robindh 1 Geplaatst 7 januari 2014 Ik krijg geen geld van Jelle. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 8 januari 2014 Ey jellesch Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 8 januari 2014 Antonn (link): Ik krijg nog geld van je Jelle Eejjjj fan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
caner 0 Geplaatst 8 januari 2014 Waarom moet iedereen ons plezier verpesten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 8 januari 2014 Ja beetje jammer . Hoe gaat het ermee caner? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
caner 0 Geplaatst 8 januari 2014 Goed goed, met jou? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 8 januari 2014 Caner (link): Goed goed, met jou? Ja ja ja, allemaal mooi. Zo schijnt weer mooi hier en daar? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
caner 0 Geplaatst 8 januari 2014 Jelleh (link): Caner (link): Goed goed, met jou? Ja ja ja, allemaal mooi. Zo schijnt weer mooi hier en daar? Hier is het maar kutweer hoor Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 8 januari 2014 hoeveel punten hebben jullie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 8 januari 2014 Dylanh (link): hoeveel punten hebben jullie Wat doe jij hier Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
unites 0 Geplaatst 8 januari 2014 hallo cees hier! zeg allemaal eens lief hallo tegen cees Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 8 januari 2014 Jelleh (link): Dylanh (link): hoeveel punten hebben jullie Wat doe jij hier me 2e naam is jelle Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robindh 1 Geplaatst 8 januari 2014 Mensen die Jelle heten. Mensen die Robin heten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
thom 0 Geplaatst 8 januari 2014 Tessa (link): Robindh (link): Tessa (link): Klik om eerdere quotes te tonen Remontjuh (link): Jelleh (link): Tessa (link): Raaoul (link): Helaas is dit topic openbaar en kan ik er op reageren als ik wil Doe niet zo vervelend en laat die kindjes. Ik vind het niet aardig dat je ons zo kleineert. Maar misschien vind Tessa het wel leuk om mensen kindjes te noemen. Misschien zijn we allemaal wel een kindje van Tessa !!!! Jullie zijn allemaal mijn kindertjes. Zal wel meevallen gok ik zo. Jij niet dan, vooruit. haha Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 8 januari 2014 Tessa (link): Remontjuh (link): Jelleh (link): Klik om eerdere quotes te tonen Tessa (link): Raaoul (link): Helaas is dit topic openbaar en kan ik er op reageren als ik wil Doe niet zo vervelend en laat die kindjes. Ik vind het niet aardig dat je ons zo kleineert. Maar misschien vind Tessa het wel leuk om mensen kindjes te noemen. Misschien zijn we allemaal wel een kindje van Tessa !!!! Jullie zijn allemaal mijn kindertjes. Dan heb je er wel vee zin in gehad zeg . Hier mijn kleine berekening xoxo Jij bent 17 jaar oud, ongeveer 6220 dagen. Er zijn op moment van schrijven 18289 leden, dat zou betekenen dat je gemiddeld 3 bevallingen hebt gehad per dag vanaf je geboorte wat natuurlijk ook weer niet helemaal klopt omdat je dan niet direct zwanger kan worden.. Iets klopt er niet Mevrouw Tessa, leg eens uit. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
stef 1 Geplaatst 8 januari 2014 Jelleh (link): Tessa (link): Remontjuh (link): Klik om eerdere quotes te tonen Jelleh (link): Tessa (link): Raaoul (link): Helaas is dit topic openbaar en kan ik er op reageren als ik wil Doe niet zo vervelend en laat die kindjes. Ik vind het niet aardig dat je ons zo kleineert. Maar misschien vind Tessa het wel leuk om mensen kindjes te noemen. Misschien zijn we allemaal wel een kindje van Tessa !!!! Jullie zijn allemaal mijn kindertjes. Dan heb je er wel vee zin in gehad zeg . Hier mijn kleine berekening xoxo Jij bent 17 jaar oud, ongeveer 6220 dagen. Er zijn op moment van schrijven 18289 leden, dat zou betekenen dat je gemiddeld 3 bevallingen hebt gehad per dag vanaf je geboorte wat natuurlijk ook weer niet helemaal klopt omdat je dan niet direct zwanger kan worden.. Iets klopt er niet Mevrouw Tessa, leg eens uit. Tessa heeft zichzelf honderden malen gedupliceerd zodat ze haar eigen babyfabriek kon beginnen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sjoerd 0 Geplaatst 8 januari 2014 wat is dit voor topic?? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 8 januari 2014 Sjoerd (link): wat is dit voor topic?? Het Jelle en Caner praat topic maar niemand houdt zich weer aan de regels zo te zien . Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sjoerd 0 Geplaatst 8 januari 2014 Jelleh (link): Sjoerd (link): wat is dit voor topic?? Het Jelle en Caner praat topic maar niemand houdt zich weer aan de regels zo te zien . moet de rest hier dan fluisteren of schreeuwen? :s :s :s Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 8 januari 2014 Sjoerd (link): Jelleh (link): Sjoerd (link): wat is dit voor topic?? Het Jelle en Caner praat topic maar niemand houdt zich weer aan de regels zo te zien . moet de rest hier dan fluisteren of schreeuwen? :s :s :s Nee niemand mag hier eigenlijk praten behalve ik en caner de rest mag alleen lezen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sjoerd 0 Geplaatst 8 januari 2014 Jelleh (link): Sjoerd (link): Jelleh (link): Klik om eerdere quotes te tonen Sjoerd (link): wat is dit voor topic?? Het Jelle en Caner praat topic maar niemand houdt zich weer aan de regels zo te zien . moet de rest hier dan fluisteren of schreeuwen? :s :s :s Nee niemand mag hier eigenlijk praten behalve ik en caner de rest mag alleen lezen. oke het spijt me dat ik zoveel in dit topic gepraat heb dan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 8 januari 2014 Sjoerd (link): Jelleh (link): Sjoerd (link): Klik om eerdere quotes te tonen Jelleh (link): Sjoerd (link): wat is dit voor topic?? Het Jelle en Caner praat topic maar niemand houdt zich weer aan de regels zo te zien . moet de rest hier dan fluisteren of schreeuwen? :s :s :s Nee niemand mag hier eigenlijk praten behalve ik en caner de rest mag alleen lezen. oke het spijt me dat ik zoveel in dit topic gepraat heb dan Ja doe maar even snel alles verwijderen dat niet van caner en mij is . Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sjoerd 0 Geplaatst 8 januari 2014 Jelleh (link): Sjoerd (link): Jelleh (link): Klik om eerdere quotes te tonen Sjoerd (link): Jelleh (link): Sjoerd (link): wat is dit voor topic?? Het Jelle en Caner praat topic maar niemand houdt zich weer aan de regels zo te zien . moet de rest hier dan fluisteren of schreeuwen? :s :s :s Nee niemand mag hier eigenlijk praten behalve ik en caner de rest mag alleen lezen. oke het spijt me dat ik zoveel in dit topic gepraat heb dan Ja doe maar even snel alles verwijderen dat niet van caner en mij is . laten we mij niet te veel werk geven hè! mijn handen blijven in de mouwen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 8 januari 2014 Sjoerd (link): Jelleh (link): Sjoerd (link): Klik om eerdere quotes te tonen Jelleh (link): Sjoerd (link): Jelleh (link): Sjoerd (link): wat is dit voor topic?? Het Jelle en Caner praat topic maar niemand houdt zich weer aan de regels zo te zien . moet de rest hier dan fluisteren of schreeuwen? :s :s :s Nee niemand mag hier eigenlijk praten behalve ik en caner de rest mag alleen lezen. oke het spijt me dat ik zoveel in dit topic gepraat heb dan Ja doe maar even snel alles verwijderen dat niet van caner en mij is . laten we mij niet te veel werk geven hè! mijn handen blijven in de mouwen. Steek ze er maar eens voor het eerst uit dan want die ticket die je behandelt had van mij was nou ook weer niet zo moeilijk. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites