Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
unites

WIN!!!!! VOORSPEL DE WINNAAR!

Aanbevolen berichten

Heb jij je vuvuzela al weer uit de kast gehaald en loop je al dagen rond te zweten in je oranje T-shirt? Dan ben je er vast al van op de hoogte dat het WK weer is begonnen! En dat is natuurlijk weer een mooie gelegenheid voor een goed gokpartijtje, dus doe jij mee?

Deze competitie loopt tot 27 juni. De bedoeling is om de voorspellen wie de winnaar wordt van het WK. Het WK is dus al begonnen. Je kunt dus wachten met gokken tot dat alle eerste rondes zijn gespeeld, echter wanneer je al vol zekerheid bent van je zaak, dan kun je nu ook een gokje wagen!

Hoe werkt het?
Tot vrijdag 27 juni 12:00 kun je een voorspelling plaatsen in dit topic. Hiervoor moet je punten inzetten om mee te kunnen doen en dus kans te maken op een prijs. Je voorspelt de winnaar én de hoeveelheid goals die de winnaar heeft gemaakt tijdens de finale. Je plaats je voorspelling in dit topic en maakt vervolgens de punten naar mij over; je doet dan officieel mee en je naam komt ook te staan in de deelnemerslijst.

Wat kost het?
Het meedoen aan deze competitie kost 1 punt per gok. Je mag zo vaak gokken als je wilt en ook op meerdere landen gokken. Deze punten dien je dus over te maken naar mij.

Hoe wordt de winnaar bepaald?
Allereerst wordt er gekeken naar het winnende land. Alle deelnemers die dat goed hebben gegokt zijn door naar de volgende ronde. Vervolgens wordt er gekeken naar het aantal gezette goals door de winnaar. Wie dat precies goed heeft geraden of het dichtste erbij zit wint en ontvangt de gehele pot. Even voor de duidelijkheid: ik verdien hier dus niets mee, behalve wanneer ik zelf zou besluiten om een gokje te wagen. Wanneer er meerdere winnaars zijn, wordt de pot verdeeld. De hoeveelheid voorspellingen die je hebt gedaan, heeft geen invloed op het deel wat je krijgt.

Deelnemerslijst:

Opmerkingen:
- Deze competitie gaat alleen door wanneer er minimaal 10 deelnemers zijn. Mochten er niet zo veel deelnemers zijn na vrijdag 27 juni 12:00, dan worden de punten binnen twee dagen teruggestuurd.
- De prijs per gok wordt niet veranderd. Het is misschien wat veel voor sommige, maar anders kun je bijna niets winnen.
- Wanneer je eenmaal meedoet, kun je jezelf niet meer terugtrekken.
- Over de uitslag en vorm van deze competitie kan geen discussie plaatsvinden, behalve wanneer deze van een admin komt.

Dus ik zeg...

Veel plezier en succes allemaal! smiley

toevoeging op 24 juni 2014, 00:17:28:
Niemand die mee wilt doen?

toevoeging op 24 juni 2014, 00:18:02:
NOG MAAR EEN PAAR DAGEN... smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
De titel hoeft wat mij betreft niet in 100% hoofdletters, als iedereen dit doet wordt het een teringbende op het forum...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 juli ga ik de winnaar voorspellen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen