Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
larsjuh

Beste telefoon prank ever

Aanbevolen berichten

Dylanh (link):
smiley

(dit is geen smiley post wat smiley = haha)

Wat uitgedrukt is in een smiley, regelovertreder!

Illegaler!

Verdachte!

smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wouterr (link):
Dylanh (link):
smiley

(dit is geen smiley post wat smiley = haha)

Wat uitgedrukt is in een smiley, regelovertreder!

Illegaler!

Verdachte!

smiley

REPROTR SNELL VOORDAT HED TELAAD ISSS OMGIE

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb ooit wel eens een camping/outdoor zaak gebeld met de vraag of ze outdoor-zaalvoetbalschoenen verkochten smiley. Ging die miep aan de telefoon ook serieus op de PC (toetsenbord-geklop op de achtergrond) het product opzoeken smiley.

Tja, Carglas, daar kon je ook behoorlijk etteren. Of bij stroomleverancier Essent het zover krijgen dat je ze telefoonnummer blokkeren. Totdat je later serieus bij iemand bent waar Essent de stroomleverancier is en waar de stroom uitvalt. "Geen probleem, ik bel wel even"...

"Helaas is uw telefoonnummer bij Essent op de zwarte lijst gezet vanwege plaagbellen......
"Eh... oeps.. smiley"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Ik heb ooit wel eens een camping/outdoor zaak gebeld met de vraag of ze outdoor-zaalvoetbalschoenen verkochten smiley. Ging die miep aan de telefoon ook serieus op de PC (toetsenbord-geklop op de achtergrond) het product opzoeken smiley.

Tja, Carglas, daar kon je ook behoorlijk etteren. Of bij stroomleverancier Essent het zover krijgen dat je ze telefoonnummer blokkeren. Totdat je later serieus bij iemand bent waar Essent de stroomleverancier is en waar de stroom uitvalt. "Geen probleem, ik bel wel even"...

"Helaas is uw telefoonnummer bij Essent op de zwarte lijst gezet vanwege plaagbellen......
"Eh... oeps.. smiley"

Die pranks van jou staan toch ergens op het internet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vorige week nog gepranked tijdens een barbeque. Iets met een Chinees restaurant betichten dat hun mijn katje ontvoerd zouden hebben smiley

Het accent van die Chinese vrouw leek mij niet geheel te begrijpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen