Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Dylan

Post hier hoeveel regels code je hebt getypt

Aanbevolen berichten

Post hier hoeveel regels code je in je web development carriere heb getyptsmiley

Ik gok dat ik in 4 jaar wel 10.000 regels heb getypt...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stefvdwel (link):
Afgelopen week 2999 regels smiley
Afbeelding

Hoeveel lege regels??
Regel 2998 is al een lege regel, 1/4 dus waarschijnlik 749,75 lege regels en maar 2249,25 nuttige

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):
Stefvdwel (link):
Afgelopen week 2999 regels smiley
Afbeelding

Hoeveel lege regels??
Regel 2998 is al een lege regel, 1/4 dus waarschijnlik 749,75 lege regels en maar 2249,25 nuttige

Idk, ga ik niet zitten tellen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luukvdo (link):
Zeker 50.000 denk ik. Mijn langste script was iets van 6666 regels smiley

goeie grap hahaha Plaatje 6666 wat een getal hahahahah Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luukvdo (link):
Bugged (link):
en je sluit je php tag niet af smiley

Dat is niet nodig

Wel doen, dan heb je 6670 regels smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heb eens een heel ledensysteem geschreven voor mijn Minecraft server (dat nooit online is gekomen smiley ). Daar hadden de hoofdpaginas toch wel ongeveer 200 regels.

Waren vrij veel paginas dus ik reken voor dat systeem toch een 4000 tal regels...

En dan heb ik vorige jaren toch wel vrij veel layouts gebased en gemaakt voor andere mensen en ook wat PHP snippets gemaakt, toch een grote hoop.

Dus ik reken ook iets van een 10.000 - 15.000 regels smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stefvdwel (link):
Luukvdo (link):
Bugged (link):
en je sluit je php tag niet af smiley

Dat is niet nodig

Nee, juist niet doen. De meeste coding standards raden het zelfs af om PHP files af te sluiten met ?>

Als het uiteraard een mixed file is (denk aan HTML met PHP) dan is het wel aan te raden, omdat de HTML anders misschien geparsed gaat worden als PHP. Maar je kan je dan natuurlijk afvragen of je niet beter kan werken met templating om je HTML en PHP gescheiden te houden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Stefvdwel (link):
Luukvdo (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Dat is niet nodig

Nee, juist niet doen. De meeste coding standards raden het zelfs af om PHP files af te sluiten met ?>

Als het uiteraard een mixed file is (denk aan HTML met PHP) dan is het wel aan te raden, omdat de HTML anders misschien geparsed gaat worden als PHP. Maar je kan je dan natuurlijk afvragen of je niet beter kan werken met templating om je HTML en PHP gescheiden te houden.

Wat maakt dat nou weer uit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylanh (link):
Rik (link):
Stefvdwel (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Wat maakt dat nou weer uit

Nou, stel dat je een PHP file importeert voordat je session_start doet, of headers verzend. Nou staat er toevallig nog een spatie of witregel na je closing tag. BAM je hebt een foutmelding van "Headers already sent"

Laat je echter bij diezelfde file de ?> weg, dan zullen alle eventuele witregels en spaties gezien worden als regels die de PHP parser nog leest; en worden ze genegeerd (immers, de php parser haalt voor het parsen eigenlijk alle witregels en spaties weg). Je hebt geen fouten, en geen problemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
1.000.000 denk ik.
Heb genoeg projecten met duizenden regels code
Stel ik heb 10 projecten met 30.000 regels code dat is al 300.000
En dan heb ik voor andere nog geholpen, ik heb voor mijn studie dingen gemaakt en tijdens het leren van php heel veel kleine projecten gemaakt.
Dan kom ik al snel over die miljoen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylanh (link):
Badumtss.nl dan?

Oja dat telt wel enigszins, maar ik probeer altijd zoveel mogelijk javascriptlibraries te gebruiken enzo waardoor ik zelf lekker weinig hoef te schrijven smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen