tendmex 2 Geplaatst 14 oktober 2014 Bij mij zaten ze gister zelfs via skype Maar ik twijfel of het echt een hacker was of gewoon een bekende (om het moet echt een domme hoer zijn want ik moest naar een link waar ze haar naakte lichaam zou showen) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wouterr 2 Geplaatst 14 oktober 2014 Ik heb de laatste paar dagen ook weer stront veel spam: Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luuko 0 Geplaatst 15 oktober 2014 Pascalvz (link): Afbeelding Afbeelding Okay. Mooi logo ook Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
PascalVZ 0 Geplaatst 15 oktober 2014 Luukieboy (link): Pascalvz (link): Afbeelding Afbeelding Okay. Mooi logo ook ja toch Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
stef 1 Geplaatst 7 februari 2015 Was verbaast dat het niet in mijn spam folder stond Thanks Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
tendmex 2 Geplaatst 7 februari 2015 Stef (link): Afbeelding Was verbaast dat het niet in mijn spam folder stond Thanks Waar zijn de punten achter de zinnen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
stef 1 Geplaatst 21 maart 2015 Ik krijg opeens dit mailtje: Zou deze echt zijn of zou dat zipje een virus zijn ofzo? toevoeging op 21 maart 2015, 17:40:54: Oh wacht een .jar is een java bestand Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bugged 0 Geplaatst 21 maart 2015 Stef (link): Ik krijg opeens dit mailtje: Afbeelding Zou deze echt zijn of zou dat zipje een virus zijn ofzo? toevoeging op 21 maart 2015, 17:40:54: Oh wacht een .jar is een java bestand Eigenlijk zou ik de broncode wel willen zien Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 21 maart 2015 Bugged (link): Stef (link): Ik krijg opeens dit mailtje: Afbeelding Zou deze echt zijn of zou dat zipje een virus zijn ofzo? toevoeging op 21 maart 2015, 17:40:54: Oh wacht een .jar is een java bestand Eigenlijk zou ik de broncode wel willen zien Dat is leuk ja, had ik laatst op stage. Iemand had een php script kunnen uploaden en zo het netwerk ( of de server ) kunnen overloaden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bugged 0 Geplaatst 21 maart 2015 Dylan (link): Bugged (link): Stef (link): Ik krijg opeens dit mailtje: Afbeelding Zou deze echt zijn of zou dat zipje een virus zijn ofzo? toevoeging op 21 maart 2015, 17:40:54: Oh wacht een .jar is een java bestand Eigenlijk zou ik de broncode wel willen zien Dat is leuk ja, had ik laatst op stage. Iemand had een php script kunnen uploaden en zo het netwerk ( of de server ) kunnen overloaden. Of in het config-bestand [c]sleep(3600);[/c] Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 21 maart 2015 Bugged (link): Dylan (link): Bugged (link): Klik om eerdere quotes te tonen Stef (link): Ik krijg opeens dit mailtje: Afbeelding Zou deze echt zijn of zou dat zipje een virus zijn ofzo? toevoeging op 21 maart 2015, 17:40:54: Oh wacht een .jar is een java bestand Eigenlijk zou ik de broncode wel willen zien Dat is leuk ja, had ik laatst op stage. Iemand had een php script kunnen uploaden en zo het netwerk ( of de server ) kunnen overloaden. Of in het config-bestand [c]sleep(3600);[/c] ignore_user_abort kan ook leuk gebruikt worden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
stef 1 Geplaatst 21 maart 2015 Bugged (link): Stef (link): Ik krijg opeens dit mailtje: Afbeelding Zou deze echt zijn of zou dat zipje een virus zijn ofzo? toevoeging op 21 maart 2015, 17:40:54: Oh wacht een .jar is een java bestand Eigenlijk zou ik de broncode wel willen zien Ik zal m morgen eens downloaden en dan naar je sturen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites