Ga naar inhoud
timbox

FIFA Topic

Aanbevolen berichten

Het algemene FIFA topic, praat hier over je carriére, je ultimate team of pro club!

Als je hulp nodig hebt zijn er hier altijd mensen die je graag helpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Azdinnn (link):
CAMP NOU IN FIFA 14!!!!!!!!!

Wanneer komt het Parkstad Limburg Stadion? smiley

// ik ga hem wel halen voor pc

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist aangekondigd via het officiële twitter-kanaal van EA: Single matches komt terug in FUT 14!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Timbox (link):
Zojuist aangekondigd via het officiële twitter-kanaal van EA: Single matches komt terug in FUT 14!

En morgen meer details.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ralphh (link):
Azdinnn (link):

Is er al, kijk bij Bundesliga ergens

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zag het ja, vind het niet zo heel mooi. Maar de overige features zijn wel awesome.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Na het een paar keer gezien te hebben vind ik het best mooi, en de features zijn awesome! smiley

Hier is een video waar het heel goed wordt uitgelegd, let ook op die chem. styles:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Timbox (link):
Na het een paar keer gezien te hebben vind ik het best mooi, en de features zijn awesome! smiley

Hier is een video waar het heel goed wordt uitgelegd, let ook op die chem. styles:

FIFA 14 Ultimate team wordt zo nice!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Azdinnn (link):
Ralphh (link):
Azdinnn (link):

Is er al, kijk bij Bundesliga ergens

smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley kut kakkerlak

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ralphh (link):
YouTube-filmpje

Als dit liedje er maar weer in komt smiley

Nee, gewoon nieuwe liedjes. Als er ieder jaar een liedje of meerdere blijft komen er steeds minder veranderingen/verrassingen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
FIFA 14 is groots vertegenwoordigd in Duitsland, zo kwam Microsoft al met het nieuws dat iedere Xbox One pre-order in landen waar de console in november verschijnt met een digitale versie van FIFA 14 geleverd zal worden. Dit is echter niet het enige nieuws over de game.

Gedurende haar Gamescom presentatie heeft Electronic Arts aangegeven dat FIFA 14 een Co-Op Seasons Mode krijgt. Net als bij de normale Season Mode strijdt je voor promotie en tegen degradatie, ditmaal doe je dit echter in een aparte mode samen met een vriend of vriendin. Hiernaast leren we dat Match Day tevens naar de Seasons Mode komt, hierbij worden statistieken als blessures en vorm uit het echte leven overgenomen.

Om de sfeer van de game alvast op te snuiven verschijnt er op 10 september een demo op de Xbox 360, een dag later gevolgd door een demo op de PlayStation 3. De release van de game zal later in deze maand plaatsvinden, terwijl de Xbox One en de PlayStation 4 het spel tijdens hun lancering mogen verwachten. Je voortgang die je behaalt op de huidige generatie kan worden overgezet wanneer je een next-gen console koopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden