Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
vadid

Win een starter host!

Aanbevolen berichten

Hi one2xsers,

Omdat ik minder actief zal zijn op one2xs, en ik nog punten heb, wil ik deze graag weggeven onder de mensen die er wél iets mee kunnen doen!
Ik geef onder de deelnemers 2x een splinternieuwe starterhost weg, het enige wat jullie hoeven te doen om kans te maken is het formulier hieronder over te nemen en in te vullen!

Meer informatie over een starter host
Plaatje

Formulier
Quote:
- Waarom moet ik jou die host geven?
- Wil je nog iets kwijt?

Ik wens jullie veel succes en ik zal op vrijdag 30 augustus 2013 de twee gelukkige winnaars bekend maken, tot dat kunnen jullie dus meedoen!

Groet,
David

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
- Wil je nog iets kwijt?

- Ik wil graag als beginnende developer een hosting, zodat ik daar al wat dingen op kan plaatsen en/of kan testen. Eerder gratis webhosts uitgeprobeerd maar zonder succes.

- Ik hoop dat ik win smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Why?
Ik ben bezig met een nieuw project, daarvoor kan ik wel een host gebruiken smiley Ik zou er net eentje bestellen, maar krijgen is altijd een goed begin voor een project, dan steun je het project meteen smiley

Ik vind het aardig dat je twee starter-hosts weggeeft, voor niets.

(Nu nog winnen smiley) <--- Grapje, maar ik hoop het wel smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waarom moet ik jou die host geven?
Zodat ik mijn codeerkunsten live kan weergeven als ik mijn diensten aanbied. Hier kan ik dan ook mijn afbeeldingen, en andere dingen op uploaden.

Wil je nog iets kwijt?
Dat je cool bent. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Omdat ik dan wat projecten kan verkopen zonder mijn andere host vol te proppen met troep.

- Wil je nog iets kwijt?
Wil jij nog iets kwijt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waarom moet ik jou die host geven?
Ik zeg niet dat je dat moet, het mag, en daarom neem ik deel.
Nou, ik wil al een tijdje een blog gaan maken met wat ik mee maak (een online dagboek), gewoon als intressen voor mensen. Domein heb ik al, maar een host, heb ik geen budget voor.
Ook wil ik de host deels gaan gebruiken om mijn bestanden op te hosten die ik vanaf (binnen een maand) ga releasen... Dat is nodig natuurlijk. Ik heb mijn PC opgeruimd

Wil je nog iets kwijt?

Nee

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zal heel eerlijk zijn, ik hou namelijk niet zo erg van contests, maar ik vind deze toch heel aantrekkelijk. Als jij mij deze host zou geven dan zou ik hem echt gebruiken als starters host.
Ik heb namelijk een paar kleine ideeën en ik denk dat er 1 van aardig groot kan worden. Op dit moment ben ik druk bezig met het uitwerken van het idee, daarom zou ik de hosting goed kunnen gebruiken om mijn ideeën met meer mensen te delen.

- Wil je nog iets kwijt?
Nog meer? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
- Omdat ik binnenkort een forum online gooi waarbij ik nog een hosting voor kan gebruiken. Ik moet ook nog domeinnamen kopen en dan heb ik niet genooeg voor hosting;(. Als ik mijn forum online zet maalt one2xs ook nog winst omdat ik donateur via de api laat betalensmiley.

- Erg cool van je dat je gratis hosting weggeeft smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nog een aanpassing bij mij;

Ik zou bij mijn blog voorral een heel nice admin pannel willen maken etc. Op een schone host is dat natuurlijk mogelijk smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waarom ik een starters host wil?
Ik ga beginnen met een nieuw project. Namelijk een website waar al de nieuwste trends en het laatste nieuws over Apple komt te staan. Ook alle vooruitgangen over de nieuwe IPhone 6 komen daarop aan bod.

Voor een gloednieuw project komt veel bij kijken.
Onderanderen: een domein, host, logos, systemen en scripts.

Het domein heb ik al, maar de host nog niet. Daarom is dit extra zetje in de rug heel fijn.

Wat ik nog wil toevoegen?
Ondanks je minder actief gaat worden, vind ik het erg netjes dat je andere mensen een gratis host wil aanbieden.

Groet Tim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Omdat ik de host heel goed kan gebruiken voor het ontwikkelen van apps en websites en als ik win je mij echt heel erg blij zou maken.

- Wil je nog iets kwijt?
Eigenlijk alleen dat je echt een toffe gozer bent dat je dit weggeeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben Rick, en ik ben sinds 2009 begonnen met leren coderen.
Vandaag de dag kan ik het al wat beter, maar ik wil graag meer leren om hogerop te komen.
Ik zoek op dit moment een hosting om mijn nieuwste project op te laten draaien.
Namelijk een spel zoals Tribal wars, maar dan compleet zelf gemaakt.
Ik ben al klaar met de layout en het ledensysteem, nu ben ik bezig met het spel zelf.
Het zou dus erg fijn zijn als ik hierbij een hosting zou kunnen krijgen.

- Wil je nog iets kwijt?

Ik vind het heel leuk van jou dat je dit contest aanmaakt.
Wie ook de winnaar word, maar ik heb echt respect voor dit soort gulle personen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Beste Vadid, Jammer dat je gaat! Althans minder online bent.

Niks moet alles mag zeg ik maar zo! Een host is altijd welkom! Ik heb een aantal projecten, en ben bezig met toekomstige projecten. Dus een host is altijd welkom voor testen, demos enzovoort!

- Wil je nog iets kwijt?
Toch jammer dat je minder online zal zijn, volgens mij hebben wij al eens zaken gedaan toch? Wat erg positief is verlopen. Daarnaast respect voor een persoon als jij, tegenwoordig geven weinig mensen zomaar iets weg! Dus ook dit wil ik gezegd hebben, RESPECT!

Dave

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sanderosz (link):
Ik wil hem uit het raam gooien

- Wil je nog iets kwijt?
Mijn agressie

Ga a.u.b. gewoon weg van one2xs smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vadid (link):
Sanderosz (link):
Ik wil hem uit het raam gooien

- Wil je nog iets kwijt?
Mijn agressie

Ga a.u.b. gewoon weg van one2xs smiley

Haha beter, en dan blijf jij smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zet binnenkort een website online waar je (gratis) games kunt winnen voor bijvoorbeeld steam. Hier ga ik natuurlijk zeer weinig aan verdienen dus elke vorm van hulp is zeer welkom smiley. Verder staat het allemaal wat netter op een aparte host.

- Wil je nog iets kwijt?
Leuk dat je dit doet smiley wel jammer dat je weggaat smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen