xjanneke 0 Geplaatst 13 juni 2014 Hoii, ik ben dus opzoek naar een goede tutorial die mij object oriënterend leert programmeren. Ik heb op school het vak Java en loop echt heel ver achter, grotendeels omdat ik de denkwijze niet snap. Iemand tips? Goede java tutorials zijn ook welkom. Het is btw Java, niet Javascript! Quote Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 13 juni 2014 Youtube Quote Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
xjanneke 0 Geplaatst 13 juni 2014 Iets specifieker? ^^ Quote Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
christ 0 Geplaatst 13 juni 2014 Xjanneke (link): Iets specifieker? ^^ Http://www.youtube.com specifiek gezegt. Quote Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 13 juni 2014 "Java tutorials" op youtube invullen Quote Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
streedie 0 Geplaatst 15 juni 2014 Vraag je leraar Quote Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wouterr 2 Geplaatst 16 juni 2014 Ik leer meestal met de "Trial and error"-methode. Google wat het is, als de naam niet duidelijk genoeg is :-). Gewoon proberen, Github en/of bitbucket doorspeuren naar leuke projecten en proberen, proberen proberen. Je zelf er een beetje in thuis maken. Wanneer je echt is iets niet snapt heb je vast wel een plek waar je dat kan vragen (for example, hier! op one2xs) Quote Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robinkoch 0 Geplaatst 26 september 2014 ik weet niet of je het nog zoekt maar voor handige tutorials kan je ook kijken op http://www.lynda.com/ Kost wel geld maar geloof me dat is het echt waard. Quote Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites