jesper 0 Geplaatst 19 juli 2014 Misschien fijner om seconden te zien achter saldo overzicht http://prntscr.com/4471zf Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bugged 0 Geplaatst 19 juli 2014 ja handig als je wilt puntenspammen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Dylan 1 Geplaatst 19 juli 2014 Bugged (link): ja handig als je wilt puntenspammen dat klopt als een deur Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 19 juli 2014 Waarom zou je seconden nodig hebben? Ik zeg nee. Zo is het overzichtelijk. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bugged 0 Geplaatst 19 juli 2014 Rik (link): Waarom zou je seconden nodig hebben? Ik zeg nee. Zo is het overzichtelijk. zo kunnen we kijken of we op de seconde gelijk punten naar jouSjoerd verstuurd hebben Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 19 juli 2014 Bugged (link): Rik (link): Waarom zou je seconden nodig hebben? Ik zeg nee. Zo is het overzichtelijk. zo kunnen we kijken of we op de seconde gelijk punten naar jou verstuurd hebben En wat wil je daarmee bereiken? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jesper 0 Geplaatst 19 juli 2014 Dat je helemaal gek wordt, nou ik vond het wel fijner staan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 19 juli 2014 Oftewel een nutteloze functie. Dan zeg ik dus al helemaal nee. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sanderc 0 Geplaatst 19 juli 2014 Inderdaad nutteloos... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites