Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Rik

Web-Programming Wedstrijd

Aanbevolen berichten

Hallo one2xs!
Welkom in het topic voor dé Web-Programming Wedstrijd van One2xs!
In deze wedstrijd zullen de deelnemers een aantal opdrachten krijgen die zij binnen een week á 2 weken af moeten hebben. Elke deelnemer word dan appart beoordeeld en krijgt punten per onderdeel. De persoon die aan het eind de hoogste gemiddelde score heeft wint een prijs!

De onderdelen
Netheid
Hoe net is alles gescript, is het mooi getabbed, gebruik je mooie variablenamen en is alles duidelijk

Bestendigheid
Kan het script tegen een stootje, vangt het bugs goed op, zijn er uberhaubt bugs, en is alles wel veilig?

Snelheid
Hoe snel word het script uitgevoerd. Dit word met een PHP scriptje gemeten, dit gebeurd dus bij iedereen precies hetzelfde, van de 10 metingen zal het gemiddelde genomen worden.

Gebruiksvriendelijkheid
Hoe ziet alles eruit, is alles netjes in orde en is het duidelijk wat er gebeurd als je iets aanklik.

Opties
De hoeveelheid (extra) opties die het script bezit.

Wat moet je doen
Je moet elke week / 2 weken een opdracht scripten. Deze opdrachten worden steeds een beetje lastiger. Je kunt bijvoorbeeld denken aan een simpel gastenboek.

Wat gebeurd er met de scripts
Ik zal alle scripts gratis publiceren op one2xs. Dus alles wat je maakt is meteen goed voor de community.

Wat win ik?
Tot nu toe heb ik niet echt veel te bieden, de winnaar krijgt 5.5 punten, en zal op one2xs gezien worden als ervaren scripter.
LET OP: 3 van de 5 punten zijn gesponsord door lennard op de voorwaarde dat 3 van de deelnemers alle opdrachten inleveren. Word hier niet aan voldaan dan vervallen die 3 punten.
0.5 punt is gesponsord door Jponsen

Wie is de jury
Ik zal in ieder geval in de jury zitten, indien er nog een ((bijna) semi-)professionele scripter een jurylid wilt zijn kan dit ook via PB.

Ik hoop jullie genoeg te hebben geinformeerd en hopelijk komen er ook deelnemers! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Deelnemers
- Erik - 1x Niet ingeleverd
- Kjeld - 1x Niet ingeleverd
- Anubisfan
- Marijnnn
- Baseldekker - 1x Niet ingeleverd
- Luukvdo
- Megadreams
- Shahiem - 2x Niet ingeleverd
- Kerem - 2x Niet ingeleverd
- Sjoerd - 1x Niet ingeleverd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tel mij ook maar in! Oja, zelfde verhaal als Kjeldo, weet niet hoeveel vrije tijd ik straks heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik begin overmorgen ook weer met school hoor. Maar in de avond heb ik altijd wel tijd ^^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Quote:
Wie is de jury
Ik zal in ieder geval in de jury zitten, indien er nog een ((bijna) semi-)professionele scripter een jurylid wilt zijn kan dit ook via PB.

Je wilt zeker zeggen dat je een ((bijna) semi-)professionele scripter bent smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marjolein:
succes met de wedstrijd allemaal, jammer dat ik hier geen verstand van heb anders had ik graag meegedaan smiley hihi

me 2 veel plezier en succes. De gene die wint kan van mij 100erden vragen verwachten xD.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Anubisfan:
Oke klaar, we beginnen.
dit topic is niet eens 1 dag oud, lijkt me logisch om anderen ook de kans te geven om zich in te schrijven?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niet dat ik meedoe - had t graag gedaan maar heb het al vreselijk druk smiley - maar even uit interesse: Krijgt de winnaar van elke opdracht elke keer (dus elke week / twee weken) punten? Of enkel degene die alle opdrachten gemiddeld het hoogst had? Wat als er maar één inzending is bij een opdracht?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
De over-all winnaar krijgt de prijs.

Je krijgt per opdracht een score en degene die op het einde de hoogste score gemiddeld heeft over alle opdrachten die wint.

Hopelijk is dat duidelijk genoeg, en als je nog op- of aanmerkingen hebt hoor ik het wel

Als iemand niks inzend krijgt die overal 1 punt, tenzij er een goede verklaring voor is (bijv. moeder ligt in het ziekenhuis).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen