Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
remcoboy

Windows programmas op een linux vps

Aanbevolen berichten

Ik zou graag een .exe van een programma (niets bekends, compiled script) en Chrome + greasemonkey willen installeren op een VPS. Aangezien windows VPSsen niet goedkoop zijn voor een maandje, zou ik dit graag op een linux OS willen.

Ik heb http://www.howtogeek.com/133515/4-ways-to-run-windows-software-on-linux/ al gevonden, vraag me alleen af of iemand hier ervaring mee heeft/het wil testen voor mij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
en als je het zo graag bij one2xs wil, doe dan met linux wmware installeren en daar windows xp op draaien? (xp = minder heavy dan 7)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rudie (link):
en als je het zo graag bij one2xs wil, doe dan met linux wmware installeren en daar windows xp op draaien? (xp = minder heavy dan 7)

Dat is te overwegen. Draait dat wel goed?

Als ik een windows server 2012 vps zou nemen kan ik dan chrome + greasemonkey + .exes installeren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Remcoboy (link):
Rudie (link):

Als ik een windows server 2012 vps zou nemen kan ik dan chrome + greasemonkey + .exes installeren?

Jep, als het goed is wel ja. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Remcoboy (link):
Rudie (link):

ja, maar als je een One2xs VPS neemt zou ik toch voor XP gaan, aangezien dat wat minder groot is dan Windows Server 2012 denk ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rudie (link):

Als je dit van plan bent moet je er rekening mee houden voldoende RAM te hebben. Een VPS met 1024 MB RAM gaat dit misschien niet eens trekken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luukvdo (link):
Rudie (link):

Als je dit van plan bent moet je er rekening mee houden voldoende RAM te hebben. Een VPS met 1024 MB RAM gaat dit misschien niet eens trekken

Win XP draait op al op 256 MB normaalgezien (niet snel, maar het werkt wel)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Runelabe (link):
Luukvdo (link):
Rudie (link):

Win XP draait op al op 256 MB normaalgezien (niet snel, maar het werkt wel)

Hij wil gewoon dat er veel word verkocht smiley

Halve gb haal je het wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luukvdo (link):
Rudie (link):

Daarom zeg ik dat hij dan XP moet gebruiken, die gebruikt echt niet 1024 RAM hoor smiley
Als je alle overbodige grafische troep weghaalt, en alleen gebruikt om die exe te installeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rudie (link):
Luukvdo (link):
Rudie (link):

Daarom zeg ik dat hij dan XP moet gebruiken, die gebruikt echt niet 1024 RAM hoor smiley
Als je alle overbodige grafische troep weghaalt, en alleen gebruikt om die exe te installeren.

Maar je zit wil met virtualisatiesoftware. En dat is best wel zwaar om te draaien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja klopt, maar dat neemt niet meer dan een halve GB ram in beslag, lijkt mij.
En als je de andere helft gebruikt voor XP smiley
Of gewoon een VPS met meer RAM huren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb destijds een VPS gehad met Windows XP met 256mb ram, werkte prima.
Snel is iets anders, maar is nog best goed te doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen