Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
timbox

FIFA Topic

Aanbevolen berichten

Het is voor mij nu juist moeilijker Eerst kon je lekker snel tempo spelen, nu speel je als een stel bejaarden en moet je in de aanval echt naar ruimte zoeken want de verdediging van de tegenpartij staat als een blok.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordymuis (link):
Het is voor mij nu juist moeilijker Eerst kon je lekker snel tempo spelen, nu speel je als een stel bejaarden en moet je in de aanval echt naar ruimte zoeken want de verdediging van de tegenpartij staat als een blok.

Valt best wel mee.
Het is gewoon iets meer paas geworden, zo zie je toch voor de gene die geen fifa kunnen spelen gaan het zwaar krijgen. Je zal alles opnieuw dan moeten uitvinden.
Balletjes pasen in het midden -> Crosspass -> Crosspass weer terug -> Door tikken naar SP -> Afleggen op LV / RV -> Voorzet / lage pass naar SP = Kans op doel.

Het is meer logisch nadenken, want als jij logisch denkt van waar de bal heen moet, en een soort van strategie bedenkt hoe kan ik die bal daar het makkelijkst laten komen met veel vrijheid, vandaar die crosspasses, zo trek je de tegenstander mee en ontstaat er ruimte voor jou spelers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat van mij ging over potjes tegen de pc. De computer trekt gewoon massaal terug, online vind ik dan wel leuker want je kan gewoon lekker balbezit houden en de vrije man blijven zoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet iemand waar je werkende nederlands commentaar bestandjes kunt downloaden voor fifa 13
Die ik nu heb werken (kan geen nederlands sellecteren) niet en andere die ik gedownload had lieten het spel telkens crashen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
In Fifa 13 zit een rot bug, ook al win je de halve finale bij de knvb beker alsnog gaat de tegenstander naar de finale...

Ik heb heel google afgezocht maar kan geen patch ervoor vinden
Hebben jullie er een?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
In Fifa 13 zit een rot bug, ook al win je de halve finale bij de knvb beker alsnog gaat de tegenstander naar de finale...

Hebben jullie er een?

Had ik vorig jaar ook, in het volgend seizoen moet het weggaan als het goed is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordymuis (link):
Tendmex (link):

Hebben jullie er een?

maar nu mis ik wel een beker...
En zelfs in europa is het probleem... Ik win de finale de andere krijgt de beker....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Jordymuis (link):
Tendmex (link):

Hebben jullie er een?

maar nu mis ik wel een beker...
En zelfs in europa is het probleem... Ik win de finale de andere krijgt de beker....

Tja, ik had het toen alleen in het eerste seizoen met de beker en daarna niet meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet wat het is, maar ben al een tijdje helemaal klaar met FUT.. Vond de gameplay eerst heel fijn maar ik heb nog liever dat ze er op pace langskomen dan op kracht. Heb nu al 3 weken geen FUT meer gespeeld en dat blijft voorlopig nog wel even. Iemand die hetzelfde heeft?

Had nog wel vorige week vrijdag 250k aan Sneijder kaartjes gekocht toen ik me op school verveelde omdat Sneijder 2 doelpunten had gemaakt en een IF ging krijgen (dat hoopte ik). Het gebeurde en ik heb 1.500 per kaartje winst gemaakt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Timbox (link):
Ik weet niet wat het is, maar ben al een tijdje helemaal klaar met FUT.. Vond de gameplay eerst heel fijn maar ik heb nog liever dat ze er op pace langskomen dan op kracht. Heb nu al 3 weken geen FUT meer gespeeld en dat blijft voorlopig nog wel even. Iemand die hetzelfde heeft?

Precies hetzelfde hier, ben ook al gestopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wie kan me wat uitleg geven want ik heb 3 december 2 vs 2 op school en ik heb dit spel nog nooit gespeeld. Het is zelfs op een xbox waar ik ook nog nooit op heb gespeeld dus het gaat heel hard falen smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wie weet hoe je bij de creation centre kan met een gedownloade fifa? (pm me niet reageren op mijn reactie in topic!)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fifa Community - FifaHolland.

Heeft weer een herstart gemaakt, gezellige competities voor de Fifa 14ers.
Dus mocht je interesse hebben, kom eens een kijkje nemen.
Voor de xbox zijn Giveaways (IFs).
En er vallen gratis FUT Coins te verdienen door berichten te posten spaar je punten op, en kun je per keer 10.000 uit laten keren.

Mvg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niemand? smiley

Klik om de spoiler te openen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Plaatje

Het eerste FUT Toernooi van FIFA14 zal worden gespeeld met gouden spelers. Speel met je beste team tegen andere forumleden! Je kun niet alleen een mooie medaille winnen die in je profiel te zien zal zijn, maar er is een totale prijzenpot van maar liefst 1.000 Forumpunten (welke weer inwisselbaar zijn voor UT coins).

Platform: XBOX360
Modus: Ultimate Team

Regels Gold UT Tournament:

- Je team moet geheel uit gouden spelers bestaan, inclusief bank.
- De wedstrijden in de poule fase kennen geen verlenging.
- De poulewedstrijden zijn enkelrondig.
- Na de poulefase zal er via een knock out systeem gespeeld worden.
- Er mag geen gebruik gemaakt worden van trainings kaarten.
- Totale prijzenpot van 1.000 Forumpunten! (50.000 UT Coins)
- Winnaar ontvangt een medal én 600 Forumpunten.
- De verliezend finalist ontvangt 300 Forumpunten.
- De Winnaar van de wedstrijd om de 3/4 plaats ontvangt 100 forumpunten.
- Deelname kost 25 Forumpunten (wordt in mindering gebracht na uiterste inschrijvingdatum).
- Deadlineovertreding kost 25 Forumpunten.
- Inormatie over Forumpunten: klik!
De winnaar zal deze beker in zijn profiel krijgen:

Plaatje

Inschrijven voor het Gold FUT Tournament kan tot en met: Zondag 10 November 23:59 uur

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen