Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
remontjuh

Logo gezocht!

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Omdat ik weet dat hier veel ontwerpers zitten en ik er niet helemaal uitkom zoek ik een logo voor mijn portfolio site RemonDB.eu

Ik zoek een logo die simpel in elkaar zit, maar toch style vol eruit ziet.
Het liefst wil ik bij het logo ook gelijk een favicon.

Mijn budget ligt zo rond max de 1 punt, aangezien ik geen hele ingewikkelde logo hoef, maar gewoon simpel en style vol.

Mvg,
Remon.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Remontjuh (link):
Hoi Allemaal,

Omdat ik weet dat hier veel ontwerpers zitten en ik er niet helemaal uitkom zoek ik een logo voor mijn portfolio site RemonDB.eu

Ik zoek een logo die simpel in elkaar zit, maar toch style vol eruit ziet.
Het liefst wil ik bij het logo ook gelijk een favicon.

Mijn budget ligt zo rond max de 1 punt, aangezien ik geen hele ingewikkelde logo hoef, maar gewoon simpel en style vol.

Mvg,
Remon.

als me photoshop het deed kon ik makensmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nielsba (link):
1 punt voor een logo smiley een logo vector maak je in adobe illustrator dus niet in photoshop.

heb je misschien een voorbeeld van wat je al hebt gemaakt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Remontjuh (link):
Nielsba (link):
1 punt voor een logo smiley een logo vector maak je in adobe illustrator dus niet in photoshop.

Niet voor 1 punt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nielsba (link):
Remontjuh (link):
Nielsba (link):

Niet voor 1 punt.

Houd je dan gewoon stil.

En heb je ook voorkeuren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robiin (link):
Nielsba (link):
Remontjuh (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Niet voor 1 punt.

Houd je dan gewoon stil.

Hoe bedoel je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Remontjuh (link):
Robiin (link):
Nielsba (link):

Niet voor 1 punt.

Houd je dan gewoon stil.

Hoe bedoel je?

Voorkeuren, iets dat je er beslist in wilt, of juist niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robiin (link):
Remontjuh (link):
Robiin (link):

Houd je dan gewoon stil.

Hoe bedoel je?

Voorkeuren, iets dat je er beslist in wilt, of juist niet.

Nee geen voorkeuren, behalve dan dat er een favicon bij moet zitten. Maar voor de rest maak er maar iets van en dan kijk ik wel of ik het goed vind of niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wauw, de aanvragen worden met de dag duidelijker zeg.

Als ik een complete branding moet maken voor een bedrijf wil ik wel iets over te bedrijf weten. Je maakt tenslotte het visuele beeld wat dat bedrijf moet uitstralen en als jij bijvoorbeeld een eekhoorn als beeldmerk gebruikt bij een bedrijf die autos verkoopt gaat er iets goed mis in de communicatie tussen klant en vormgever.

Beantwoord eerst eens deze vragen:

- Wat voor diensten biedt je aan?
- Voorkeuren
- Eigenschappen bedrijf
- Wat moet het visuele beeld uitstralen?

Dan nog niet eens over die 50 cent gesproken die je geeft voor een logo.. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Patricka (link):

Als ik een complete branding moet maken voor een bedrijf wil ik wel iets over te bedrijf weten. Je maakt tenslotte het visuele beeld wat dat bedrijf moet uitstralen en als jij bijvoorbeeld een eekhoorn als beeldmerk gebruikt bij een bedrijf die autos verkoopt gaat er iets goed mis in de communicatie tussen klant en vormgever.

- Voorkeuren
- Eigenschappen bedrijf

Dan nog niet eens over die 50 cent gesproken die je geeft voor een logo.. smiley

Allemaal heel leuk dat je je kennis probeert te laten zien maar erg boeiend is je verhaaltje niet. Remon vraagt om een simpel logootje en wie weet kan iemand dat voor hem maken voor 1 punt. Wat meer info was misschien nodig maar je hele verhaal is vrij nutteloos. Misschien is sitedeals een betere plek voor jou, daar denken ze ook altijd alles te weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
remon ik kan wel wat proberen voorje
Reins (link):
Patricka (link):

- Voorkeuren
- Eigenschappen bedrijf

Allemaal heel leuk dat je je kennis probeert te laten zien maar erg boeiend is je verhaaltje niet. Remon vraagt om een simpel logootje en wie weet kan iemand dat voor hem maken voor 1 punt. Wat meer info was misschien nodig maar je hele verhaal is vrij nutteloos. Misschien is sitedeals een betere plek voor jou, daar denken ze ook altijd alles te weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Reins (link):
Patricka (link):

- Voorkeuren
- Eigenschappen bedrijf

Hoe groot je bedrijf ook is, als je logo eruit maakt het de website al een stuk professioneler. En dan over dat Sitedeals een betere plek voor hem is.... Zulke mensen die echt iets kunnen hebben wij juist nodig op One2xs! En niet van die nutteloze mensen zoals jij en ik die alleen dom reageren op topics. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Reins (link):
Patricka (link):

- Voorkeuren
- Eigenschappen bedrijf

Met alle respect betwetertje, maar volgens mij staan er in mijn verhaal alleen maar feiten. Ik heb geen one2xs of sitedeals nodig om opdrachten binnen te halen, jij klaarblijkelijk wel. Ik ben hier alleen nog maar om mensen zoals Remon een beter advies te geven om mijn kennis met jullie te delen.

Ik ben ook gewoon begonnen als een prutser. Daar is echt niks mis mee hoor.. Maar neem dat advies gewoon aan, dan leer je tenminste wat..

Een simpel logo moet ook een goed logo zijn, het is het visuele beeld van je bedrijf op voor jou als persoon. Een logo zegt iets over het bedrijf dus zomaar iets op papier zetten is dus sowieso al fout.

Maar als je het niet wil geloven dan doe je het allemaal zoals je het zelf wilt doen, maar 1 ding is dan wel zeker; jij wordt nooit geen top vormgever met zon instelling.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Om even op het verhaal terug te komen van Patricka, hier toch wat duidelijkheid voor de mensen die het niet helemaal snapte.

Een portfolio site van webdesign.

- Voorkeuren
Simpel, maar style vol met het liefst een favicon erbij. (dus zoiets als http://www.basmilius.com/ is wel mooi)

- Eigenschappen bedrijf
Maakt layouts

Simpel, maar style vol.

+ Nu graag weer smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Remontjuh (link):
Om even op het verhaal terug te komen van Patricka, hier toch wat duidelijkheid voor de mensen die het niet helemaal snapte.

- Voorkeuren
Simpel, maar style vol met het liefst een favicon erbij. (dus zoiets als http://www.basmilius.com/ is wel mooi)

- Eigenschappen bedrijf
Maakt layouts

Simpel, maar style vol.

+ Nu graag weer smiley

Nog 1 vraagje, is DB je achternaam of is dat DB van database ofzo.

- Arjen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Funkyraar (link):
Remontjuh (link):

- Voorkeuren

- Eigenschappen bedrijf
Maakt layouts

Simpel, maar style vol.

+ Nu graag weer smiley

Nog 1 vraagje, is DB je achternaam of is dat DB van database ofzo.

- Arjen

Half half, DB heeft te maken met de achternaam van me familie waar ik altijd kom omdat me ouders uit elkaar zijn. Maar DB van database word er ook voor 50% mee bedoeld smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen