Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jordy

Je kennis van websites

Aanbevolen berichten

Hoi,

een kleine leuke toevoeging is dat je in je profiel kunt neerzetten waarin je verder hebt geleerd. Bedoel ik eigen wat je allemaal kunt op het gebied van webwereld gebied.

In mijn geval zou er HTML, CSS, PHP en SEO komen te staan. Lijkt me handig als je iemand wilt vragen of hij iets kan maken dat je dat even snel na kunt kijken.

Natuurlijk ook een leuke toevoeging, zo kun je zien wat de gemiddelde gebruiker allemaal kan.

Laat maar horen of je het iets is!
Groetjes Jordy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylanh (link):
Is al vaker voorgesteld volgens mij.

Ja ik wist het niet precies niet meer maar leek me wel een leuke toevoeging.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thom (link):
Lijkt me lastig in te schatten wanneer je nou echt iets kunt.

Ja dat is voor iedereen anders maar als je gewoon de taal goed beheerst?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bijv. Mensen die zeggen dat ze PHP 100% kunnen smiley. Het enige wat ze dan kunnen is een if else en een echo.

Daarnaast kun je een taal nooit 100% kunnen omdat PHP al ontiegelijk veel functies heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leuk idee, alleen er zullen wel wat mensen aankomen zetten met dat ze heel goed PHP, (Bijvoorbeeld) kunnen. Maar uiteindelijk kunnen ze het niet.
Is het dan geen idee om even snel een progammeer taal aanklikt, dat je dan even snel 3 vragen krijgt over die taal?
Is maar een klein idee. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ergens 100% mee kunnen werken zegt niet altijd wat. Als je bijvoorbeeld Photoshop 100% kent, zegt het niet direct dat je er ook wat moois mee kunt maken. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Patricka (link):
Ergens 100% mee kunnen werken zegt niet altijd wat. Als je bijvoorbeeld Photoshop 100% kent, zegt het niet direct dat je er ook wat moois mee kunt maken. smiley

Ja, je kent alle opties wel maar kunt niet mooi kleuren bewerken enz..

Maar je komt er wel snel achter als hij of zij dat heeft gelogen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Je hoeft het ook niet in procenten aan te duiden smiley Gewoon instellen wat je wel en niet kan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Raaoul (link):
Je hoeft het ook niet in procenten aan te duiden smiley Gewoon instellen wat je wel en niet kan.
Kan je gewoon in je onderschrift doen.

Dit idee is waardeloos en dat zal het ook blijven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Azdinnn (link):
Raaoul (link):
Kan je gewoon in je onderschrift doen.

Dit idee is waardeloos en dat zal het ook blijven.

Klopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Milan (link):
Bijv. Mensen die zeggen dat ze PHP 100% kunnen smiley. Het enige wat ze dan kunnen is een if else en een echo.

Daarnaast kun je een taal nooit 100% kunnen omdat PHP al ontiegelijk veel functies heeft.

Yes, ik kan dan nu officieel PHP smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kijk:

Quote:
Marktplaats

Wat:Een aparte plek om producten die op one2xs staan (hosts en domeinen) aan te bieden voor punten. Zodra de tijd verstreken is wordt het product automatisch over geschreven naar de hoogste bieder en worden de punten afgeschreven van de koper.

status: Goedgekeurd (d.d. 15-12-2010)

Opmerking: Zodra de beheerders tijd hebben gaan ze hieraan werken, dit kan enige tijd in beslag nemen omdat zij nog meer belangrijke dingen op hun to-do-lijst hebben staan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robiin (link):
Kijk:

Quote:
Marktplaats

Wat:Een aparte plek om producten die op one2xs staan (hosts en domeinen) aan te bieden voor punten. Zodra de tijd verstreken is wordt het product automatisch over geschreven naar de hoogste bieder en worden de punten afgeschreven van de koper.

Opmerking: Zodra de beheerders tijd hebben gaan ze hieraan werken, dit kan enige tijd in beslag nemen omdat zij nog meer belangrijke dingen op hun to-do-lijst hebben staan. 

Wat heeft dat met dit topic te maken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylanh (link):
Robiin (link):
Kijk:

Quote:
Marktplaats

Wat heeft dat met dit topic te maken?

Ja zie het, deze reactie miste ik een dat andere topic smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen