Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
tom

Bitcoins & altcoins

Aanbevolen berichten

Videotube (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

huh maar hoezo staat er dan 814706,00 BTC?? smiley

Geen idee smiley
Ik denk een fout in de Coinbase app smiley

Ik was net de algemene voorwaarden van Solar contract aan het lezen en daar staat dit in:
Quote:
ANY PERSON OR ENTITY, INCLUDING ANYONE ACTING ON ITS BEHALF, BEING BASED, DOMICILED, LOCATED OR INCORPORATED IN THE UNITED STATES OF AMERICA AND ANY OF ITS LANDS, SHALL NOT USE THE WEBSITE OR Suncontract TOKENS AND SHALL LEAVE THIS WEBSITE IMMEDIATELY.

Waar slaat dat op smiley

toevoeging op vrijdag 21 juli 2017, 17:09:37:
Ik heb net 420 SNC gekocht smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):

Geen idee smiley
Ik denk een fout in de Coinbase app smiley

Ik was net de algemene voorwaarden van Solar contract aan het lezen en daar staat dit in:

Waar slaat dat op smiley

toevoeging op vrijdag 21 juli 2017, 17:09:37:
Ik heb net 420 SNC gekocht smiley

Wetgeving in Amerika staat nog niet op punt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe hebben jullie dit geleerd? Of is er niets aan te leren? Ik zou graag wat meer willen leren en dan mss starten met een laag bedrag (10 euro). Is dat mogelijk? Kennen jullie mss een guide ofzo?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maartenf (link):
Hoe hebben jullie dit geleerd? Of is er niets aan te leren? Ik zou graag wat meer willen leren en dan mss starten met een laag bedrag (10 euro). Is dat mogelijk? Kennen jullie mss een guide ofzo?

Inlezen, geen gekke dingen doen en geduld hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb mijn portfolio even geupdated smiley.
Heb de afgelopen maand veel verdiend met Bitcoincash en XMG smiley

https://www.cryptocompare.com/portfolio-public/?id=37223

toevoeging op zondag 27 augustus 2017, 01:33:18:
Ben (link):
Portfolio op dit ogenblik: https://www.cryptocompare.com/portfolio-public/?id=6225
Had heel veel geluk met Ripple en DGB.

Ook lekker gestegen zie ik, netjes!

Jordyt (link):

Ik wilde een leuke post citeren van Tweakers over de lange termijn groei van de coins. Iemand had het uitgezocht, zie alleen nu dat het @Lennard was smiley.

Anyhow, @Lennard, ik heb je plaatje even gepikt.

Klik om afbeelding tonen

Om daar nog even op in te haken: https://www.cryptocompare.com/portfolio-public/?id=43976
Kwam deze zostraks tegen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janm (link):
Ik heb mijn portfolio even geupdated smiley.
Heb de afgelopen maand veel verdiend met Bitcoincash en XMG smiley

https://www.cryptocompare.com/portfolio-public/?id=37223

toevoeging op zondag 27 augustus 2017, 01:33:18:

Ook lekker gestegen zie ik, netjes!

Om daar nog even op in te haken: https://www.cryptocompare.com/portfolio-public/?id=43976
Kwam deze zostraks tegen.

Heb ik flink wat verkeerd gedaan, mijn 25 euro is net 40..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyt (link):

Heb ik flink wat verkeerd gedaan, mijn 25 euro is net 40..

Dat is al een behoorlijke stijging (in euros niet, procentueel wel).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janm (link):

Dat is al een behoorlijke stijging (in euros niet, procentueel wel).

Het gaat me ook niet zozeer om de euros. Wil gewoon even bewezen hebben dat het kan qua % smiley. Klasgenoot begon met 50, ging naar 100, naar 200 en naar 400. Heeft alleen maar verlies gemaakt en toch blijft hij inleggen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben een ICO tegengekomen die een bounty programma heeft waarbij je gratis ATS tokens krijgt. Voor het aanmelden van de nieuwsbrief krijg je 75 ATS tokens (minimale waarde van $10), het aanmelden is een kwestie van je naam, je email en je ETH adres invullen waar je de tokens wil hebben gestort. Makkelijk $10 verdiend dus. Verder kan je ook nog 10 extra ATS tokens ($1.50) verdienen door te liken op Facebook en iets te plaatsen op Twitter. Verder hebben ze ook een referral programma waarbij je 75 ATS verdient per persoon die zich door jou aanmeldt, die personen die ze aanmelden krijgen óók weer 75 ATS tokens.

Dit is mijn referrallink, als je me dankbaar bent en me wil helpen zou ik het erg waarderen als je dit linkje gebruikt: https://goo.gl/fdxSV4
Linkje zonder referral: klik!

LET OP: bevestig na het aanmelden je email en gebruik een ETH wallet die compatibel is met de ERC20 token standard (o.a. myetherwallet.com) anders ontvang je je tokens niet!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Videotube (link):
Ik ben een ICO tegengekomen die een bounty programma heeft waarbij je gratis ATS tokens krijgt. Voor het aanmelden van de nieuwsbrief krijg je 75 ATS tokens (minimale waarde van $10), het aanmelden is een kwestie van je naam, je email en je ETH adres invullen waar je de tokens wil hebben gestort. Makkelijk $10 verdiend dus. Verder kan je ook nog 10 extra ATS tokens ($1.50) verdienen door te liken op Facebook en iets te plaatsen op Twitter. Verder hebben ze ook een referral programma waarbij je 75 ATS verdient per persoon die zich door jou aanmeldt, die personen die ze aanmelden krijgen óók weer 75 ATS tokens.

Dit is mijn referrallink, als je me dankbaar bent en me wil helpen zou ik het erg waarderen als je dit linkje gebruikt: https://goo.gl/fdxSV4
Linkje zonder referral: klik!

LET OP: bevestig na het aanmelden je email en gebruik een ETH wallet die compatibel is met de ERC20 token standard (o.a. myetherwallet.com) anders ontvang je je tokens niet!!

Ziet er niet heel legit uit, maar ben benieuwd. Ook dat je ze pas 15 september krijgt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe gaat het nu met iedereen?

toevoeging op vrijdag 27 oktober 2017, 22:22:24:
Lennard (link):
Even quoten voor over 2 jaar. smiley

Nu al x2,5 smiley

toevoeging op vrijdag 27 oktober 2017, 22:24:07:
Janm (link):

Dan betaal je alsnog VRH.

Nette portfolio, met 3K begonnen zie ik, netjes! Sinds wanneer ben je bezig?
Heb ook even een online portfolio aangemaakt, te bekijken op: https://www.cryptocompare.com/portfolio-public/?id=37223
Hij wilt alleen mijn BTC niet weergeven, dat zou het totaal anders op 6K zetten.

Zelf begon ik met een paar honderd en heb ik mijn inleg er al uitgehaald.

Hij wilt alleen mijn BTC niet weergeven, dat zou het totaal anders op 6K zetten.. Inmiddels alweer verdubbeld smiley

toevoeging op vrijdag 27 oktober 2017, 22:33:59:
Lennard (link):
Iemand die ze nog heeft? smiley

Ik heb 2,5 BTC en ga er 2 verkopen voor 500 euro, dan heb ik iig mn inleg terug.
Ik begin mn hoop een beetje te verliezen smiley smiley

Zuur smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Iemand die ze nog heeft? smiley

Ik heb 2,5 BTC en ga er 2 verkopen voor 500 euro, dan heb ik iig mn inleg terug.
Ik begin mn hoop een beetje te verliezen smiley smiley

Hahahhahahah smiley smiley
Liefde naar cryptocurrencies smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):

Hahahhahahah smiley smiley
Liefde naar cryptocurrencies smiley
smiley boehoe

Maarrrr ik had nog BTCs over en dat doet het ook wel goed. Maar het had 10x zoveel kunnen zijn ofzo. Maar ja. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
smiley boehoe

Maarrrr ik had nog BTCs over en dat doet het ook wel goed. Maar het had 10x zoveel kunnen zijn ofzo. Maar ja. smiley

Ik had destijds ook voor een 10tje gekocht die ik toen heb vergokt met het EK/WK ofzo smiley
Dat had nu ook 100 euro kunnen zijn smileysmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):

Ik had destijds ook voor een 10tje gekocht die ik toen heb vergokt met het EK/WK ofzo smiley
Dat had nu ook 100 euro kunnen zijn smileysmiley
En dan mij uitlachen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Goedenacht heren, hoe gaat dit in zijn werking? Ik was wel onder de indruk van jullie portfolios.

Ik zie dat jullie niet alleen in BTC investeren maar ook andere crypto currencies? En waar vinden jullie deze? Ik zag bijv. dit: https://www.cryptocompare.com/portfolio-public/?id=6225

Ik heb al een wallet op Coinbase met een beetje kleingeld aan BTC gekocht, maar dit maakt je natuurlijk niet rijk (nog niet, dan).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rednas (link):
Goedenacht heren, hoe gaat dit in zijn werking? Ik was wel onder de indruk van jullie portfolios.

Ik zie dat jullie niet alleen in BTC investeren maar ook andere crypto currencies? En waar vinden jullie deze? Ik zag bijv. dit: https://www.cryptocompare.com/portfolio-public/?id=6225

Ik heb al een wallet op Coinbase met een beetje kleingeld aan BTC gekocht, maar dit maakt je natuurlijk niet rijk (nog niet, dan).

Je kan met een klein bedrag toch leuk verdienen hoor! Ik begon met 1500-2000 euro (iets meer dan 1,5 jaar geleden) en zit nu over de 15K. Ik zou zeggen, spreid je geld over meerdere coins. Zelf houd ik altijd 75% BTC aan en 25% altcoins.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Janm (link):

Je kan met een klein bedrag toch leuk verdienen hoor! Ik begon met 1500-2000 euro (iets meer dan 1,5 jaar geleden) en zit nu over de 15K. Ik zou zeggen, spreid je geld over meerdere coins. Zelf houd ik altijd 75% BTC aan en 25% altcoins.

En waar zie je de altcoins en wat voor potentie die hebben e.d.? En gebruik je meerdere wallets of een enkele?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen