Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Rik

Web-Programming Wedstrijd

Aanbevolen berichten

Rik:
Marijnnn:
Remi:
Weer te laat om me aan te melden smiley

Je mag wel in plaats van mij meedoen.
Heb dus echt geen tijd helaas.

Groetjes,
Marijn

Waarom geef je je dan op smiley

Om Milan een plezier te doen smiley Omdat er toen genoeg deelnemers waren smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gaat al lekker...

Megadreams heeft het te druk en marijnnn doet ook niet mee...

Als het bij de volgende opdracht weer zo is dat de helft geen zak doet dan stop ik de competitie gewoon hoor..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
- Marijnnn
- Luukvdo
- Megadreams
- Shahiem
- Kerem

Mis ik nog, waarbij marijnnn en megadreams niet meer meedoen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, ik start hier dus geen competities meer aangezien de helft toch voor jan met de lange achternaam meedoet, om vervolgens weer weg te gaan..

De sponsoring van lennard gaat waarschijnlijk dan dus ook niet meer door (aangezien er al 3 mensen uit stappen en 2 niet achtief zijn) en daarmee komt de pot weer op 2.5. Tenzij jullie wel nog actief meedoen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
@Rik: het klinkt kinderachtig maar de volgende keer zou ik gewoon wat voorwaarden aan de deelname vastplakken en duidelijke afspraken met wanneer er iets ingeleverd moet worden. Ook de inschrijving voortaan iets langer open houden zodat iedereen de tijd neemt om er goed over na te denken voordat hij/zij zich inschrijft. Maar goed, daar heb je nu niks meer aan...smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb wel iets gemaakt maar toen ik het vanmiddag in wou gaan leveren moest ik per direct mijn pc uitzetten dus kon ik het niet versturen. Ik zal het zometeen ff sturen
EDIT: Verstuurd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zal vandaag eens de scripts beoordelen. Gisteren moest ik nog tot 20:00 voor school werken en toen moest mijn PC uit smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Anubisfan
Netheid: 1
Bestendigheid: 1
Snelheid: 1
Gebruiksvriendelijkheid: 1
Opties: 1

Je hebt de code gestolen, dit betekend dat je voor alles 1 punt krijgt. Helaas.

Baseldekker
Netheid: 7
Bestendigheid: 7
Snelheid: 8
Gebruiksvriendelijkheid: 5
Opties: 6

Je code ziet er vrij goed uit. Maar je had iets netter kunnen coderen.
Ook zijn de opties minimaal, en niet erg handig uitgewerkt.
Bestendigheid is ook lager omdat je niet checkt of product wel gebruikt mag worden, niet dat dit zo erg is,
maar met een klein script kost dat gauw veel punten.

Erik
Netheid: 8
Bestendigheid: 7
Opties: 6

Net als bij baseldekkerworden sommige fouten niet afgehandeld. En de opties zijn ook hier minimaal,
en niet uitgewerkt.
Ook jij had iets netter kunnen coderen

Kjeld
Netheid: 7
Bestendigheid: 6
Opties: 7.5

Ook hier is het niet handig uitgewerkt. Een pluspunt is wel het binaire naar decimaal en omgekeerd.
Ook is het handig dat je met cijfers achter de komma kan werken!

Luukvdo
Netheid: 6.5
Bestendigheid: 8
Opties: 7.5

Ook hier is het weer niet handig uitgewerkt. Pluspunt is keuze van hoeveel decimalen je wilt hebben.
Ook berekening onthouden is handig om erbij te hebben ja.
Eval is wel wat jammer dat dat in de code staat.

Sjoerd
Gebruiksvriendelijkheid: 6
Opties: 8.5

Ik heb mijn twijfels of dit volledig zelf is gemaakt, echter kon ik geen harde bewijzen vinden.
De opties zijn vrij uitgebreid, en zijn ook goed toegankelijk, echter is het jammer dat je zelf niets kan intypen,
Ook geeft de rekenmachine NaN als je iets fouts invoert. Dit had je beter kunnen veranderen naar "Geen uitkomst mogelijk" of iets dergelijks.
Ook kan je nadat je een berekening hebt gemaakt en op "=" hebt gedrukt, niet meer verder berekenen. Erg jammer

Over de beoordelingen kan niet worden gecorrespondeerd, tenzij je bewijs hebt tegen uitspraken van mij

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik:
Sjoerd
Gebruiksvriendelijkheid: 6
Opties: 8.5

Ik heb mijn twijfels of dit volledig zelf is gemaakt, echter kon ik geen harde bewijzen vinden.
De opties zijn vrij uitgebreid, en zijn ook goed toegankelijk, echter is het jammer dat je zelf niets kan intypen,
Ook geeft de rekenmachine NaN als je iets fouts invoert. Dit had je beter kunnen veranderen naar "Geen uitkomst mogelijk" of iets dergelijks.
Ook kan je nadat je een berekening hebt gemaakt en op "=" hebt gedrukt, niet meer verder berekenen. Erg jammer

tjah, je kan geen wortel van een getal in de - doen smiley
NaN doet hij dan automatisch met javascript, Not a Number smiley

ik heb eigenlijk gewoon een beetje Rekenmachine van je pc in Start => Uitvoeren => calc nageaapt smiley
alleen ik wist niet waar die % knop voor is

volgens mij is hij niet eens helemaal af
want met dat = gebeuren wou ik nog bij elke functie iets doen van
als uitkom = true, en je drukt om +, -, / of *, dat hij dan gewoon met hetzelfde getal verder gaat smiley

maarja
verder ben ik wel blij met me cijfer smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen