Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast One2xs

DDoS en spoedverhuizing webserver 2+3 UPDATE

Aanbevolen berichten

Azdinnn (link):
Wedden dat het morgen weer stopt aangezien het me niet zal verbazen als een kleuter dit doet en weer naar school moet smiley

Bijna vrijwel zeker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Azdinnn (link):
Wedden dat het morgen weer stopt aangezien het me niet zal verbazen als een kleuter dit doet en weer naar school moet smiley

Best knap van een kleuter dan smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Deze persoon heeft het wel erg gemunt op one2xs... Kun je niks met dat IP doen zoals laten blokkeren bij de ISP ofzo?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willemmm (link):
Deze persoon heeft het wel erg gemunt op one2xs... Kun je niks met dat IP doen zoals laten blokkeren bij de ISP ofzo?

Dan moeten we eerst het IP van die persoon hebben

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Azdinnn (link):
Is er al wat nieuws over webserver 2?

Hij is volgens mij weer online smiley.

toevoeging op 9 februari 2014, 19:08:39:
Of mijn site is iig weer online.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Azdinnn (link):
Is er al wat nieuws over webserver 2?
Jep! Hij is succesvol overgezet, dus alles zou weer goed moeten werken. De inloggegevens e.d. zijn niet gewijzigd, en als je nog problemen hebt kun je contact met ons opnemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Azdinnn (link):
2 weer offline?

toevoeging op 12 februari 2014, 17:05:47:
//heel kort, is weer up

Nee.

toevoeging op 12 februari 2014, 17:06:24:
//Laat maar smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Minecraft server 6 wil niet meer opstarten om een of andere reden (zie ook de one2xs-twitter) en daar zijn we mee bezig; server 4 hing even vast door een gebruiker met een slecht script.
In beide gevallen ging het niet om aanvallen in ieder geval.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Minecraft server 6 wil niet meer opstarten om een of andere reden (zie ook de one2xs-twitter) en daar zijn we mee bezig; server 4 hing even vast door een gebruiker met een slecht script.

Is er ook kans dat er dingen verloren raken o.i.d.? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
server 4 hing even vast door een gebruiker met een slecht script.

Kan 1 script dan zon grote invloed hebben op een vpswebserver? smileysmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thom (link):
Lennard (link):

Voor Minecraft 6 wel, we hebben geen flauw idee wat er is, dus daar kan ik helaas weinig over zeggen.
Gelukkig hebben we backups die gewoon in orde zouden moeten zijn, maar ik hoop uiteraard dat er geen data verloren gaat of is gegaan.

Antonn (link):
Lennard (link):

Jep; als er een slecht geprogrammeerde site op een server staat die veel verbindingen open laat staan, dan is er geen ruimte meer voor andere verbindingen.
We zijn aan het kijken naar een oplossing hiervoor, dat elke site maximaal een X aantal verbindingen kan openhouden, en in dit soort gevallen enkel die site zélf traag is, maar de rest er niets van merkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Antonn (link):
Lennard (link):

Jep; als er een slecht geprogrammeerde site op een server staat die veel verbindingen open laat staan, dan is er geen ruimte meer voor andere verbindingen.
We zijn aan het kijken naar een oplossing hiervoor, dat elke site maximaal een X aantal verbindingen kan openhouden, en in dit soort gevallen enkel die site zélf traag is, maar de rest er niets van merkt.

CloudLinux? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Caner (link):
Lennard (link):
Antonn (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

CloudLinux? smiley
Jep!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Thom (link):
Lennard (link):

Voor Minecraft 6 wel, we hebben geen flauw idee wat er is, dus daar kan ik helaas weinig over zeggen.
Gelukkig hebben we backups die gewoon in orde zouden moeten zijn, maar ik hoop uiteraard dat er geen data verloren gaat of is gegaan.

okay, hoop dat alles goed komt dan smiley

anders ga ik even in een hoekje huilen. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
De stats zijn nu wel heel slecht geworden smiley maar als het goed is doet hij het zo meteen weer want de server is online alleen de minecraft server werken nog niet.
Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelleh (link):
De stats zijn nu wel heel slecht geworden smiley maar als het goed is doet hij het zo meteen weer want de server is online alleen de minecraft server werken nog niet.
Afbeelding

ja wel gek als ie de hele nacht eruit ligt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
De gehele SSD schijf was leeg op miraculeuze wijze. We onderzoeken hoe dit kon gebeuren en zijn ondertussen bezig er een nieuwe installatie op te zetten; er gaan in ieder geval backups teruggezet worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen