aarclay 3 Geplaatst 1 november 2013 Een leuk spelletje, bedenk een afkorting voor de gebruiker boven je. Kijk naar de post boven en, en verzin een afkorting voor zijn naam. Als bijv NickNL hierboven gepost had, bijv. Na Inflaties Combineert Karel Nauwelijks Lunchgeld maar goed, de gene onder mij bedenkt dus een afkorting voor mijn naam, en de daarop volgende bedenkt voor hem weer een afkorting etc... Jaaah, je snapt wel. have fun! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 1 november 2013 Alternatieve Alleswetende Reizende Clow Lerend Aan Yogalessen ofzo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 1 november 2013 Lennard Eert Nagenoeg Niet Alle Rukkende Dwergen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jurgen 1 Geplaatst 1 november 2013 Argwanende anus roerder cumt luidruchtig yoghurt.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 1 november 2013 het moet wel een beetje ergens op slaan he Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tessa 0 Geplaatst 1 november 2013 Dit is onmogelijk Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 1 november 2013 Tessa (link): Dit is onmogelijk Gewoon proberen, niet zeuren en miepen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tessa 0 Geplaatst 1 november 2013 Aarclay (link): Tessa (link): Dit is onmogelijk Gewoon proberen, niet zeuren en miepen Oké voor wie moet ik doen nu dan? Jurgen, Lennard of jou? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 1 november 2013 Tessa (link): Aarclay (link): Tessa (link): Dit is onmogelijk Gewoon proberen, niet zeuren en miepen Oké voor wie moet ik doen nu dan? Jurgen, Lennard of jou? Jurgen heeft als laatste een afkorting gepost, dus voor hem denk. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jurgen 1 Geplaatst 1 november 2013 Nou ik ben benieuwd. toevoeging op 1 november 2013, 23:07:30: Lennard (link): het moet wel een beetje ergens op slaan he Die van mij is een goedlopende zin! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 1 november 2013 Wie bedenkt er nu eentje voor Jurgie? Ik dan? Joepie, Urine Ruikt Ruftigerig In Eenhoorns Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tessa 0 Geplaatst 1 november 2013 Ach aar, redeneert calamiteiten leuk achter Ysselsteyn? God vervelend dit. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jurgen 1 Geplaatst 1 november 2013 Tuigt elke sluwe sadist af Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
thom 0 Geplaatst 1 november 2013 Jongens, update Riks rare iPod eens! huh Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bugged 0 Geplaatst 2 november 2013 Theezettende Harmonievolle Overstappende Mongool Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 2 november 2013 Boert Uitermate Gemeen Goed En Dergelijke Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
toms 0 Geplaatst 2 november 2013 Ah, ach ruften clonen leuk, ach Yassineke? (Ongelofelijk slecht!) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 2 november 2013 Treinen Omreizende Mensen Schijt toevoeging op 2 november 2013, 10:25:24: Er was toch al zn topic Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
thom 0 Geplaatst 2 november 2013 Dat Ylvis liedje, absoluut nep hoor. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 2 november 2013 Treurig hoor, ook meereageren..... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 2 november 2013 Altijd Aardig Reflecten Lollige Als Yoga sorry kon niks verder verzinnen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
aarclay 3 Geplaatst 2 november 2013 Dromerig IJs-likken Langs Alle Nieuwe Huizen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bugged 0 Geplaatst 2 november 2013 Aan Aas Ruiken Controle Lukt Altijd (met) Yoghi-drink Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
verwijderd050414 0 Geplaatst 3 november 2013 Bent U gisteren gevallen egoïstische dombo (?) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
unites 0 Geplaatst 4 november 2013 - laat maar - Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites