vertox 0 Geplaatst 7 juni 2014 Hier zijn mijn stats: Post jouw stats!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luukvdo 0 Geplaatst 7 juni 2014 Lijst met mensen in het one2xs team Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 7 juni 2014 Ik zag mezelf tussen het one2xs team staan dus heb het maar weer eens gedownload en ga het weer gebruiken . toevoeging op 7 juni 2014, 14:26:25: Jezus dat is meer dan 2 jaar terug dat ik dat gebruikt heb . Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
willem 0 Geplaatst 9 juni 2014 Ik sta op nummertje 9 maar ik heb het programma al een jaar niet meer... Zou leuk zijn, want dan was het zeker weten meer toevoeging op 9 juni 2014, 17:25:04: Luukvdo (link): Lijst met mensen in het one2xs team Afbeelding Afbeelding Afbeelding die muis heatmap dan, jij speelt zeker helemáál geen games? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
larsjuh 0 Geplaatst 9 juni 2014 Wat is Whatpulse? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
willem 0 Geplaatst 9 juni 2014 Larsjuh (link): Wat is Whatpulse? Ik kan de zó originele google-opmerking gaan maken maarja... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
azdin 0 Geplaatst 9 juni 2014 47 Azdinnn 134.010 (±0)57.665 (±0)0,0 (±0)0,0 (±0)15:32:39 18-03-2012 2012 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
larsjuh 0 Geplaatst 9 juni 2014 Klik om de spoiler te openen Klik om de spoiler te openen Klik om de spoiler te openen Ik heb het net gedownload. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luukvdo 0 Geplaatst 10 juni 2014 Willemmm (link): Ik sta op nummertje 9 maar ik heb het programma al een jaar niet meer... Zou leuk zijn, want dan was het zeker weten meer toevoeging op 9 juni 2014, 17:25:04: Luukvdo (link): Lijst met mensen in het one2xs team Afbeelding Afbeelding Afbeelding die muis heatmap dan, jij speelt zeker helemáál geen games? Neuj. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
stef 1 Geplaatst 10 juni 2014 Wat is unpulsed? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luukvdo 0 Geplaatst 10 juni 2014 De hoeveelheid die je nog niet naar Whatpulse gestuurd hebt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ewan 0 Geplaatst 10 juni 2014 Totaal aantal keys en clicks kloppen niet omdat ik windows een keer opnieuw geinstalleerd heb Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 10 juni 2014 Ewan (link): Afbeelding Afbeelding Totaal aantal keys en clicks kloppen niet omdat ik windows een keer opnieuw geinstalleerd heb Dat heeft daar niks mee te maken want dat word op je account opgeslagen . Tenzij je bedoelt dat je het programma daarna niet meer aan had staan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ewan 0 Geplaatst 11 juni 2014 Jelleh (link): Ewan (link): Afbeelding Afbeelding Totaal aantal keys en clicks kloppen niet omdat ik windows een keer opnieuw geinstalleerd heb Dat heeft daar niks mee te maken want dat word op je account opgeslagen . Tenzij je bedoelt dat je het programma daarna niet meer aan had staan. Totaal aantal dat in dat dashboard staat is niet wat op je account is opgeslagen toevoeging op 11 juni 2014, 18:38:51: http://whatpulse.org/Ewan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
stef 1 Geplaatst 12 juni 2014 Wanneer worden je input dingen wel of niet gepulsed? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bugged 0 Geplaatst 12 juni 2014 Je moet als je niet de Premiumversie hebt zelf pulsen naar Whatpulse, je hebt dus in totaal 453 clicks maar op de site van Whatpulse zal 262 vermeld staan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
stef 1 Geplaatst 12 juni 2014 Bugged (link): Je moet als je niet de Premiumversie hebt zelf pulsen naar Whatpulse, je hebt dus in totaal 453 clicks maar op de site van Whatpulse zal 262 vermeld staan. Op de site van whatpulse staat helemaal niks http://whatpulse.org/stefvdwel En ik kan niet op het Pulse knopje klikken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ewan 0 Geplaatst 13 juni 2014 Bugged (link): Je moet als je niet de Premiumversie hebt zelf pulsen naar Whatpulse, je hebt dus in totaal 453 clicks maar op de site van Whatpulse zal 262 vermeld staan. Onzin, dubbelklik op je whatpulse icoontje, ga dan naar settings en klik een keer op het pijltje naar rechts. Daar kun je de autimatische pulses instellen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 13 juni 2014 Waarom doen die dynamic images het niet.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
willem 0 Geplaatst 20 juni 2014 Dylanh (link): Waarom doen die dynamic images het niet.. Mijn onderschrift is het bewijs dat ze het wel doen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
stef 1 Geplaatst 20 juni 2014 De mijne wil nogsteeds niet pulsen toevoeging op 20 juni 2014, 21:11:04: Ah ik weet al wat ik fout deed Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
boriss 0 Geplaatst 20 juni 2014 Willemmm (link): Larsjuh (link): Wat is Whatpulse? Ik kan de zó originele google-opmerking gaan maken maarja... Je bedoelt: http://lmgtfy.com/?q=Whatpulse Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 29 juni 2014 Wat als Whatpulse opeens een grote keylogger blijkt te zijn? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
stef 1 Geplaatst 29 juni 2014 Dylanh (link): Wat als Whatpulse opeens een grote keylogger blijkt te zijn? Dan zijn we om het netjes te zeggen: Fucked Up Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 29 juni 2014 Dylanh (link): Wat als Whatpulse opeens een grote keylogger blijkt te zijn? Zucht.. Ja, tuurlijk. Het is ook niet voor niets getest door sites als tweakers. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites