Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
julian

Offtopic topic #58

Aanbevolen berichten

Nog 7 paginas aan informatie te gaan smiley. Denk dat ik morgen even wat lesjes moet zoeken waar ik rustig mijn ogen dicht kan doen smiley.

En volgens mij gaan mijn punten steeds verder omhoog smiley. Heel misschien heb ik nog wel een voldoende gemiddeld voor engels als straks alle punten ervan op magister staan smiley. En dan over 2 of 3 weekjes 2 herkansingen waarmee ik wat klote punten weg kan werken smiley dus het komt nog wel allemaal goed met me smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelleh (link):
Nog 7 paginas aan informatie te gaan smiley. Denk dat ik morgen even wat lesjes moet zoeken waar ik rustig mijn ogen dicht kan doen smiley.

En volgens mij gaan mijn punten steeds verder omhoog smiley. Heel misschien heb ik nog wel een voldoende gemiddeld voor engels als straks alle punten ervan op magister staan smiley. En dan over 2 of 3 weekjes 2 herkansingen waarmee ik wat klote punten weg kan werken smiley dus het komt nog wel allemaal goed met me smiley.

Bij ons moet alles volgende week ingevoerd zijn smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Jelleh (link):

Ja hier zijn ze lui en zo smiley.

Ik ben er bijna hoor smiley. Nog 7 paginas waarvan 5 met informatie smiley.
Plaatje

toevoeging op 4 april 2014, 03:30:31:
Het is inmiddels half 4 en toch al heel wat shit bij kunnen schrijven smiley. Nog 3 paginas en dan kan ik misschien nog slapen als het dan al niet te laat is smiley.
Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Azdinnn (link):
Volgende week vrij smiley Of naja school verwacht dat je thuis examens oefent smiley

Fuuu dat wil ik ook smiley
Ik heb een beetje saai praktijk examens van 400 minuten in totaal smiley

toevoeging op 4 april 2014, 11:11:44:
Jelleh (link):
Tendmex (link):
Jelleh (link):

Afbeelding

Het is inmiddels half 4 en toch al heel wat shit bij kunnen schrijven smiley. Nog 3 paginas en dan kan ik misschien nog slapen als het dan al niet te laat is smiley.
Afbeelding

Ik was om 1 uur klaar met mijn eind werkstuk voor tekenen smiley dat viel dus nog wel mee

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Videotube (link):
Waarom zijn Chineze/Japanse websites toch altijd zo druk? smiley

Omdat er 1,3 miljard Chinezen zijn? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelleh (link):
Tendmex (link):
Jelleh (link):

Afbeelding

Afbeelding

Waarom die xbox controller. Had toch wel verwacht dat jij het minstens over van die doge coins oid zou doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Quote:
Wat wordt nu het meeste gekocht/verkocht in computer zaken?

Hoe moet ik dit weten....

SSDs, HDDs, moederborden, SATA kabels, videokaarten etc etc. Maar wat het meeste verkocht word?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylanh (link):
Quote:
Wat wordt nu het meeste gekocht/verkocht in computer zaken?

Hoe moet ik dit weten....

SSDs, HDDs, moederborden, SATA kabels, videokaarten etc etc. Maar wat het meeste verkocht word?

Kletspraat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Videotube (link):
omdat ze smalle ogen hebben en dus alles heel erg vol maken zodat ze toch niet teveel hoeven te scrollen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Jochems (link):
Ik zat vandaag bij een ~28 jarige man in de bus, speelt die gozer Pokemon op zn Android mobiel.. smiley smiley

Goh. Je moet eens weten hoeveel mensen dat zijn.
Ik denk dat er bijna meer > 18 pokemon spelen dan < 18

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Videotube (link):
omdat ze smalle ogen hebben en dus alles heel erg vol maken zodat ze toch niet teveel hoeven te scrollen

smiley!!!!!!!!! jezus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Xjessex (link):
Jochems (link):
Ik zat vandaag bij een ~28 jarige man in de bus, speelt die gozer Pokemon op zn Android mobiel.. smiley smiley

Goh. Je moet eens weten hoeveel mensen dat zijn.
Ik denk dat er bijna meer > 18 pokemon spelen dan < 18

Ik vind t maar een raar idee smiley haha..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jochems (link):

Doe ik ook, ik zie veel mensen dat doen hoor? Dat is toch hetzelfde als die man Temple RUn zou spelen? Alleen dat pokemon moeilijker is.. Dus so what?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weer lekkere kromme wetgeving in Nederland. Je mag wel roken onder de 18 in het openbaar maar niet alcohol drinken? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Weer lekkere kromme wetgeving in Nederland. Je mag wel roken onder de 18 in het openbaar maar niet alcohol drinken? smiley

Weer lekkere kromme bananen in Nederland. Je mag ze wel eten onder de 18 in het openbaar maar boven de 18 ook? smiley
Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robbert (link):
Robindh (link):

Weer lekkere kromme bananen in Nederland. Je mag ze wel eten onder de 18 in het openbaar en maar boven de 18 ook? smiley
Afbeelding

Nee gaat toch nergens over dat roken niet word bestraft en alcohol drinken wel. Net die regel dan gaat werken. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Robbert (link):
Robindh (link):

Weer lekkere kromme bananen in Nederland. Je mag ze wel eten onder de 18 in het openbaar en maar boven de 18 ook? smiley
Afbeelding

Nee gaat toch nergens over dat roken niet word bestraft en alcohol drinken wel. Net die regel dan gaat werken. smiley

Roken is iets anders dan het nuttigen van alcohol?

toevoeging op 4 april 2014, 17:09:01:
Ik heb nog nooit iemand dronken zien worden van sigaretten en nog nooit iemand zwarte longen zien krijgen van bier?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Robbert (link):
Robindh (link):

Afbeelding

Met roken kom je jezelf tegen op latere leeftijd, heeft verder geen effect op korte termijn. In tegenstelling tot alcohol wat een verdovend middel is en daarnaast op langere termijn ook je hersenen beschadigt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen