Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
tom

Bitcoins & altcoins

Aanbevolen berichten

BitConnect gaat lekker! Wat een puinhoop smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb vorige week vrijdag 0,01 overgemaakt naar Coinbase om mn bankrekening te verifiëren en ik heb die code onder "omschrijving" gezet. Het zal 1 a 2 werkdagen moeten duren maar ik heb nog steeds niks ontvangen op Coinbase. Iemand een idee?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ralphh (link):
Komt het nog goed met de coins of? smiley

Dit is iedere januari nog gebeurd geloof ik smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willem (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Zo ver ik weet kan het bij Coinbase alleen via een SEPA-storting (via je bank) die ongeveer een werkdag duurt.

Je kan ook iDeal gebruiken denk ik.

https://blog.coinbase.com/buy-bitcoin-with-ideal-on-coinbase-dcd9593639d1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Ralphh (link):
Komt het nog goed met de coins of? smiley

Tuurlijk.. Bange mensen allemaal..
Het gaat met veel coins volgens mij al weer lekker.
In ieder geval met mijn portfolio
trx zit bijvoorbeeld al 32u in een stijging

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tom (link):

Je kan ook iDeal gebruiken denk ik.

https://blog.coinbase.com/buy-bitcoin-with-ideal-on-coinbase-dcd9593639d1

Die optie heeft er bij mij persoonlijk nooit gestaan, zojuist nog even gecheckt. Misschien wel bij anderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willem (link):

Die optie heeft er bij mij persoonlijk nooit gestaan, zojuist nog even gecheckt. Misschien wel bij anderen.

Dan zouden ze het wel hebben weggehaald, het artikel was van 2015.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oké, mailtje van coinbase gekregen dat mijn naam niet overheen komt met mijn bankrekening, terwijl dit wel zo is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Oké, mailtje van coinbase gekregen dat mijn naam niet overheen komt met mijn bankrekening, terwijl dit wel zo is?

Komen de naam/achternaam/volledige naam van de bank overeen met het opgestuurde ID/paspoort/rijbewijs? Kostte bij mij ook een aantal keer proberen. Ging wel een tijd van 2 weken over heen.

Momenteel ben ik zelf in bezit van ETH en VEN.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rednas (link):

Komen de naam/achternaam/volledige naam van de bank overeen met het opgestuurde ID/paspoort/rijbewijs? Kostte bij mij ook een aantal keer proberen. Ging wel een tijd van 2 weken over heen.

Momenteel ben ik zelf in bezit van ETH en VEN.

Zou kunnen, maar ben overgestapt naar Bitstamp, zag op Reddit veel klachten met withdrawal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Doen mensen hier ook aan ICOs? Onlangs ben ik in Universa en BlockPort gestapt, twee waar ik wel vertrouwen in had. BlockPort is een project van mijn neef, hij is gestopt met zijn fulltime baan en stort zich nu op zijn eigen first social crypto exchange. De crowdsale (15.000 ETH) van 24 februari was zelfs in iets meer dan 12 minuten uitverkocht.

Dit jaar ben ik van plan om elke maand in minimaal 1 ICO te stappen dus ik zoek er nog een aantal om in te investeren.

Ben benieuwd waar jullie in zitten!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik doe niet aan ICOs. Ik houd het sowieso een beetje defensief (voor zover dat kan in crypto smiley) door niet elke week te switchen; al mn shit staat in cold storage en dat bevalt me eigenlijk wel.

Nog steeds vuistdiep in Raiblocks, daar verwacht ik in februari wel weer wat van met de nieuwe wallets, Binance en mogelijke rebranding.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Ik doe niet aan ICOs. Ik houd het sowieso een beetje defensief (voor zover dat kan in crypto smiley) door niet elke week te switchen; al mn shit staat in cold storage en dat bevalt me eigenlijk wel.

Nog steeds vuistdiep in Raiblocks, daar verwacht ik in februari wel weer wat van met de nieuwe wallets, Binance en mogelijke rebranding.

Holden is wel het beste en zorgt er ook nog eens voor dat je nog een beetje nachtrust hebt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Waarom gaat alles zo naar beneden?
Omdat Bitcoin crap is en omdat Tether (USDT) een grote bubble is en daar best veel van afhangt. Omdat eigenlijk alle alts aan Bitcoin gekoppeld zijn dalen ze net zo hard mee. Het wordt tijd dat de altcoins afzonderlijk aan USD of ETH gekoppeld worden in plaats van aan Bitcoin, dan ben je van die ellende af.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Omdat Bitcoin crap is en omdat Tether (USDT) een grote bubble is en daar best veel van afhangt. Omdat eigenlijk alle alts aan Bitcoin gekoppeld zijn dalen ze net zo hard mee. Het wordt tijd dat de altcoins afzonderlijk aan USD of ETH gekoppeld worden in plaats van aan Bitcoin, dan ben je van die ellende af.

Maar zal t nog goed komen? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mikeb (link):

Maar zal t nog goed komen? smiley
Met Bitcoin en alle shitcoins (Ripple smiley Bitconnect smiley TRON smiley enz...) niet, maar met de echte coins die wat toevoegen komt het wel weer goed denk ik hoor. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen