Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
sdyekbun

Slaapverlamming

Aanbevolen berichten

Een vriend van mij had dat, had hij op zijn arm gelegen tijdens zijn slaap. Toen werd hij wakker en zijn arm werkte niet meer, hij toen even een biertje gedronken en gewacht totdat er weer gevoel in kwam waarna die verlamd bleef. Dokter erbij gekomen enzo en die zei dat het even een paar uur kon duren, een week later nog steeds zelfde probleem enzo en ziekenhuis bezoek, en toen weer dotker erbij enzo en zie zei zo van zeg eens je arm doet het niet meer en die moet worden geamputeerd. Hij zo lachen en zo zeggen van je maakt een geintje maar nee het was zo dus die arm werd geamputeerd en toen was het over.....

heb ik je nu gerust gesteld?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Een vriend van mij had dat, had hij op zijn arm gelegen tijdens zijn slaap. Toen werd hij wakker en zijn arm werkte niet meer, hij toen even een biertje gedronken en gewacht totdat er weer gevoel in kwam waarna die verlamd bleef. Dokter erbij gekomen enzo en die zei dat het even een paar uur kon duren, een week later nog steeds zelfde probleem enzo en ziekenhuis bezoek, en toen weer dotker erbij enzo en zie zei zo van zeg eens je arm doet het niet meer en die moet worden geamputeerd. Hij zo lachen en zo zeggen van je maakt een geintje maar nee het was zo dus die arm werd geamputeerd en toen was het over.....

smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):

hahahaaar smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thom (link):
Ik heb dit regelmatig ja.
echt? smiley

heb wel eens dat als ik op mn hand heb gelegen dat er dan geen gevoel meer in zit en ik even moet wachten tot het terugkomt, maar die erge shit is mij bespaard gebleven gelukkig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, ik ook heel soms.... even je hand laten rusten en binnen enkele seconden stroomt er weer voldoende bloed doorheen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb de laatste tijd dat ik met mijn hoofd op me arm ga liggen (in me slaap)
En dan duurt het s ochtends 10 minuten voor ik me arm weer 100% voel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit is iets anders dan gewoon een slapende hand/arm oid he.smiley
Lees anders eerst de pagina waar het linkje naartoe verwijst eens, misschien handig. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
heb wel eens dat als ik op mn hand heb gelegen dat er dan geen gevoel meer in zit en ik even moet wachten tot het terugkomt, maar die erge shit is mij bespaard gebleven gelukkig.

maar dat heeft niks met slapen te maken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb laatst een keer op mn hele arm gelegen, voelde mn arm voor 1 min niet meer was wel grappig, kreeg hem niet omhoog maar ook niet omlaag heel raar maar grappig gevoel smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jespar (link):
Ik heb laatst een keer op mn hele arm gelegen, voelde mn arm voor 1 min niet meer was wel grappig, kreeg hem niet omhoog maar ook niet omlaag heel raar maar grappig gevoel smiley

Voor 1x is het leuk ja smiley
2x misschien ook nog wel.

Ik heb nu elke week 2/3x en dan 10min lang

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen