Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Rik

Web-Programming Wedstrijd

Aanbevolen berichten

Mededeling:
Lennard wil de wedstrijd 3 punten sponsoren, op voorwaarde dat minstens 3 van de deelnemers de volledige wedstrijd meedoet (dit betekend dus dat 3 mensen 4x een opdracht moeten inleveren). Dus als aan deze voorwaarde word voldaan is de pot 5 punten (dat is bijna een .nl domein!)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee.
Je moet gewoon alle opdrachten maken. Als echter minder dan 3 personen niet alle opdrachten inleveren is de pot maar 2,5 (aangezien lennard alleen 3 punten sponsord als er 3 mensen alle 4 opdrachten meedoen).

Sorry voor mijn onduidelijkheden soms smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wacht in ieder geval tot morgen, en des noods tot volgende week. want je kan niet verwachten dat iedereen die mee wilt doen meteen ook dit topic leest ^^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik:
Ik zal in ieder geval in de jury zitten, indien er nog een ((bijna) semi-)professionele scripter een jurylid wilt zijn kan dit ook via PB.

Ordian is een hele goed php scripter!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oke... Ik ben nu de eerste opdracht aan het uitwerken, er kunnen nog steeds mensen meedoen, om 4 uur zal ik wel starten, aangezien 10 deelnemers al meer dan genoeg zijn ^^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Opdracht 1: Rekenmachine
De eerste opdracht is een rekenmachine.
De basisfuncties die er sowieso in moeten zitten:

Invoer
Uitvoer
Optellen
Aftrekken
Delen
Vermenigvuldigen

Hoe je verder alles maakt (zoals knopjes) en welke andere wiskundige dingen je erbij doet moet je zelf weten!
(Javascript mag gebruikt worden)

Hiervoor krijgen jullie 1 week de tijd voor, dus het moet ingeleverd zijn VOOR zondag 13 september om 20:00!

Het verzenden gaat via PB op de volgende manier:

Codeblok:
1
2
Titel: [Wedstrijd] Opdracht 1 [Naam]
Bericht: Link naar het script / het script in codeblokken

PS: Aanmeldingen tot 5 uur mogen nog meedoen. Aanmeldingen na 5 uur doen niet meer mee!

ALS IK ER ACHTER KOM DAT EEN SCRIPT GESTOLEN IS ZAL JE 1 PUNT KRIJGEN VOOR ELK ONDERDEEL.
ONDER GESTOLEN VALT:
- Regelrecht kopieren.
- Kopieren en vervolgens functienamen veranderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik:
ALS IK ER ACHTER KOM DAT EEN SCRIPT GESTOLEN IS ZAL JE 1 PUNT KRIJGEN VOOR ELK ONDERDEEL.
ONDER GESTOLEN VALT:
- Regelrecht kopieren.
- Kopieren en vervolgens functienamen veranderen.

Dus het is de bedoeling dat je onderdelen steelt zodat je meer punten krijgt en je wint?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je krijgt 1 / 10 punten per onderdeel. Het stelen van dingen geeft je dus meteen 1 punt bij elk onderdeel (dat is de laagste score smiley )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen