013, 00:54:13:
Raaoul (link):
Paint.net is een goede vervanger voor photofiltre aangezien photofiltre
1) oud is
2) vol met bugs is smiley maar dan serieus ook vol
3) lelijke UI heeft

Meh die lelijke UI maakt me echt niks uit smiley
Ik vind Photofiltre (studio) handig om even snel iets uit te knippen, de kleurcode te vinden of afmetingen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bramk (link):
(Staat Belgium nu al de hele dag in trends op twitter?)

Nou niet in Nederland tenminste.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Christopher (link):
Bramk (link):
Wat een weer smiley.
(Staat Belgium nu al de hele dag in trends op twitter?)

Denk door Tomorrowland

Owja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Deze week op mas huis aan het passen en uiteraard hem ik voor het gemak mijn laptop meegenomen.
Opeens had.ik gisteravond geen internet meer, en WiFi wou niet meer verbinden.... smiley
Ach ja misschien voert Ziggo een update uit aan de Cisco-modem? Keine ahnung? Bedtjjd in ieder geval.

Afijn... vanochtend kreeg ik nog steeds geen intern IP toegewezen van de modem. Tijd om maar te herstarten.

Meer mensen die dit wel eens met hun Ziggo-Cisco modem hebben? Wel apart..... :-P
Oh ja, bloemenchicks smiley.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aar, even een vraagje.

Ik weet/denk dat jij een crack bent in al die programmeer talen, maar ik vraag mij af wat jij er mee doet. Ben jij er actief mee bezig, en maak jij projecten en snippets of...?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Deze week op mas huis aan het passen en uiteraard hem ik voor het gemak mijn laptop meegenomen.
Opeens had.ik gisteravond geen internet meer, en WiFi wou niet meer verbinden.... smiley
Ach ja misschien voert Ziggo een update uit aan de Cisco-modem? Keine ahnung? Bedtjjd in ieder geval.

Afijn... vanochtend kreeg ik nog steeds geen intern IP toegewezen van de modem. Tijd om maar te herstarten.

Meer mensen die dit wel eens met hun Ziggo-Cisco modem hebben? Wel apart..... :-P

Nee nog nooit gehad. Maar bij ons wordt er vannacht een update uitgevoerd voor die Wifi-Spots.
Daar hebben we ook een mail over gehad, heb ook een Cisco. Bevalt me goed alleen alles behalve een goeie antenne...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sanderc (link):
Aar, even een vraagje.

Ik weet/denk dat jij een crack bent in al die programmeer talen, maar ik vraag mij af wat jij er mee doet. Ben jij er actief mee bezig, en maak jij projecten en snippets of...?

Eigen CMS gebouwd, eigen jongerencommunity (nu offline; was JongerenPlace) gebouwd, en een verzameling van wat snippets en kleine (nutteloze) scriptjes. Kortom redelijk actief, maar ik reis ook vaak met de trein, doe aan videoproductie en monteer ook videos.

Heb zelf ook als developer aan een CRM gewerkt in Utrecht voor een paar jaar.

toevoeging op 28 juli 2013, 08:06:28:
Jordyz (link):
Aarclay (link):

Nee nog nooit gehad. Maar bij ons wordt er vannacht een update uitgevoerd voor die Wifi-Spots.
Daar hebben we ook een mail over gehad, heb ook een Cisco. Bevalt me goed alleen alles behalve een goeie antenne...

Die update heb ik hier al een maand ofzo. Ma heeft Ziggo thuis. Ikzelf heb XS4ALL en mijn buren Ziggo.
Dus als ik thuis geen internet heb, lift ik met mas inlog gegevens zo mee op de buren of het netwerk van mijn zus en zwager als ik daar ben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag zie ik er zo uit (voor een feest)

Klik om de spoiler te openen

Het prentje van de korte broek is nu echt wel heel lelijk, mijne heeft een mooiere kleur en andere bretellen...
Het hemd is ook niet 100% gelijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Patricka (link):
Ook die oorbel?

Nee, die (nog) niet nee.

In de loop der dagen laat ik wel een gaatje zetten en bestel ik direct deze Klik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen