viezelolly 0 Geplaatst 12 juni 2014 Ik zoek een artiestennaam. Eisen: Makkelijk te onthouden Zo kort mogelijk Moet niets te maken hebben met mijn naam op deze geweldige website. Domeinnaam (.nl, .com, .eu) moet beschikbaar zijn Dat was het wel. Beloning: 0,2 punten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
trans 0 Geplaatst 13 juni 2014 Waarvoor? Muziek, Kunst, Gaming.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nielsba 0 Geplaatst 13 juni 2014 Ik vindt het altijd raar als mensen om een artiestennaam gaan vragen want een artiesten naam moet meestal iets hebben wat met je zelf te maken heeft en wat jij echt nice vindt dus een eigen profiel en dat hoor je zelf te maken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
runelabe 0 Geplaatst 15 juni 2014 Op zich is viezelolly geen slechte naam Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
streedie 0 Geplaatst 17 juni 2014 Runelabe (link): Op zich is viezelolly geen slechte naam Tenzij je serieus wil worden genomen. En moet het engels of nederlands? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nickxs 0 Geplaatst 18 juni 2014 TurkzBwoy vind ik het beste qq Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites