Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Cassisfles

Offtopic topic #62 - Lady Gaga Editie (II)

Aanbevolen berichten

Heuj honderdste opdracht! Nieuwe intro is gaaf, maar die effecten tijdens de opdrachten vind ik echt zo irritant smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Caner (link):
YouTube-filmpje

Heuj honderdste opdracht! Nieuwe intro is gaaf, maar die effecten tijdens de opdrachten vind ik echt zo irritant smiley

ff kijken (:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Xjessex (link):
Caner (link):
YouTube-filmpje

ff kijken (:

Had m al gezien zonet ja. Wel een leuke opdracht deze keer. Die strepen en stipjes of wat het ook zijn zijn heel irritant inderdaad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Nee oke het scheelt wel wat meer.
De biesbosch zit er nog tussen. En dan nog water (nieuwe merwede) en dan nog stukje van andere stad (wantij + staart)

Maar hemelsbreed is het 20 km smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Caner (link):
Hanssie (link):
Caner (link):

Sws dat je die gehuurd hebt smiley
wel nice smiley

Ja ik geef het op, heb alles maar 24 hour rental gedaan en ga ik mijn Dogecoins uitbetalen en vergokken bij Dogeking smiley

Maar maak je nu wel winst? had laatst even een snelle berekening gedaan en kwam toen op de conclusie dat als ik 10$ investeerde ik in die 24uur maar 8,9$ terug kreeg ofzo smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Caner (link):
Hanssie (link):
Caner (link):

wel nice smiley

Ja ik geef het op, heb alles maar 24 hour rental gedaan en ga ik mijn Dogecoins uitbetalen en vergokken bij Dogeking smiley

Hoeveel kost dat en hoeveel winst maak je er op? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanssie (link):
Caner (link):
Hanssie (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

wel nice smiley

Maar maak je nu wel winst? had laatst even een snelle berekening gedaan en kwam toen op de conclusie dat als ik 10$ investeerde ik in die 24uur maar 8,9$ terug kreeg ofzo smiley

Je maakt er nooit winst op nee, ik maak atm 4k dogecoins verlies smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Xjessex (link):
Hoe werkt dat eobot? Betaal je dat eenmalig? Per maand?

Ik zou er niet aan beginnen hoor, je maakt er nauwelijks winst op smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eenmalig maar ik zou er niet aan beginnen om geld te verdienen. Ten eerste, ze nemen 48% van je inkomsten om de stroom en onderhoud te betalen. En ten tweede, de diffecultie gaat omhoog bij de meeste coins waardoor je inkomsten steeds meer delen en je uiteindelijk na een hele lange tijd je geld pas terug hebt (of helemaal nooit).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelleh (link):
Eenmalig maar ik zou er niet aan beginnen om geld te verdienen. Ten eerste, ze nemen 48% van je inkomsten om de stroom en onderhoud te betalen. En ten tweede, de diffecultie gaat omhoog bij de meeste coins waardoor je inkomsten steeds meer delen en je uiteindelijk na een hele lange tijd je geld pas terug hebt (of helemaal nooit).

Ja maar je had meer gehad als je je doges op die site had staan in plaats van flydoge smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iemand een website om domeinen te verhandelen? Sitedeals heeft na 3 maanden exact mijn account nog niet gekeurd. Pauperwebsite.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...