Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
viezelolly

Geld verdienen doormiddel van TV kijken

Aanbevolen berichten

Plaatje

Ik ben ViezeLolly en verdien zelf geld doormiddel het kijken van TV (of gewoon deze website op de achtergrond laten draaien als ik aan het computeren ben).

Hoe verdien ik geld doormiddel van TV kijken?
Er is een site genaamd "Million Dollar Television Network", op deze site kun je TV kijken en tegelijkertijd geld verdienen. Je kunt dit natuurlijk ook op de achtergrond doen terwijl je aan het computeren bent.

Uitbetaling
Uitbetaling kan vanaf $50, dat is erg hoog, bedenk wel dat het gewoon extra geld is en dat je er anders voor zou moeten gaan werken.

Hoeveel?
Je kunt met Million Dollar Television Network per maand ongeveer $50 verdienen, leuk om te sparen of om onzin bij diverse chinese webshops te kopen. Referrals aanmelden leidt tot een hoger inkomen.

Hoe schrijf ik me in voor "Million Dollar Television Network"?
Inschrijven kan via deze link: http://mdtn.com/
Als je deze tutorial leerzaam vond kun je me steunen door jezelf in te schrijven via deze link: http://mdtn.com/join/111237 (niet verplicht!)

Credits naar mijzelf voor het schrijven van deze tutorial en "Million Dollar Television Network" voor het betalen aan mensen doormiddel van TV kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit is niet echt een tutorial want ik snap geen zak van die website. En je moet ook een normale link van de site plaatsen anders is dit alleen maar reclame.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelleh (link):
Dit is niet echt een tutorial want ik snap geen zak van die website. En je moet ook een normale link van de site plaatsen anders is dit alleen maar reclame.

Oké, ik leg toch echt uit hoe je de site gebruikt en ten tweede is jet niet bedoeld als reclame en ten derde is het niet verplicht om jezelf via de referral in te schrijven en staat er een normale link.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.

Als je naar die statistieken kijkt heeft de nummer 1 van die website al 2,2 miljoen dollar kunnen innen via die website, seems legit smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robbert (link):

Als je naar die statistieken kijkt heeft de nummer 1 van die website al 2,2 miljoen dollar kunnen innen via die website, seems legit smiley

Ja, dat kan legit zijn smiley. Dat zijn hun dollars je hebt er 250.000 nodig voor 50 dollar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelleh (link):
Robbert (link):

Ja, dat kan legit zijn smiley. Dat zijn hun dollars je hebt er 250.000 nodig voor 50 dollar.

Oh oeps ik heb gisteren in alle haastigheid 250 "dollars" gelezen (in die catalogus), dat betekend dus dat de nummer 1 van die website ongeveer 2200 echte dollars heeft verdient. Vraag me af of het dan rendabel is met de tijd die hij eraan heeft besteed smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kom eerst maar met een betalingsbewijsje om aan te tonen dat ze je daadwerkelijk uitbetalen. Het ziet er gewoon uit alsof het te goed is om waar te zijn...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen