Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
noudske

!DJs gezocht!

Aanbevolen berichten

Hi mensen van one2xs,

Is jou droom altijd al DJ geweest of wil je gewoon voor de lol DJ zijn?
Meld het dan bij mij! Stuur me een PB.
Wat informatie:
Leeftijd: 12
Ervaring?: Nee
Vrolijk: Ja

Wat informatie over radio zelf:
We draaien gemiddeld voor 50 á 60 mensen.
http://Moonstream.nl is de site en voor het hotel is http://habmoon.org
Naja stuur me snel een PB en je bent binnen een half uur al DJ!

Mvg, Noud

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Beschikken jullie over een Buma/Stemra & Sabam (voor Belgische luisteraars) licentie? Anders lijkt het me niet echt verstandig om op fora als deze te adverteren voor je radiostation of om mensen als DJ aan te nemen die hier vervolgens problemen mee kunnen ondervinden (Buma/Stemra & Sabam), deze boetes kunnen in de duizenden oplopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit is gewoon voor de lol jij gaat er helemaal op in. We zoeken gewoon DJs en je krijgt sowieso geen boete en nog is waarom kraak je zo af?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Noudske (link):
Dit is gewoon voor de lol jij gaat er helemaal op in. We zoeken gewoon DJs en je krijgt sowieso geen boete en nog is waarom kraak je zo af?

Oké, mij hoor je niet klagen als jij straks Buma/Stemra & Sabam voor de deur hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Noudske (link):

Ah, weer opbouwende kritiek wat afgekraakt wordt. Misschien is het verstandig om eerst eens wat te zoeken over het verschil in opbouwende kritiek en afkraken. smiley

Als jij je zaakjes gewoon prima voor elkaar hebt, dan heb je kans dat anderen wel mee zouden willen werken. Want wie wil nou geassocieerd worden met een radiostation die een dikke vette boete of waarschuwing krijgt? Nou? Niemand!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Noudske (link):

Ah, weer opbouwende kritiek wat afgekraakt wordt. Misschien is het verstandig om eerst eens wat te zoeken over het verschil in opbouwende kritiek en afkraken. smiley

Als jij je zaakjes gewoon prima voor elkaar hebt, dan heb je kans dat anderen wel mee zouden willen werken. Want wie wil nou geassocieerd worden met een radiostation die een dikke vette boete of waarschuwing krijgt? Nou? Niemand!!

Dit was inderdaad ook mijn bedoeling.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Poesen (link):
smiley

Het gaat niet over honden of katten ofzo, en wij zijn gewoon on-topic verder... smiley
Kritiek kunnen krijgen hoort nu eenmaal op een forum.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen